Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Volgens het forum is iedereen autist. Om gek van te worden...

Bianc je zo'n is gek op vrachtwagen so what
Sjezus wat kan ik daar slecht tegen. Is het niet meer mogelijk om gewoon mens te zijn zonder etiket? Zonder therapeut? Zonder diagnose? (en daar bedoel ik niets lelijks mee t.o.v. degenen die daar wel baat bij hebben hoor:) ) Maar ik bedoel er wel mee ... wat eigenlijk?? Nou ja.. wat Sgaap en Bam zeggen dus.
Bianc mensen leren al heel jong plaatjes plakken tenslotte...
Oh.. hij zit nu voetbal te kijken.. dat zal ik maar even gaan melden op dat topic.. misschien dat ie dan toch geen autist is?
Bianc een etiket hebben en leven naar je etiket zijn 2 verschillende dingen hoor
quote:schaap1001 schreef op 17 december 2009 @ 19:24:

Bianc mensen leren al heel jong plaatjes plakken tenslotte...Nou dat zal ik dan wel overgeslagen hebben op de kleuter-plaatjes-plak-school.
Neee Bianc dan is hij binnen 3 postings en hooligan......

ze stempelen rustig verder hoor
Hoe kan iemand nou op grond van een paar posts zo'n enorm etiket opplakken?? Kan ik daar een ban voor aanvragen?
quote:schaap1001 schreef op 17 december 2009 @ 19:26:

Neee Bianc dan is hij binnen 3 postings en hooligan......

ze stempelen rustig verder hoor oke... je hebt me weer aan het lachen Sgaap
Graag gedaan bianc

:):):)
Jeetje Bianca.. ik zou volgende keer maar oppassen om nog een topic te openen meid
Je hebt met je softe opvoeding een autist ontworpen.

Bianc... laat je niet opnaaien hoor!
Je zou het haast niet meer durven he Jacky

Maar ik blijf het gewoon doen hoor.. omdat ik de discussie altijd wel leuk vind (mits er geen belachelijke etiketten geplakt worden).. en omdat ik toch wel sterk genoeg in mn schoenen sta om tips waar ik wat mee kan.. en die in ons gezin passen.. eruit te filteren. Maar als je ook maar een tikkie onzeker bent dan kan je door zo'n topic aardig van slag raken denk ik.

Sgaapie... ik heb een "Hooligan-etiket" aangevraagd hoor
quote:floor72 schreef op 17 december 2009 @ 19:34:

Je hebt met je softe opvoeding een autist ontworpen.

Mag ik die tekst op een t-shirt??

Bianc... laat je niet opnaaien hoor!Nou.. heel even wel Floor.. maar ik ben weer aardig bedaard... denk ik. Ik ga weer even topic-hoppen
Bianc ik zou er patent op aanvragen hoor....
quote:zjena35 schreef op 17 december 2009 @ 18:21:

Vindt Mini hem ook leuk?Onze mini's weten nog van niets... die kent LeukerT alleen als de papa van balletlesvriendinnetje.. en dat houden we maar even zo
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
PFFFFFFFFFFF, wat krijg je veel om je oren geslingerd.

En toe maar, er wordt meteen ook maar gediagnostiseerd. Diegene kan nog rijk worden.

1 zin lezen op internet en wallah : Je hebt Asperger, diabetes, adhd, gewoon gek, depressief, dyslectisch of gewoon gek

Wat een hoelatrut.
voor het geval dat

Sgaapie is stapel idioot zo klaar met het plakken van etiket op mijn krulletjes bij voorbaat
Ff wat anders tussendoor, wanneer gaat die engerd hier rechts nou es weg? Ik kan er niet van slapen. En niet om sexuele redenen.
Zjeen..
Oh en voor Bi een dikke
En Sgaap jij kan gewoon en forummen en chatten... meid bewondering
Mini ligt op bed... afgedraaid .... maar enorm genoten.. zo gaaf dat glunderende bekkie
Sgaapie, of je even antwoord wilt geven op een vraag in het DE punten topic.
Appel kom eraan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven