Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Bijwijze van dan he ..dat trouwen
Hahahahahaha juist!

Maar ik ben er nog niet hoor.

Moet toch wel echt dat hartje van mij eens gan openstellen.

Maar als dát lukt, dan komt het vast goed.

Heb vandaag maar meteen een killer-outfit aangetrokken voor een goed begin van dit nieuwe tijdperk.

Jammer alleen dat mijn bijpassende jas te koud is, doe wel lekker de niet-erbij-passende wárme jas aan.
Ik heb nieuws.

MX smste daarnet: 'Ik kon niet reageren omdat ik al om 00.30 uur lag te pitten, dus gaat een beetje moeilijk dan. Ik spreek je wel van de week, ik heb geen zin in koppijn.'

HIj houdt zich van de domme toch?
Dat weet je niet. Ik zou gewoon wachten of hij contact opneemt en wat hij te melden heeft. Beslis dan wat je met hem wilt.Het heeft nu geen zin om speculaties te maken, bovendien wordt het alleen maar een grotere verrassing als hij iets anders doet dan je had voorgesteld. (Trust me been there done that). Je hebt nu een beslissing genomen en er wordt nu niet van je verwacht daar een wijziging in te brengen. Hij vraagt toch niet om een reactie? Hij maakt een melding, prima toch?
Eens met Pom.....

maar hij houd zich inderdaad wel van de domme ..(beetje net doen alsof er niks is )
Ik ben bang dat mijn boosheid is wegge-ebt over een paar dagen, en dat dan alles weer van voor af aan begint.

Daarom heb ik de neiging nu terug te sturen: ' Als je die smsjes goed had gelezen weet je dat ik er klaar mee ben en dat je me niet hoeft te bellen van de week'.

Of zoiets.
Mag ik nog even melden dat ik vind dat de hulptroepen wel ontzettend paraat staan zeg!

Wat zijn jullie geweldig!
Frizz ..

Ik zou gewoon niet smsen , als je laatste sms duidelijk was, (en dat geloof ik direct)

Weet hij dondersgoed waar hij aan toe is en dat hij je dus ook niet hoeft te bellen.

Maar ik denk dat hij ook wel weet dat je dit smsje uit boosheid hebt gestuurd en hij dus ook verwacht dat je boosheid over een paar dagen toch wel weer weg ge-ebt is ..en gewoon denkt (want dit is vaker voorgekomen natuurlijk) van joh die koelt wel af en over een paar dagen gaan we gewoon op de oude voet verder ..

Denk je zelf niet ook ??
Ik denk niet dat hij zich van de domme houdt. Hij is boos. Hij geeft aan dat hij geen zin heeft in hoofdpijn. Ik vat het dat op dat hij geen zin heeft om nu met Frizz te praten omdat daar 'gezeik' van gaat komen (en ik denk dat hij daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben ). Prima, dan neemt hij contact op wanneer hij er wel aan toe is. hij zal ook wat dingen nav de sms op een rijtje willen hebben voor zichzelf. En zolang hij geen contact opneemt is hij er niet aan toe en heeft het toch geen zin om te wachten tot hij reageert. Daar is de tijd ook veels te kostbaar voor.
Gos Pom...

Wat kun jij het altjd goed van een andere kant bekijken ( meer zijn kant in dit geval)

Ik bekijk het te snel misschien alleen maar van Frizz dr kant..

Hij zal inderdaad ook dingen voor zichzelf op een rijtje moeten zetten,heb je wel een goed punt
Ja maar Frizz zal ook rekening mee moeten houden dat hij misschien nooit aan toe zal zijn....maar dat weet ze wel.
Verstandelijk gezien weet ze dat wel.....

Nu ook nog echt zo voelen ...

Maar dat gaat helemaal goed komen ofcourse
God meiden wat heerlijk dat jullie dit even voor mij analyseren.

Ik heb een nieuwe, kijken wat jullie daarvan vinden.

Hij stuurt net een mms met daarin een foto van MBF (herinneren jullie hem nog?) waarop MBF twee middelvingers opsteekt met daarbij de tekst 'Groeten van MBF'.
Goede middag ladies...

Ik denk dat je gewoon even niet moet nadenken wat MX doet, denkt, voelt of mee bezig is.

Het gaat toch om jouw lieve Frizz.

En als jij hem hebt gemeld dat je klaar bent met hem dan ben je klaar met hem.

Ongeacht wat het met hem doet .

Dat zou van ondergeschikt belang moeten zijn toch?

Of heb je tegen MX gezegd dat je klaar met hem bent om een reactie uit te lokken bij hem?

Nee toch?

Als je echt klaar bent met hem neem je dus ook gewoon de telefoon niet op als hij van de week een keer belt.

Dan bel je hem op op een moment dat JIJ je sterk genoeg voelt (let op,je houdt hier dus de controle) om hem te zeggen dat je helemaal klaar bent met dit hele vervelende spelletje.

Maar goed....zo zou ik het doen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ow en trouwens helemaal vergeten te zeggen...

Knap van je dat je hebt uitgemaakt

Ik vind dat je dat in dit geval best wel per sms mag doen

Meneer neemt toch nooit zijn telefoon op toch?

Moet nog wel even zeggen dat het van zijn kant ook niet getuigd van heel veel respect door dan te zeggen....ik bel van de week wel ergens even....
Nee Sum, ik heb het gezegd omdat ik het meende.

Maar natuurlijk ben ik wel een beetje zwakjes, en zou ik er stiekem heul erg van genieten als hij zich kut gaat voelen.

Heb niks terug gesmst, ik zou ook niet weten wat ik moest smsen.

Voel me niet serieus genomen als hij nu ook nog eens zogenaamde grappige mmsjes gaat sturen.

Sufferd.

Jouw aanpak klinkt me goed in de oren!
Denk dat het voor jou belangrijk is in dit geval een beetje de controle te houden over de situatie

Voor jou is het nu klaar!

punt!!!

En als je labiel bent op het moment dat hij belt hoef je dus gewoon niet op te nemen.

Je bent al duidelijk genoeg geweest in je sms lijkt me.

Ben trots op je meissie!
@ Frizz:

Goed gedaan meisje. Jij en ik gaan "hem" vinden in 2010. Deal?
Huts!
Sluit ik ook aan Bella
En waar moet ik naar zoeken in 2010? Ik wil ook iets zoeken!

Meiden, ik probeer hier zoveel mogelijk mee te lezen, en wil zooo graag Frizz van advies voorzien, maar het gaat snel en ik lig er even half uit. Ik lig ook al half op één oor trouwens.

Best wennen, dat werkende leven weer. Maar het gaat wel goed hier. Frizz, zodra ik tijd heb ga ik een stapel pagina's hier teruglezen en er even over nadenken. Kijken of ik nóg een andere kant kan vinden om het te bekijken. Dat lijkt me wel een leuke uitdaging. Doe je rustig aan?
Even tussendoor, heb meegedaan aan het nationaal dictee. Had 29 fouten . Echt zulke domme fouten gemaakt en de moeilijke woorden dan weer goed?!?. Maar goed volgend jaar weer beter.

Slaap lekker!
Tnx Sum!

Hoest met jou op datinggebied eigenlijk?

Of moet ik daarvoor bijlezen in het Piloten-topic?

Dankje Bel!

Weet je wat ik heb bedacht (nav een gesprek met iemand hierover vandaag)?

Oh en trouwens, Sam heeft me dat ook al geschreven...

Als je er helemaal voor openstaat, en er klaar voor bent, dan loop je iemand tegen het lijf.

Toch?

Dat moet toch wel?

Madhe, je moet niks zoeken.

Je moet gewoon genieten en openstaan voor alle ervaringen.

Lieve schat je bent natuurlijk doodop, dat is ook wennen hoor weer fulltime werken!

Ik ben wel benieuwd van wat voor kant jij het nog kan bekijken, mijn situatie met MX.

Ik heb me vandaag de pleuris gewerkt weer, wat heb ik het allerjezusdruk.

Wel hele leuke dingen meegemaakt, en ook iets heel intens.

Mijn collega kreeg namelijk te horen dat zijn moeder overleden was terwijl wij met zijn tweeën op kantoor waren.

Verder erg lang gesproken over mijzelf, mannen en MX, met de vriend die mij laatst probeerde te zoenen.

Hij is zó lief, en heeft ook erg veel inzicht.

Ik merk dat ik wel erg geniet van zijn vriendschap.

Toen naar het cafe van een andere vriend, waar ik DM tegenkwam.

Wie kent em nog?

Hij haalde alles uit de kast, en ik heb er alleen maar om zitten lachen.

Maar hij heeft weer iets bedacht: hij komt morgen een kerstboom brengen (ik zei dat ik er geen heb omdat ik dit jaar geen zin heb ik gesleep met boom op de fiets).

Ben benieuwd.

Daarna even langs werk van MX (hij was vrij).

Hem wel even gezien, we hebben elkaar links laten liggen.

Op de terugweg had ik even de neiging te smsen, maar dat was meer uit gewoonte.

Eigenlijk heb ik hem helemaal niks te zeggen namelijk.

En het voelde wel heul lekker dat HIJ nu degene was die twee smsjes had verstuurd naar mij, die door MIJ genegeerd werden.

Morgen lekker uitslapen!
Goedemorgen

Zo hey wat een verrassing vanmorgen.... alles is wit bij ons in de straat en omgeving ik was al in de kerststemming maar nu alleen nog maar meer

EN heb onwijs veel zin om te gaan skien ofzo, even lekker van die berg af naar beneden knallen..

Maarja dat zit er dan weer net even niet in.......

Frizz , goed van je dat je hem niet gesmst hebt gister,vannacht nog iets gehoord van hem ?

En verder dan Madhe bevalt de baan ?? ik werk ook fulltime al weer tien jaar ofzo maar ik zou zo graag minder willen werken ik vind 5 dagen eigenlijk gewoon teveel maargoed moet geld verdienen ....maar als ik zou mogen kiezen dan ging ik minder werken.

Sum idd hoe is het met je dates?? of zijn die er niet ??
Het sneeuwde hier al toen ik naar bed ging!

Neehoor Stroll ik heb niets van hem gehoord.

En ik ben gewoon lekker gaan slapen, echt een heerlijke nacht gehad.

Nu kan ik uitgerust aan een opnieuw belachelijke drukke dag gaan beginnen.

*wil ook minder werken, maar wacht daarmee even tot ze haar rijke man aan de haak heeft geslagen... verandert in 2010 dus*
Ohohooh, heb net toegestemd om morgen te gaan karaoken.....nu al een beetje spijt....maar wel weer zin in om gek te doen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven