Mutsen in de mist
zaterdag 19 december 2009 om 15:30
Hier trouwens net terug van Middeleeuws event op de uilenboerderij. Geparkeerd verderop en met de paardenwagen er naar toe gereden. Vonden de kinderen wel erg leuk. Wel jammer dat het hier nog steeds -10 graden is en Maby het op een gegeven moment helemaal gehad had (ondanks dat ze een heel dik skipak aan had). En dan de bedenken dat alle mensen daar 's nachts in tentjes geslapen hadden (en vannacht weer). Brrrrrr.
zaterdag 19 december 2009 om 16:21
Jakkes!
zal wel schrikken zijn geweest! hopenlijk kunnen ze het mooi plakken enzo.
Jammer dat het middeleeuwse festijn zo koud was, Anky. het zijn ook geen temperaturen meer, zeg. ben net met Poek kerstboom gaan kijken en wat gaan drinken (Chocolademlek!)en daarna naar de Praxis, op zoek naar vogelvoer. heb nu gloeioren
oja, Remma: we gaan vanavond wéér erwtensoep eten. het is er nu écht weer voor.
zal wel schrikken zijn geweest! hopenlijk kunnen ze het mooi plakken enzo.
Jammer dat het middeleeuwse festijn zo koud was, Anky. het zijn ook geen temperaturen meer, zeg. ben net met Poek kerstboom gaan kijken en wat gaan drinken (Chocolademlek!)en daarna naar de Praxis, op zoek naar vogelvoer. heb nu gloeioren
oja, Remma: we gaan vanavond wéér erwtensoep eten. het is er nu écht weer voor.
zaterdag 19 december 2009 om 17:24
En hier Pam even zelf We stonden onze jassen aan te trekken om te gaan en toen klapte Mannie zo hard van het loopfietsje dat zijn kin helemaal open sprong; een jaap van 2 cm., hij bloedde als een gek. Ik heb de hap gebeld en de rest naar het zwembad gestuurd. Ik mocht meteen komen en was ook meteen aan de beurt. Mannie was stoer, niet gehuild bij de dokter. Zijn kin is flink ingetaped en dat moet 10 dagen blijven zitten. Omdat we zo snel aan de beurt waren konden we ook nog wat van het diplomazwemmen meepikken. Gelukkig maar
zaterdag 19 december 2009 om 19:26
Ik ben er eigenlijk niet helemaal gerust op dat het goed geplakt is. Het bloed namelijk nog. Vanmiddag heb ik daarover nog een keer de huisartsenpost gebeld maar zolang de pleisters nog goes vastzitten is er niets aan de hand. Het is ook een rotplek, zowat iedere keer als hij zijn hoofd beweegt komt er spanning op te staan, dat zal wel niet helpen.
De kinderen liggen al in bed, Pamman en ik moeten nog eten maar we hebben geen honger meer. We hadden taart en lekkere toastjes met de visite.
De kinderen liggen al in bed, Pamman en ik moeten nog eten maar we hebben geen honger meer. We hadden taart en lekkere toastjes met de visite.
zaterdag 19 december 2009 om 19:46
Jeetje Pammie, da's schrikken zeg. Hopelijk gaat het wel snel dicht dan. En wat goed dat meis B heeft!
Wij hebben ook een rondje hap gedaan. Mandarijn ging pas heel laat vannacht echt slapen, na een paracetamol. Gelukkig sliep ie wel uit, waren wij ook wel aan toe. Hij bleef maar huilen, maar hij blijft ook volhouden dat ie nergens pijn heeft. Wel een rothoest nog steeds en veel slijm, maar goed. Vanmiddag kreeg ie opeens ook weer hoge koorts en was hangerig. Hij had net vanmorgen het laatste van de 5 daagse AB kuur gehad dus ik vertrouwde het toch niet. Huisarts heeft nog even longen geluisterd, zaten nog vol, en zijn keelamandelen waren dik. Hij heeft andere AB voorgeschreven. Kwamen we thuis is de koorts weer weg, mannetje weer helemaal vrolijk, goed gegeten, niets aan de hand. Dus we hebben de AB nog niet gegeven, misschien niet heel verstandig maar ja.
KLinkt leuk Anky, middeleeuws festijn, het zijn ook echt middeleeuwse temperaturen. Moet er niet aan denken, in een tent.. brrrr..
Jullie klinken enthousiast over huis Pammie, ik zal zo toch eens in AK kijken naar de link.
Wij hebben ook een rondje hap gedaan. Mandarijn ging pas heel laat vannacht echt slapen, na een paracetamol. Gelukkig sliep ie wel uit, waren wij ook wel aan toe. Hij bleef maar huilen, maar hij blijft ook volhouden dat ie nergens pijn heeft. Wel een rothoest nog steeds en veel slijm, maar goed. Vanmiddag kreeg ie opeens ook weer hoge koorts en was hangerig. Hij had net vanmorgen het laatste van de 5 daagse AB kuur gehad dus ik vertrouwde het toch niet. Huisarts heeft nog even longen geluisterd, zaten nog vol, en zijn keelamandelen waren dik. Hij heeft andere AB voorgeschreven. Kwamen we thuis is de koorts weer weg, mannetje weer helemaal vrolijk, goed gegeten, niets aan de hand. Dus we hebben de AB nog niet gegeven, misschien niet heel verstandig maar ja.
KLinkt leuk Anky, middeleeuws festijn, het zijn ook echt middeleeuwse temperaturen. Moet er niet aan denken, in een tent.. brrrr..
Jullie klinken enthousiast over huis Pammie, ik zal zo toch eens in AK kijken naar de link.
zaterdag 19 december 2009 om 20:51
zaterdag 19 december 2009 om 21:10
Je gaat nu toch niet in een tent liggen, ik zou mooi een hotelletje zoeken in de buurt. We leven tenslotte niet meer in de middeleeuwen
Ank, ik heb net de pleisters gecheckt en die zitten echt nog wel vast. Hopen dat een nacht rustig in bed (hij was nogal druk vanmiddag) zorgt dat het in ieder geval aan elkaar blijft zitten.
We hebben net een pizza gedeeld, lekker.
Ank, ik heb net de pleisters gecheckt en die zitten echt nog wel vast. Hopen dat een nacht rustig in bed (hij was nogal druk vanmiddag) zorgt dat het in ieder geval aan elkaar blijft zitten.
We hebben net een pizza gedeeld, lekker.
zaterdag 19 december 2009 om 21:11
zaterdag 19 december 2009 om 21:11