Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Goedemorgen dames en heer.

Wederom even een kort berichtje van mij, vanmiddag heb ik vrij en reageer ik wat uigebreider.

MissM, fijn dat babyM een beetje beter heeft geslapen. Heeft hij ook de nacht lekker geslapen?

Allis, fijn dat alles goed gaat met jou en je zwangerschap.

Vandaag weer werken, vergadering bijwonen. Moet zo gaan want moet de auto nog ijsvrij maken.

Fijne dag allemaal!
Mogu!

Gister lekker vroeg mijn bedje in en nu is mijn hoofd weer helder

MissM,wat fijn dat babyM wat beter heeft geslapen.Hopelijk kom jij nu ook aan je rust toe!

Zoeb,hoor je vandaag meer over de vlekken?

Oudste is ziek dus die blijft een dagje thuis.

Lijstje vandaag:

vaatwasser in en uitruimen

stofzuigen

wassen,vouwen,strijken

slingers eraf halen

rondje vriendinnen ophalen(hun auto's staan nog hier ivm dronken en taxi genomen)

rapportgesprekjes

bedenken wat we eten vanavond

Fijne dag allemaal
Ik heb me toch een site gevonden met vreselijk lelijke plaatjes

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ga de lelijkste bij elkaar zoeken voor mijn kerst-email
Mogguh

Allis, fijn dat je tegenwoordig dit soort gedoe netjes kunt regelen.

Ik ben eindelijk normaal, al voor de tweede dag wakker geworden met koppijn en dat is geen feestje (raam stond wagenwijd open, Pips). Straks een afspraak met een client, daarna mag ik weer naar huis om Oudste wat vroeger naar zijn muziekles te laten gaan en ondertussen de kleintjes op te halen van de BSO. Makkelijker kon niet omdat het gesprek met de client wel heel kort op de tijd dat kinderen thuis horen te komen zit.
Mogguh maisjes...

Helahola , ik heb al was gevouwen en gestofzuigd.

Wat denken jullie daar van?

Nu koffie.

Laterrrrrr!
Pips, wat is er lelijk aan dat plaatje?
Pfff.. heb mijn dag niet slecht geslapen, nu hoofdpijn en hoewel ik nog maar een half uur op mijn werk ben heb ik al 2 heel irritante discussies gehad....

Wil naar huis!
Gelfling, nog precies een week en dan gaan de dagen weer langer worden

Kop op en knuffel. (of zullen we gezellig met zijn tweetjes op een zonnig onbewoond eiland gaan zitten).

Goldie, da's nou weer het andere uiterste. Pfoehee, wat actief.
Ook voor Gelfling :

Potverdikkie, wat is die Simon toch een lekker ding

*kwijlsmiley*

Klik: Lekkere Simon

Ja Mamz, dat dacht ik ook al, maar ik maak er maar gebruik van zolang het duurt.
GL, jij bent ook erg hoor met je kwijlen op zo'n jong jochie als Simon
Ja Mamz, laten we dat doen!! Heeerlijk beetje hangen in een hangmat, cocktailtje erbij.. mmmmmmm

Ach.. er zijn ook nog wel positieve dingen te benoemen hoor:

- rare geur is huis is vanzelf gekomen maarrr.. ook vanzelf weer weggegaan;

- na een paar keer wassen en zelf fohnen is mn haar ook best wel weer om aan te zien;

- ik hoef alleen deze en volgende week nog te werken en dan ben ik vrij tot 4 januari

Duss....

MissM, babyM vannacht weer een beetje geslapen??

Zoeb, succes bij de neuroloog, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
edit: Even opgezocht:

'Simon is geboren op 16 mei 1984. '

Omg, ik zou echt z'n moeder kunnen zijn...

*gaat zich in een hoekje zitten schamen*

En trouwens:

Ach ja, zo doe ik de naam GL een beetje eer aan he?
eerst even een egoberichtje over mijn intakegesprek (gekopieerd van het andere topic)

ik heb echt geen idee, het was een gesprekje van nog geen kwartier en ik was er zo zenuwachtig voor dat ik het gevoel heb maar de helft verteld te hebben. Hij vertelde ook dat er teveel aanmeldingen zou hebben en of ik op de wachtlijst zou willen eventueel. Ik heb verteld dat ik rond 2011 toch wel zwanger wil worden en dat dus niet praktisch zou zijn. Nu moet ik wachten tot het einde van deze week.

Voor de rest heb ik niet bijgelezen (het weekend was iets te druk) dus ik gooi er gewoon een knuffel tegenaan en nu ga ik weer braaf meedoen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben me wezenloos geschrokken bij de Neuroloog. Ik kon een kleine tia hebben gehad van de lumbaal. Absurd gewoon en dat bleek wel want neurologisch is alles nog oké. Maar jeetje zeg, als zo'n dokter dat zegt, gaat er wat door je heen. Nu moet ik morgen naar de oogarts en op 6 januari een hersen MRI. Nog een keer absurd dat het zo lang moet duren en ik was er dan ook behoorlijk van ondersteboven. Ik ben dan ook terug naar de neuroloog gegaan en gezegd dat ik dat echt niet trek. Die wou eerst het oogonderzoek afwachten voor hij de MRI naar voren ging schuiven. Ben er nog steeds niet goed van. Dit gaat allemaal veel en veel te lang duren. 't Is gewoon k*t.
Its en Zoebie
Tis wel heerlijk hoor, zo'n jong jochie (om naar te kijken).

Zoebie, ik ben wel benieuwd wat ze dan in het oogonderzoek willen vinden. En voor 6 januari een MRI wordt vreselijk lastig want decembergedoe. Wat wil je precies uit de MRI te weten komen?

Anyway, het meest k*tterige is dat je knie het nog steeds niet doet. Tia's zijn niet altijd rampzalig en beangstigend.

Itskie, als ik het goed begrijp was het een intake voor je opleiding? Balen dat het dan maar een kwartiertje duurde, en dat'ie al over wachtlijsten begon. Dat geeft niet veel hoop.

Mijn client is al op het werk, ik nog niet. Hoop dat 'ie straks op tijd terug is.
Nou ja Zoeb!sta er versteld van!Een dikke voor jou!

It's voor jou ook een dikke

Ik heb al een rondje vriendinnen gedaan,de straat is weer leeg

Verder kom ik niet echt op gang...kan iemand mij even een flinke schop geven?Dank U!
Sjee, Zoeb!

Ook voor It's

en dan nog eentje voor iedereen

M. heeft iets beter geslapen, gelukkig.

Nu is het weer voedertijd, dus ik moet weer in actie komen.

Wat is het trouwens koud

de laatste keer dat ik buiten was was het 10 graden warmer...
zoeb, jezus, je laat me wel schrikken hoor. Een hele dikke knuffel voor jouw. Het zit je echt helemaal niet mee
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tjeez Zoeb, wat gaat dat eigenlijk mega langzaam eigenlijk zeg......

Voor de rest en

Huis is aan kant, alleen de was morgen even opvouwen, is nu nog te nat en strijken.

Nog 4 daagjes werken en dan twee weken vrij.
Ik moet even snel iets terug brengen wat ik heb gehuurd en kleed Ixsje warm aan en stappen in de auto.

Happy is lekker thuis aan het werk en kan dus zonder storen doorwerken.

Ik rijd, al keuvelend met Ixsje, de oprit naar de snelweg op en hoor een wel heel raar en apart geluid en direct daarop lijkt het alsof ik in een Ferrari rijd. Uitlaat er compleet af!

Het is -2 gr. buiten en ik ben nog nooit zo blij geweest dat Happy thuis aan het werk is. Hij komt ons halen en ik bel de garage, want geen lid van de anwb. Afgesproken dat ik de autosleutel kom brengen, dan halen zij zo snel mogelijk de auto op.

Drie uur later krijg ik een sms van een oud-collega: wat mijn auto op de vluchtstrook van de A50 doet?

Ik heb al gebeld met de garage...... ze gaan nu eerst eten en halen dan mijn auto.

En nu heb ik allerlei visioenen dat de politie de auto wegsleept en ik straks met torenhoge rekeningen zit......
Jemig Jonnax, da's balen!
M'n moeder gaat morgen om 8 uur onder het mes. Slik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven