Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Mogguh, ik ben er ook weer!

Gisteren kerstinkopen gedaan, en in Antwerpen tapas gegeten met vriendin.

Was erg leuk.

Hmm, eerst Troela naar school helpen.

Later!
Er ligt sneeuw!!!!

Als dat maar goed gaat met Troela op de fiets.

Tjonge Coe, wat zal het koud zijn bij jullie.

Als ik jou was zou ik het ook hogerop zoeken.

Leuk wel, die voorpret.

Laat je nog even weten hoe het geweest is?

Wat jammer MissM, dat het na zo'n fijne dag 's nachts weer foute boel is.

ZenZ, leuk dar je er weer bent .

Jonna, ik mail je terug!

Nu koffie.

Straks tennis.

Vanavond repetitie.

Dus tekst leren.

Tot later weer!!! Grouphug!
goedemorgen,

hier ligt ook sneeuw, ik hoef er gelukkig pas vanmiddag uit. Maar zo vanachter het raam is het erg leuk

Miss M wat jammer dat het weer niet zo goed gaat. Ik hoop dat het snel wat beter mag gaan

Coe, het moet nu helemaal koud zijn bij jouw

Jonna, ik mail je van het weekend even, want dan is Itsman er ook weer en kunnen we datums vastleggen

Ik heb maar een kort bezemlijstje

-kapotte kerstballen opruimen (de katten hebben plezier gehad vannacht)

- woonkamer opruimen

- kerstkaarten afschrijven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
O gut ja, kerstkaarten schrijven. Dat moet ook nog.

Bleeghh...

Ivm de sneeuw werkt mijn manlief een paar uur thuis tot de wegen wat beter begaanbaar zijn.

Gezellig. Zou het zijn.

Als ik nu niet weg moest om te gaan tennissen.
Moggûh!

Wow! Mooi he sneeuw?

Gold en Itsme, leuk!!

Hips, hoe is het met je moeder?

Zoeb, al geprikt?

Nikki, niet wies! Op je vrije dag gaan werken!

Gold, tennissen? In de sneeuw?

MissM, wat vreselijk jammer dat Emmetje nu toch weer aan het 'spoken' is 's nachts. Advies is al vaker gegeven, maar aan de bel trekken als het niet langer gaat voor jou!

Gelfling, benieuwd hoe het afgelopen is met belmeneer? Ik zie nu trouwens dat er onder aan mijn pagina hier een ads staat voor time management

Ixsje is gelukkig weer helemaal opgeknapt! Gistermiddag wat verhoging, maar wel vrolijk weer. Hoorde net van mijn dochter dat hij lekker heeft geslapen vannacht.

Ik moet straks naar het ziekenhuis voor de uitslag van de MRI van mijn voet die een paar weken geleden is gemaakt. Ben erg benieuwd!

Dit is een mooie dag voor een groepshug!

Mogguh

Evaluatiegesprek met hulpverleenster gehad (erg confronterend, ik doe heel veel op gehoor en kijk vrijwel niet naar wat er gebeurt tussen de kinderen).

Nu mezelf instellen op 30 pannenkoeken bakken, en me afvragen hoe zoon en ik bij de ortho komen vanmiddag. Ik hou niet van fietsen door de sneeuw, zeker niet met een kind achterop.

Vanavond hebben de kinderen kerstdiner en ik, denk ik, een broodje shoarma.
Bloedsuiker was 7.8. Niet erg hoog maar wel te hoog dus. Moest morgenmidag een afspraak maken bij de HA. Wat een onzin. Bij te hoog moet je toch prikken in het ziekenhuis en ik was nog nuchter dus ik wilde meteen een prikbriefje. Deden ze moeilijk over want het was druk en mijn HA was er niet. Ik stond erop omdat het anders pas maandag werd. En ik heb het gekregen en ben meteen doorgegaan naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Morgen de uitslag. Ben benieuwd of er iets uitkomt. Het was niet spectaculair te hoog, dus misschien valt het mee.
Zoeb, wat op nuchtere maag aan de hoge kant is maar nog niet te hoog, is na een maaltijd misschien wel al te hoog, waardoor je dus die duizelingen kan krijgen. Ik hoop wel dat je een positieve uitslag krijgt.

Gedeelte van mijn lijst heb ik al weggewerkt:

-naar de gemeente voor een VOG

-boodschappen doen

-broek dochter ruilen Vergeten, doe ik zaterdag even

-cadeau man ophalen

-naar garage om te informeren naar winterbanden (heb ik nog niet onder mijn auto liggen )

-was wegwerken

-stofzuigen

-dweilen

-naar logopedie met zoon

-naar kerstviering van zoon

-koken

Nu eerst even gauw een kop koffie, voor ik zoon weer terug naar school moet brengen. Wat een gejakker is dat toch tussen de middag!
Ach ja Rainz daar heb ik niet aan gedacht. Het zal maandag dus wel met suikerdrankjes enz. moeten. Daar ga ik tenminste vanuit.

't Is rustig hier. Is iedereen druk met sneeuwballen, sneeuwpoppen enz. Oh ja en met kinderen van en naar school brengen.

Hier heeft het nog bijna niets gesneeuwd. Maar het komt er wel aan. Leuk hoor.
Volgens mij heb jij ongeveer hetzelfde als James. Die heeft namelijk ook te hoge waardes voor 'gezond', en te lage waardes voor 'diabetes'. Hij krijgt daar dus wel een lage dosering medicijnen voor.

Uit de bloedtest van Het ziekenhuis kunnen ze zien of je dit al langer hebt en hoe hoog je waardes opliepen.
Goedemiddag!!

Gisteravond kreeg ik ineens enorme kiespijn!Vanochtend kon ik gelijk naar de tandarts en er zit een ontsteking.Hij heeft de kies een beetje open gemaakt en een abkuurtje gekregen...

Daar gaat mijn avondje zaterdag!

Baal er stevig van!

Verder ben ik al heel lang buiten geweest,mooie sneeuwpop gemaakt die in de tuin staat te pronken.Zal straks eens kijken of ik hem mooi op de foto krijg.

Volgens ukkie heeft sneeuwman het koud en moet ie bij ons naar binnen..

Straks met de slee de oudste 2 halen om dan binnen het uur weer op school te zijn voor de kerstviering.Het is dit jaar allemaal buiten dus arme kinderen...

Daarna lekker warme choco met iets lekkers thuis om de kerstvakantie in te luiden!!(alleen ukkie moet nog naar creche morgen)

Zoeb,voor nuchter is je suikerwaarde wel hoog volgens mij.Goed dat je voet bij stuk gehouden hebt!!

Schaam......voor de rest weer even bijlezen

Wel een lekkere groeps ..blijven we lekker warm
Ukkie is lief voor sneeuwman

15 pancakes down, 15 to go.

De ortho heb ik maar afgezegd.

Hier zijn de kinderen 's middags vrij (morgen ook). Eentje is met een vriendje spelen, de anderen zitten alweer binnen omdat er bloed viel bij een sneeuwgevecht het koud was.
Je bent al op de helft Mamz!

Ik heb het dit jaar makkelijk,ze moesten kerstkransjes meenemen,laten ze die nou heel veel bij de appie hebben

Heb net even snel een pasta in elkaar geflanst,ze hebben maar een uurtje vrij zometeen voor ze weer op school moeten zijn.Daar krijgen ze spijsbrood en dat lusten/blieven die van mij niet

Had net 2 meevallers,ten eerste,mijn laptop is weer terug en hij doet t!

Ten tweede,ik ging even een aantal rekeningen overmaken en schrok van mijn saldo!Uit erfenis van opa zou nog iets komen maar dat blijkt veel meer dan ik gedacht had...:)

Nu nog verzinnen wat voor moois en blijvends ik daarvan ga kopen
Mamz is genomineerd als FvdM. Wat leuk en ze verdient het wel eens een keer. Ik heb haar ook mijn stem gegeven.
He wat balen nou Coe!

Kan het echt niet door gaan?

Wat leuk, Mamz als FvdM!

Ik ga ook op je stemmen hoor Mamzie!

En tjonge, 30 pannenkoeken bakken. Jij liever dan ik...

Hier is het straks ook kerstviering op school bij Troela.

Maar er is hier gewoon nog tot en met vrijdag school hoor.

Zoeb hopelijk valt het allemaal mee!

Jonna, nou dacht ik dat ik jou vanmorgen gemaild had, maar ik zie niks terug op Hyves?

Gewassen

Gedroogd, gevouwen

Gestofzuigd

Straks toch echt aan het vreeezelijk klusje kerstkaarten schrijven beginnen...

Manlief heeft vanavond Kerst-uitje met het werk, Troela is op school voor kerstviering, dus ik eet alleen met de oudste.

Ik wil friet.

Repetitie gaat wegens combinatie van slecht begaanbare wegen en ver weg wonende mensen niet door.

Ik geef er niks om.

Lekker languit op de bank!
Nope Gold, geen mail via Hyves van je! Had ik al gezegd dat we er erg veel zin aan hebben?

Het sneeuwt hier nog steeds, ik vind het net een sprookje! Zo mooi! Ik sprak mijn dochter net, ze had Ixsje de sneeuw laten zien, maar hij had naar buiten gekeken met een blik: 'ja? wat wil je me nou laten zien?' Het interesseert hem nog voor geen meter!

Ik kreeg de uitslag van de MRI-scan te horen vandaag. Had een afspraak om 12.20 uur en was om 14.20 aan de beurt. Het spreekuur was behoorlijk uitgelopen dus. Maar goed, op 31 december ga ik onder het mes, ik heb een beknelde zenuw (Mortonse neuralgie) in mijn voet en die wordt er uitgehaald. Rare dag, maar de secretaresse vroeg of ik dat wilde omdat niemand op die dag onder het mes wil. Ik dacht eigenlijk maar aan 1 ding; als ik het niet doe duurt het misschien nog weer langer en ik wil van die pijn af! En het is een dagopname, Happy is thuis dus ik laat me daarna lekker 4 dagen heerlijk vertroetelen
Jonna: You've got mail!

Gezellie!

En fijn dat je al zo snel geholpen wordt!
Iedereen heeft sneeuw behalve ik.

En Rainz natuurlijk.
Oh Jonna lekker toch dat je al zo snel geholpen kan worden.
Leuk, dat afspreken! Veel plezier Gold en Jonna.

Fijn ook Jonna dat je zo snel aan de beurt bent!

Mamz, je pannenkoeken al klaar? Ik moet nog cakejes garneren. Ook zo leuk

Coetje, wat jammer zeg van de AB. Je had je zo verheugd op zaterdag. Is het evt uit te stellen?

Zoeb, goed dat je meteen terecht kon. Wel ene waarde om even op te letten idd. Hopelijk is het met medicatie gemakkelijk aan te pakken. Vragen mag je mij ook stellen. Mijn papa is al 25 jaar diabeet, dus ik weet er ook wel iets vanaf

MissM, gaat het nog? En doe je alsjeblieft wel ovverdag ene dutje mee? Moet vaak aan je denken, maar dat helpt niet zoveel he? Heb je steun van mensen om je heen?

Wij hebben vanmorgen de termijnecho gehad. Termijn is bijgesteld naar 8 juli. Frummeltje was lekker aan het bewegen, met armpjes, beentjes, een kloppend hartje en een mooi maagje. Zo bijzonder dat dat allemaal al te zien is! (nou ja, de echoscopiste zag het, ik zag vlekjes ) Ze nam ook echt tijd voor ons, zowel een buikecho als inwendig om het goed te laten zien. Zo leuk!

Vanmiddag nog naar de gyn geweest. Omdat ik het heel spannend vind deze keer naar een speciaal spreekuur. Ik krijg nu vaker afspraken en krijg de volgende keer telefoonnummers mee die ik kan bellen als ik ergens over twijfel. En dan mocht ik 20x voor niets komen als het maar niet één keer te laat zou zijn. Geruststellend idee!
Geen sneeuw Zoeb?
Oh Fus wat leuk dat je alles van de kleine uk kon zien. En wat fijn dat het zo goed voor je geregeld is. Is toch een geruststellend idee. Hoe'st nu met de misselijkheid?

Gek zeg, ik hoor opeens dat veel mensen diabetes hebben. Ik moet nog even morgen afwachten voor de uitslag.

En ik kon niet meteen terecht. Maar heb er zelf druk achter moeten zetten. Dju als ik nog denk aan hoe moeilijk ze vanmorgen deden om zo'n rot prikbriefje. Ik vind het allemaal maar niets hoor iedere keer dat wachten. Als ik er zelf niet achteraan ga, ben ik zo maar weer een maand verder.
Willen jullie weten wat het wordt Fuss?

Ik ben de sneeuw al zat. Het is hier werkelijk spekglad dus levensgevaarlijk op de weg.

Ik zal blij zijn dat mijn dierbaren (manlief en vriendin moesten wel de weg op) vanavond weer veilig thuis zijn zonder brokken.

Frietpan staat aan
Helleu,

Wat een karwei Mamz, 30 pannekoeken. Wel lekker!

Mooi Fuss, dat alles er op een aan zit. Hadden ze nog iets tegen je moe,-misselijkheid?

Ohhh wat balen Coe, misschien gaat het zaterdag weer?

Merk je al verbetering?

MissM, hebben jullie lekker geslapen vanmiddag? Ik hoop vannacht ook!

Zoebje, goed dat je je niet hebt weg laten sturen!

Mooi hè die sneeuw, ik ben maar gewoon op de fiets gegaan vanochtend, en maar bijna 2 keer gevallen!

Ik was de enige van onze rij winkels die op de fiets was.

Straat leek schoon vanuit huis dus ik dacht dat doe ik ff. Toen ik net naar huis fietste wel.

Ik heb ook nog wat kadootjes voor in de openhaard gekocht, bij gebrek aan een kerstboom.

Staat heel leuk.

Sportman heeft vanmiddag het plafond in de woonkamer en gang eruit gehaald, we zitten er erg gezellig bij met kerst en oud en nieuw!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
He bah Nik wat ongezellig.

Ik stuur je virtueel mijn kerstboompje. Kun je nog een beetje genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven