Good Luck
donderdag 17 december 2009 om 18:53
Ik vind van wel
Heb gisteren tijdens gesprek met de manager (die van die koeienopmerking) nog maar even aangekaart dat ik alle dagen kan en wil werken, behalve woensdagmiddag en dat ze daar nog maar eens over na moet denken.
Heb gisteren tijdens gesprek met de manager (die van die koeienopmerking) nog maar even aangekaart dat ik alle dagen kan en wil werken, behalve woensdagmiddag en dat ze daar nog maar eens over na moet denken.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 18:59
Reden: bedankt voor de controle Jin :-D
Reden: bedankt voor de controle Jin :-D
% gewijzigd
donderdag 17 december 2009 om 19:35
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 16:47:
[...]
Ze luisteren niet meer naar het hartje met 8 weken vanwege teleurstellingen. Mss bedoel je dat?
Nee hoor, ik bedoel echt echo's in zwschap. De officiële richtlijn is inwendig tot 11 weken, en dat is veranderd tussen Jeetje en Meetje. Vraag is natuurlijk of iedereen zich daar aan houdt
. VU iig wel, daar maken ze geen buikecho voor je 11+ bent.
Maar goed, het maakt mij nooit wat uit, als resultaat maar goed te zien is, toch?
Zo, dat ontaarde moeder gebeuren, was dat een wedstrijd?????
Ik win, ik win!!
Met Jeetje en Meetje naar AH. Eerst valt Jeetje uit de auto omdat ze tegen de deur zat die ik dus gewoon zonder kijken open trok. Toen de AH in.
De Kerstproef toestand aan de gang dus Jeetje die wilde wel iets. Eerst een olijf op een stokje, was lekker. Toen een kerstkransje, was ook lekker. Mama nam er ook 1. Ik denk wat proef ik toch??? Terug naar kransjes: amaretto en rum... Ik voer mijn 3 jarige gewoon alcohol
[...]
Ze luisteren niet meer naar het hartje met 8 weken vanwege teleurstellingen. Mss bedoel je dat?
Nee hoor, ik bedoel echt echo's in zwschap. De officiële richtlijn is inwendig tot 11 weken, en dat is veranderd tussen Jeetje en Meetje. Vraag is natuurlijk of iedereen zich daar aan houdt
Maar goed, het maakt mij nooit wat uit, als resultaat maar goed te zien is, toch?
Zo, dat ontaarde moeder gebeuren, was dat een wedstrijd?????
Ik win, ik win!!
Met Jeetje en Meetje naar AH. Eerst valt Jeetje uit de auto omdat ze tegen de deur zat die ik dus gewoon zonder kijken open trok. Toen de AH in.
De Kerstproef toestand aan de gang dus Jeetje die wilde wel iets. Eerst een olijf op een stokje, was lekker. Toen een kerstkransje, was ook lekker. Mama nam er ook 1. Ik denk wat proef ik toch??? Terug naar kransjes: amaretto en rum... Ik voer mijn 3 jarige gewoon alcohol
donderdag 17 december 2009 om 19:46
quote:bambino schreef op 17 december 2009 @ 18:13:
.
Amalia: Bedankt voor de gefrobelde kaart, ook erg leuk gedaan.
Ook deze kreeg ik niet terug, hij was van Juul want een kindje had hem gemaakt zei hij. Wat een logica
Kinderarbeid van de hoogste plank. Laurens had na 3 kaarten al geen zin in, en toen moest hij er nog 14.... Ze zijn dus wat kariger geworden dan ik hoopte, maar ach.. de kerstgedachte hè?
Jinster, bedankt voor je kaart! Vanuit NL gepost???
.
Amalia: Bedankt voor de gefrobelde kaart, ook erg leuk gedaan.
Ook deze kreeg ik niet terug, hij was van Juul want een kindje had hem gemaakt zei hij. Wat een logica
Kinderarbeid van de hoogste plank. Laurens had na 3 kaarten al geen zin in, en toen moest hij er nog 14.... Ze zijn dus wat kariger geworden dan ik hoopte, maar ach.. de kerstgedachte hè?
Jinster, bedankt voor je kaart! Vanuit NL gepost???
donderdag 17 december 2009 om 19:49
Ha ha sorry Su, maar ik zie nu een vallende J in de sneeuw en een boos hoofd .
Oohoooh, drank in de koekjes! Slaapt ze lekker? Maak je geen zorgen hoor, er zit geen alcohol meer in. Net als in drankbonbons. Laatst nagevraagd. Maar ik verbaas me dat ze het lekker vindt! Ik vind ameretto persoonlijk niet te zuipen
Star die rimpels! Hylarisch!!!! goed getekend!
Oohoooh, drank in de koekjes! Slaapt ze lekker? Maak je geen zorgen hoor, er zit geen alcohol meer in. Net als in drankbonbons. Laatst nagevraagd. Maar ik verbaas me dat ze het lekker vindt! Ik vind ameretto persoonlijk niet te zuipen
Star die rimpels! Hylarisch!!!! goed getekend!
donderdag 17 december 2009 om 19:56
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 19:44:
[...]
Duur!!! Bij Monkeytown zijn de ouders gratis. Ziet er wel leuk uit. Ga jij?
Ja wel duur, maare gratis drinken he
en een relaxed hoek voor de ouders internethoek
Geluidsdempend
Ik vind het ook prijzig, maar ik vind monkeytown dus echt 3x niks hiero in B. daar ben ik na 15 minuten helemaal gestressed en krankjorem van al die kinderen. Ik vind het er erg klein ook.
Ja, ik ga zeker een keer kijken. Volgens mij is het voor mij op de fiets beter te doen dan MT
[...]
Duur!!! Bij Monkeytown zijn de ouders gratis. Ziet er wel leuk uit. Ga jij?
Ja wel duur, maare gratis drinken he
en een relaxed hoek voor de ouders internethoek
Geluidsdempend
Ik vind het ook prijzig, maar ik vind monkeytown dus echt 3x niks hiero in B. daar ben ik na 15 minuten helemaal gestressed en krankjorem van al die kinderen. Ik vind het er erg klein ook.
Ja, ik ga zeker een keer kijken. Volgens mij is het voor mij op de fiets beter te doen dan MT
donderdag 17 december 2009 om 20:08
donderdag 17 december 2009 om 20:13
donderdag 17 december 2009 om 20:22
Zo, hier ligt ook een mooi laagje sneeuw! Erg leuk, dus vanmiddag heeft Kevin de juf op school ook met sneeuwballen bekogeld!
Ze zei nog wel bij het afscheid vandaag dat ze hem wel zou gaan missen. Tis ook een heerlijk jochie, wel altijd haantje de voorste, altijd het laatste woord willen hebben en duidelijk aanwezig in de klas, maar een heerlijk ventje met z'n leuke uitspraken! Als ik het peuterkrantje krijg, staat ook altijd wel een leuke uitspraak in over Kevin bij de peuterprietpraat.
Vandaag dus afscheid, was erg leuk. foto's op hyves.
Weer een fase afgesloten, raar idee hoor, dat hij daar niet meer heen hoeft...
Morgen nog een keer basisschool en dan vakantie!
Ze zei nog wel bij het afscheid vandaag dat ze hem wel zou gaan missen. Tis ook een heerlijk jochie, wel altijd haantje de voorste, altijd het laatste woord willen hebben en duidelijk aanwezig in de klas, maar een heerlijk ventje met z'n leuke uitspraken! Als ik het peuterkrantje krijg, staat ook altijd wel een leuke uitspraak in over Kevin bij de peuterprietpraat.
Vandaag dus afscheid, was erg leuk. foto's op hyves.
Weer een fase afgesloten, raar idee hoor, dat hij daar niet meer heen hoeft...
Morgen nog een keer basisschool en dan vakantie!
donderdag 17 december 2009 om 20:25
donderdag 17 december 2009 om 20:34