Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
quote:koeky schreef op 14 december 2009 @ 13:21:

Welke Arie ging het eigenlijk over? Ik ken geen Arie met een snor en half borsthaar.

Arie hiernaast, de 'covergirl' van deze week! En je bent zijn baard vergeten...
Ik zal nog een officiele uitslag krijgen over een paar dagen via de huisarts maar dat ik weg mocht betekent in ieder geval dat de foto's goed waren. En als ze daar iets op hadden gezien neem ik aan dat ik meteen een echo had gekregen.

Vooral mijn rechterborst vond de verticale pletting een stuk minder.
quote:Pammie schreef op 14 december 2009 @ 13:26:

[...]

Arie hiernaast, de 'covergirl' van deze week! En je bent zijn baard vergeten...

Oow, ik heb nog Carice hier, heel raar. Zal thuis eens kijken of ik daar wél een Arie heb.

Ik moest toen bij de borstpletting 2x achter elkaar; de radioloog kon het niet zo goed zien en toen moest een klein gedeelte nog een keer. En dat bleek vervolgens door de laborantes aan de verkeerde borst te zijn gedaan en toen moest het dus nóg een keer. En toen nog acuut een echo erachteraan. En steeds moest ik tussendoor een kwartier wachten. Kreeg het helemaal benauwd en Koekerd zat in het vliegtuig naar Frankrijk. Maar uiteindelijk dus niets aan de hand. Gelukkig dat het bij jou ook okee was Pam. Vond je het spannend?
Ik kan nu met die engel in beeld iig net doen alsof ik kerstvoorbereidingen tref, ipv dat ik zit te forummen onder werktijd

Denk idd dat je nog wel verder onderzoek had gehad als ze iets hadden gezien, dus goed teken.

Bij Limoen hebben ze kerstviering zonder ouders, want die passen niet allemaal in de aula. Het andere jaar doen ze het inde kerk en mogen de ouders wel komen.
Oh jakkes, wat balen dat het niet goed ging. En eng ook.

Ik heb al vaker een mammo gehad, dus nee, niet spannend. En ook niet spannend omdat ik bang ben dat er wat zit. De dokter had ook al gecheckt natuurlijk.

Carice? Dies al 2 covers geleden volgens mij. Een keertje F5-en misschien?
even op refresh drukken Koek, denk dat carice nog in je cache zit (zo noemen ze dat toch? ik doe net of ik iets van computers weet )
Bij ons hebben ze alleen een kerstdiner, en daar zijn alleen wat hulpouders bij. Maar wij hebben weer 4 keer per jaar een maandsluiting met optredende kindertjes.
Nee, F5 helpt niet, heb ik al gedaan. Maar het zal wel aan werkcompu liggen. Ik had trouwens na Carice volgens mij al wel een ander en nu is ze weer terug. Erg mysterieus. Of misschien is het een geheim teken van de ICT-afdeling dat ze me door hebben
tis allemaal nieuw voor mij dus ik weet niet waar normaal ouders bij zijn en waar niet..

ik denk dat ze Arie boycotten vanwege ontbloot bovenlijf Koek
is werk van de EO dan? memmenpletter klinkt niet leuk, Koeky; gelukkig dat de uitslag goed was.

ik was ook wel een beetje klaar met Slof z'n wantjes, hoor, maar ja, vind het dan toch sielug. Watje dat ik ben.

ik ga 'alleen maar' croissantjes met worstjes maken voor het kerstdiner. Probleem is dat ik zelf kerstgourmetten van werk heb (onze eigen subclub, gisteren was van de hele organisatie) en Sokman eerder uit werk moet komen. Kerstdiner school is zonder ouders; die mogen op het plein aan de glühwein; kijken of Sokman daar met Slof voor te porren is. Dan moet-ie wel sociaal doen en daar is-ie niet zo goed in

Zit trouwens te dubben of ik do met de auto ga. Voordeel daarvan is dat ik dan snel thuis ben, nadeel is dat ik gegarandeerd in een eindeloze file op de heenweg sta: is niet leuk. maar blauwbekken op station Wooden city is ook niet begerenswaardig.
Beetje mosterd - maar hier doen ze bij niemand meer een tweede ronde mexicaanse griep prik, ook niet bij de kleintjes ... Schijnbaar is dat in Nederland anders, Sok? Blij toe, onze jongste had de nacht erna over gegeven - voor het eerst in z'n leven. Zou toeval kunnen zijn, maar ik was niet happig op een tweede prik!

Of geven ze bij jullie iets anders dan Pandemrix?
Volgens mij hebben ze die kleintjes hier de eerste keer een aanzienlijk lagere dosering gegeven dan normaal, dus dat vergelijkt denk ik lastig met beslissingen over andere groepen.

Man gaat morgen met Pluis voor aflevering twee.

Wantjes: ik geloof dat Pluis het begint te snappen. Vanmorgen heb ik drie keer met hem gevochten om die dingen, en de vierde keer heb ik het laten zitten. Dat was vlak bij huis, maar bij de voordeur was hij zo'n beetje in tranen van de koude vingers. Omdat de drie keren dat ik 'm wel in zijn wanten gefrommeld had nog maar zo kort geleden waren, legde hij de connectie geloof ik wel.

Ik heb ondertussen voor de kersthappening op mijn werk morgen een quiche gemaakt. Nog bedankt voor het meedenken vorige week!
Ze kregen de halve volwassen dosis.

Het is gewoon vaak grappig en interessant om te zien hoe de dingen in NL/D verschillend gehandhaafd worden.

En Mif, wordt het al erger met de kwaaltjes? Tweede zwangerschap vond ik een stuk pittiger ...

Wantenwrestling? Check ....
Wij gaan ook glühwein drinken op het plein terwijl de kinderen binnen eten. Morgen kerstborrel van het werk maar dat ga ik waarschijnlijk niet redden omdat Koekerd ergens bij Citrostad zit dan en natuurlijk niet op tijd terug is (hij ging het 'proberen', en dan weet ik wel weer genoeg). Maar ik mis er ook niet zoveel aan, en moest sowieso op tijd weer weg want 's avonds nog andere verplichtingen. Dus.

Ik vond tweede zwangerschap juist een eitje. Alles was daar fijn aan. Ik vond de 3e weer wat pittiger, vooral aan het eind.

Als je met auto gaat kun je geen wijntjes drinken Sok. En als je een wijntje drinkt heb je het vast lekker warm op station Wooden city.
O ja, die prikken. Oooo, morgen weer. Geen zin in.

Kerstviering is dit jaar een kerstmarkt, heb ik wel zin in. Heb me nu eens niet opgegeven voor de hulp. Heb vanmorgen in groep III kerstverhaal verteld (echt heel leuk!) en zit vrijdag bij de kleuters, ik vind het wel gezegend. Ga lekker relaxed ad gluhwein.

Moest erg lachen om Koeks haar zin 'hij ging het proberen, dan weet ik wel weer genoeg' :-) Herkenbaar.

Skieen was leuk! Ik kon er geen zak van en heb onwijs spierpijn nu (van het snowboarden, ik kan wel een beetje skieen) maar vooral de kinderen gingen als de brandweer. Liz heeft eerst een uur gesnowboard maar dat vond ze niets. Op ski's voelde ze zich een stuk beter. Annabel is meteen begonnen met ski's. Aan het einde van de dag konden ze al best aardi. Alles bij elkaar was het een heel erg leuke dag.
Leuk hé, dat ze dat zo snel oppikken!

Ik kreeg een briljant plan voor het kerstdiner dit jaar. Ik bedenk het menu en doe de boodschappen maar iedere volwassene die hier komt (te gast of inwonend) maakt een gang. Dan hoef ik er maar eentje en kan ik me ook eens met wat anders bezig houden dan sloven in de keuken. Mijn vader vond het een prima idee (voor zover hij er iets tegenin te brengen heeft, mijn veto ).

Ik ga keuken opruimen en was vouwen en soep afmaken en kaartjes zoeken voor de voorstelling morgen. Pamman is er niet (die zal wel weer precies binnenkomen als ik net zit...) en kindertjes liggen net plat (niet dat ze stil zijn overigens).
goed plan, Pammie! en je hebt gelijk met veto, zou ik ook doen.ga ik onthouden.

en verstandig Es, dat je ff verder niks doet voor kerstfeest school; je doet genoeg toch en je hebt je beste talenten al toegepast.

heb me vanmiddag en vanavond gestort op reactie aan het Parool; stond zaterdag een artikel in over AD:'mensen moeten weer leren lijden'.zei een psych.duh. had even zin hier op te reageren, calvinistische sukkel.
Ben benieuwd Sok, naar je venijnige reactie

Mini heeft een meisje in de klas met een nogal ernstige allergie. Ik bedacht me dat ik met wat kleine aanpassinkjes mijn kerstdinerbijdrage ook geschikt kan maken voor haar. Ik die ouders gemaild maar jemig zeg, waar je allemaal rekening mee moet houden (niet erg voor mij voor dat keertje, maar voor hun continu een hele zorg).

Mijn broer was wat minder blij met mijn veto maar dan heeft hij pech. Mijn vader vond het een uitermate geschikt plan om mijn lieve broertje eens aan het werk te zetten (hij drukt altijd zijn snor)

Was is nog niet gevouwen, soep nog niet klaar, keuken bijna klaar, kaartjes gevonden (daarom is de rest nog niet klaar - ik was ze kwijt). Moet nog even door dus. Bah.
Terug uit zwemmen. Was wel gevouwen. Geen soep. Moet nog stukje schrijven.

Het lijkt me echt balen zo'n allergie. Vooral een ernstige. Sok, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je reactie.
Niet gezwommen, soep is klaar, keuken ook en man heeft was gevouwen (wat een dotje is het de afgelopen dagen toch).

Stukje klaar Es? Het jouwe ook Sok?
Sokman heeft hier ook drie manden was weggevouwen; hij kan dat netter dan ik.

Dapper, Es, zwemmen met die kou. niet dat je buiten zwemt natuurlijk, mar als het buiten zo koud is als je net uit een warm zwembad komt, vinnik persoonlijk nooit zo lekker.

ach, stukje is niet echt hoogstaande literaire kwaliteit en was niet helaam wat ik van plan was. was wel lekker om het er even uit te gooien.

wat voor allergie heeft klasgenootje dan? Noten, gluten?
o, werd vanmorgen bij het prikken nog geinterviewd door de telegraaf; ben benieuwd of ik er nog iets van terugzie morgen.

trusten btw
Ik vind het ook een briljant voorstel, ik wilde een dergelijk voorstel doen (thema verzinnen, en iedereen vragen een gang van het menu te maken) maar voordat ik mijn mail afhad kreeg ik een mail van schoonzus, of ze de grilplaten mee moest nemen, lijst met gewenste boodschappen bijgevoegd en iedereen kan ergens op intekenen, ook goed, als ik maar niet hoef te koken.. Een paar stokbroden afbakken, sauzen op tafel zetten, salade maken en een toetje fabriceren dat trek ik nog wel

Kom net thuis van dansen, we hadden een kerstborrel, zitten er 2 kindjes in de kamer, allebei niet lekker. Mandarijn nog vol slijm en Limoen met oorpijn, duidelijk iets te vroeg weer beter gemeld dus. Nu besloten dat ze morgen allebei thuisblijven. We gaan denk ik ook geen prikken halen. Gelukkig kan mijn moeder oppassen, maar voordat ze hier is is het nooit vroeg, dus dan ga ik alleen s middags werken, beter dan niets want we zitten nogal krap in het personeel morgen met veel werk.

Ik lees geen telegraaf maar zal even op internet kijken morgen..
hier ook thuis met benauwd meisje. Gisteren al hoesterig en we hebben meerdere malen met Berodual gepuft. Hielp wel, maar ze stond vanmorgen om half 5 redelijk benauwd aan ons bed. heb zelfs even overwogen de dokterspost te bellen, maar nu hielp de Berodual wel enigzins (ze wordt er overigens ook lekker hyper van, heel fijn om half 5). zometeen maar even dokter bellen, want helemaal vertrouwen doe ik het niet

succes vandaag, Citro

zo, hier ben ik wel aan toe. Om half 5 was ik klaarwakker; toen om 6 uur de wekker ging was ik he-le-maal kapot. kweetut, ben watje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven