LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Wij kunnen niet in het voorjaar van 2011 plannen, anders kom ik in de knoei met de co-schappen. Het moet óf ervoor, óf erna. Tijdens is gewoon te zwaar. Toen ik 6 weken zwanger was moest ik 2 weken zorgstage lopen en ik ging al bijna dood.

Anders hadden we misschien ook wel ietsjes langer gewacht. En als het niet lukt in augustus/september/oktober 2010, wordt het 2013 ofzo.
Gevonden!

Zozo, ik ben gelijk gedegradeerd, tsssskkk

Later even meer reactie, ik ga lekker in bed samen met lief naar Milk kijken.
Ook gevonden! Haha...Neem, je bent inderdaad gedegradeerd...maar niet in het echie hoor

Hoeveel kinderen willen jullie (er van uitgaande dat het gewoon weer lukt ) Minie? Willen jullie graag twee kinderen, of zou je nog meer kinderen willen?
Heeee zie het nu pas, we hebben een ZZ in de titel in plaats van ZW. Neem, je mag dan naar onderen gezet zijn, maar die ZZ is speciaal voor jou!

J'tje ligt lekker bij papa op zijn borst te slapen Kachel aan, straks kruikje maken en dan duikt dit gezin onder de wol.

Fijne avond lieverds...
Ah, ik zie LGZZ in de lijst met nieuwe topics... wil jullie even feliciteren met deze heerlijke topictitel!
Hi!

Ook ik heb t nieuwe topic gevonden! En ja ik heb verlof nu, maar wel vervroegd hoor. Ik ben met 32 weken met verlof gegaan, kerstvakantie ervoor geplakt.

Niet echt een afscheid gehad, wel een cadeautje van mijn baas. Ik ga ook echt in januari nog gewoon naar kantoor. Kan mijn collega's niet zo lang missen. En er komen sowieso een heel stel bevriende collega's thuis langs hier voordat ik moet bevallen.
Goeie titel! Moge de vruchtbaarheid van jullie ook een beetje naar ons overspringen!

Ik zal het hier in de gaten houden, want ik wil het natuurlijk wel weten als Peanutje bevalt! Nog maar een paar weken....
Neempje, ik heb je uit deze overweging 'gedegradeerd': Je bent en blijft nu gewoon zwanger van een gezond kindje, en therefore beval je ergens in augustus 2010. Omdat dat ná Sjip is, hoor je ook ná Sjip in de lijst te staan. Als we je bovenaan zouden laten staan, zou het net lijken alsof het binnenkort mis gaat en je dan weer bovenaan moet staan omdat je zwanger moet worden. Which is obviously not true.

Laal, we zouden er wel 2 willen als het ons gegeven is. Ik ben zelf het middelste kind en voelde me vroeger heel vaak 'minder' dan mijn zus en broertje. Dus 3 of meer is te veel en 1 is eigenlijk te weinig. Niet dat Meis niet genoeg is voor ons, en als het niet meer lukt is zij al zo geweldig dat het helemaal mooi is, maar nog zo'n klein, mooi, lief en leuk mini-onsje erbij zou fantastisch zijn.

En we hebben allebei zoiets van: als het een jochie is, is dat tof, want dan hebben we van allebei de smaakjes 1. Maar als het een meisje is, is dat tof, want dan hebben we twee kleine meisjes.

Vanavond gaan we bij mijn ouders logeren. Ze krijgen nog elke keer traanogen als Meis één van haar Big Smiles weggeeft, wat ze dus echt bijna constant doet als ze wakker is.
Morning,

Lekker geslapen iedereen? J'tje was vanochtend om 04:45 ineens klaarwakker, dus ik heb zijn kruikje nog maar een keer warm gemaakt en toen sliep hij gelukkig na een half uurtje weer in. Daarna schrok ik pas wakker om 08:30 en Jee ook!

Speec en Marris...het komt bij jullie ook vast en zeker goed...hoewel ik heel goed begrijp dat je geen drol aan deze woorden hebt. Ik duim in ieder geval en kom regelmatig even spieken bij jullie!!!

Mien waarom voelde jij je dan minder dan je broer en zus? Ik vind het werkelijk nu alweer spannend dat jullie over een 8 maanden voor nummer 2 gaan! Echt hoor

Ik vroeg laatst aan Laalman hoeveel kinderen hij echt echt echt heel graag wil...even niet kijkende naar plek in huis en financiën e.d...toen zei hij 4 Maar dat zie ik zelf niet zo zitten hoor. Wij hopen graag twee of misschien drie kinderen te krijgen als het ons gegeven is.

Ik zou het ook heel erg leuk vinden als nummer 2 een meisje zou zijn, maar puur omdat we dan het geluk van twee verschillende smaakjes hebben. Als we hierna weer een jochie zouden krijgen, dan is het ook weer helemaal goed. Zeker als het net zo'n kanjer wordt als J'tje. Ik denk er dus precis hetzelfde over als jij
Hey Laal, hebben ze dat afgesproken, J en V? Ineens kwam hij ook rond een uur of 4. Daarna pas weer om 8.30 uur ook, maar man, dat voelt wel weer gek hoor zo midden in de nacht...

Pfoeiii...

Mijn lief en andere miniliefje zijn nu aan het sleeen en ik vind het zo cute. Moeders zit lekker thuus te wachten tot miniminimini voor zijn flesje komt. Ik wil daarna nog even met zn alleen een stuk gaan fietsen. Lekker warm inpakken en gaan. Er staat een lekker zonnetje, dus helemaal goed.

Mien, ik ben zelf ook middelste, en herken het wel een beetje. Mijn broer was de oudste, kreeg daardoor veel aandacht en mijn broertje als jongste nakomertje ook weer. Maar het schijnt ook echt een ding te zijn he, middelste kinderen, zijn ook boeken over te koop, etc. Zo erg ervaar ik het helemaal niet, maar dat komt ook door de omstandigheden denk ik toen. Onze jeugd was heel turbulent, dus ik maakte me er niet enorm druk om, maar ik snap wel wat je bedoelt...
Haha echt Duft?! Dat is inderdaad afgesproken werk Ik stond ook wel even raar te kijken, maar J lag gezellig te kletsen in het donker daarna werd het wel piepen, maar dat komt dan omdat er geen lampje brandt. Dus ik heb even een klein lichtje aangedaan...

Trouwens J'tje heeft de laatste dagen af en toe weer flinke spuitluiers...iemand een idee hoe dit kan??? Hij oogt verder niet ziek ofzo, hij is wel erg graag bij ons en vindt alleen spelen niet zo leuk op dit moment.

Duft, ik heb een gevoel dat jij ook nog wel voor een derde gaat...ik zie jou nog wel een keer zwanger raken
Laal, dat heb je helemaal correct

Maar nu nog efkes niet hoor, vind het nu echt wel even goed
Hey een nieuwe plek! Met een geweldige nieuwe titel!

Het was weer dikke pret vannacht in mijn buik. Ben nog even op mijn kop gaan hangen. Ik dacht even gebruik maken van deze bewegelijkheid maar ik heb niet echt het idee dat daar gehoor aan gegeven wordt.

Hihi bij Laal en Duft dus ook feest vannacht. Maar dan anders. En wat klinkt het weer heerlijk bij jou Duft. Goed zo!

Ga zo eens op zoek naar mooie bloemen, een huispak en een muizenval (zo'n kooitje anders vind ik het zielig en smerig, hoewel een muisje letterlijk naast je op de bank toch ook niet helemaal je van het is ). Heb net kaartjes gereserveerd voor de bioscoop maar ik vind niet dat er veel soeps draait momenteel. Nou ja niks wat Pienman en ik allebei leuk vinden. Hij wil graag naar Avatar maar ik denk niet dat ik dat trek, te veel indrukken en herrie zeg maar. En hij wil niet naar Komt een vrouw... Dus is het Brothers geworden. Ook niet echt heel fleurig verhaal geloof ik. Maar ik wil er zo graag even uit met mijn lief.
Mag ik even uw aandacht...ik heb mijn mooie slanke en hele dure spijkerbroek weer aan vooral rond de buik-area moet de broek nog wel een beetje "uitlopen" maar hij zit dicht en ik doe hem niet meer uit vandaag Ook draag ik mijn nieuwe beste vriend in deze koude dagen. Een mooi lang, donkerpaars gebreid vest...ik heb zelfs mijn oogschaduw aangepast op deze kleur...damn I look good al zeg ik het zelf
Jammer dat je eigenwijsje geen gebruik wilde maken van deze gelegenheid. En misschien beval je wel in dit topic
voor Laal en haar looks!!!!

En voor Speec omdat je lief bent en het voor jou nu ook wel weer eens tijd wordt voor heel blij nieuws.
Enne de feestjes die Duft en ik gehad hebben vannacht, ga jij ongetwijfeld ook nog meemaken hoor...je hoeft niet jaloers te zijn
quote:Lalie schreef op 19 december 2009 @ 11:30:

Jammer dat je eigenwijsje geen gebruik wilde maken van deze gelegenheid. En misschien beval je wel in dit topic

Daar ga ik eigenlijk wel vanuit Laal. Maar door het niet draaien van onze minie ben ik daar nog even niet zo mee bezig. Heel gek misschien maar net wat Duft gister al zei, het gaat nu echt stapje voor stapje.

Enne ben niet jaloers hoor Laal. Vind mijn eigen feestjes in mijn buik nog veel te leuk.
Ik vind je een topwijf, zo dat wilde ik even zeggen...het komt zoals het komt, maar het gaat goed komen

En ik vond het ook heel leuk om het feestje in jouw buik te voelen toen je hier was en ondanks dat er nu een feestje in de box ligt, mis ik mijn buikfeestje ook wel eens hoor!

We hebben echt een jongen hoor! er staat nu zo'n speelrek in de box waar J onder ligt...en ik heb J al meerdere keren moeten redden omdat hij zo aan het fiedelen is dat het rek ongeveer boven op hem in elkaar stort
Jaaaaaa J'tje gaat rollen! Daarnet rolde hij drie keer achter elkaar van zijn buik naar zijn rug!

Dit is echt weer een ding waar je als verse mama supertrots op bent
Hoera voor trotse en damn sexy mama-Laal !! !

Wij hebben net een boodschappensurvival achter de rug. 3 verschillende supermarkten en de slager/traiteur. Maar alle boodschappen zijn binnen en ik hoef volgens mij tot NA de kerst geen winkel meer in. Ideaal.
Laal je bent een schatje!

Moet echt gaan douchen. Ben cadeautje voor neefje aan het zoeken. Is wel gelukt geloof ik. Nu nog mezelf naar de douche takelen.

Beng klinkt als shopping hel in mijn oren.
Nou het was goed te doen, we waren vroeg genoeg dus hoefden nergens in de rij te staan. Ik heb er veel voor over om volgende week geen winkels in te hoeven. De vriezer is goed gevuld. En wat overblijft komt in januari/februari wel weer van pas.
Gevonden!

Laal, die spuitluiers waren hier een teken van het doorkomen van tandjes Ze had al een week spuiluiers (gelukkig vaak op het kdv en bij mijn moeder ) en toen beet ze me..... Toen was het hangen etc. ook meteen duidelijk. Loes slaapt ook minder goed (nu alweer twee dagen slecht overdag, en normaal slaapt ze zeker 3x 2uur plus nog een uurtje ) en `s nachts ook twee keer wakker vannacht en gisterennacht. Ze is ook verkouden dus drinken gaat lastiger dan normaal.

Het is wel schattig trouwens, ze krijgt twee tandjes tegelijk, onderin en ze gaat er de hele tijd overheen met haar lipjes/tongetje, dan kijkt ze er zeer serieus bij end aarna een big smile.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven