hoeveel gasten heb je uitgenodigd?

zondag 13 december 2009 om 20:01
Op de receptie hebben we naast onze naaste familie en vrienden ook onze collega's, ooms en tantes (mijn man heeft een stuk of 35 ooms en tantes, dus dat gaat hard) en kennissen uitgenodigd. Ik weet niet precies hoeveel er uiteindelijk zijn geweest, stuk of honderd denk ik.
Bij het feestje na de receptie waren alleen onze naaste familieleden en goede vrienden. Wij hadden een tuinfeest met ongelooflijk geweldig eten. Daar waren zo'n 25 volwassenen en 10 kinderen.
In eerste instantie wilden we helemaal geen receptie geven, wegens hoog sufheidsgehalte, maar ben achteraf blij dat we het wel hebben gedaan.
Bij het feestje na de receptie waren alleen onze naaste familieleden en goede vrienden. Wij hadden een tuinfeest met ongelooflijk geweldig eten. Daar waren zo'n 25 volwassenen en 10 kinderen.
In eerste instantie wilden we helemaal geen receptie geven, wegens hoog sufheidsgehalte, maar ben achteraf blij dat we het wel hebben gedaan.

zondag 13 december 2009 om 23:06
Wij hebben de lijn getrokken bij 1 jaar; als we personen een jaar niet hadden gezien werden ze alleen voor het feest uitgenodigd. Ik vond het weer heel belangrijk dat mijn vrienden bij de huwelijksvoltrekking had en mijn man wilde graag zijn familie erbij hebben. Ben ook heel blij dat echt iedereen er was!
Overigens zijn we geen lid van een sportvereniging. Je ziet dan toch snel dat mensen voor 's avonds het hele team uitnodigen. Heel leuk natuurlijk, maar het scheelt wel in de aantallen als je dat niet hebt.
Ik vind Qwertu's methode met 1 tot 5 heel erg goed.
Overigens zijn we geen lid van een sportvereniging. Je ziet dan toch snel dat mensen voor 's avonds het hele team uitnodigen. Heel leuk natuurlijk, maar het scheelt wel in de aantallen als je dat niet hebt.
Ik vind Qwertu's methode met 1 tot 5 heel erg goed.

maandag 14 december 2009 om 10:46
@oriane, dat zou ik ook wel willen eigenlijk maar dan krijg ik mn hele familie en schoonfamilie op mijn dak liefste aanstaande wil dat trouwens ook niet. ik zit eraan te denken het op te splitsen in 2 stukken ivm veel familie in land van herkomst. dus het budget moet ook opgedeeld worden. als iemand nog ideeen heeft hoe je zoiets leuk opdeelt, graag