Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 18 december 2009 om 18:29
Hallo, hallo,
Ik had ff niet mee gekregen dat zoonlief vanmiddag om 12 uur uit zou zijn. Oeps ff gemist. Mijn afspraak van vanmiddag dus maar afgezegd.
Hij is idd de hele middag met een vriendje buiten met de slee bezig geweest. We hebben hier vlak bij het huis in het park een berg en daar was het super druk met kinderen. Hardstikke leuk voor die knullen dus.
Toen vriendje weg was ff snel de boodschappen voor morgen gehaald. Moet alleen morgenochtend nog even hier naar de super voor kratten bier en zo. Maar het meeste gelukkig in huis.
Pa en ma zijn ook weer terug gekomen vandaag. hebben het lekker gehad een paar daagjes. Ff lekker uitgerust en ook nog een dagje kerstmarkt in duitsland meegepakt, Erg geslaagd dus ook.
Da's geen geld theetje voor kerstpullen. Heb je voor jezelf ook nog ingeslagen?
Oei, er komen weer veel nachtdiensten aan voor je zeg. Brrrr. Gelukkig ben de je met de kerstdagen dan wel lekker vrij.
Oh diaan, diaan, ik zeg verder niks hoor....
Maar denk aan jezelf meisje.... en idd elk uurtje slaap is er 1, dus gewoon pakken die uurtjes.
Ik ga ff aan de afwas, daarna zoonlief onder de douche zetten en dan kan hij nog even gezellig even opblijven.
Fijne avond
Ik had ff niet mee gekregen dat zoonlief vanmiddag om 12 uur uit zou zijn. Oeps ff gemist. Mijn afspraak van vanmiddag dus maar afgezegd.
Hij is idd de hele middag met een vriendje buiten met de slee bezig geweest. We hebben hier vlak bij het huis in het park een berg en daar was het super druk met kinderen. Hardstikke leuk voor die knullen dus.
Toen vriendje weg was ff snel de boodschappen voor morgen gehaald. Moet alleen morgenochtend nog even hier naar de super voor kratten bier en zo. Maar het meeste gelukkig in huis.
Pa en ma zijn ook weer terug gekomen vandaag. hebben het lekker gehad een paar daagjes. Ff lekker uitgerust en ook nog een dagje kerstmarkt in duitsland meegepakt, Erg geslaagd dus ook.
Da's geen geld theetje voor kerstpullen. Heb je voor jezelf ook nog ingeslagen?
Oei, er komen weer veel nachtdiensten aan voor je zeg. Brrrr. Gelukkig ben de je met de kerstdagen dan wel lekker vrij.
Oh diaan, diaan, ik zeg verder niks hoor....
Maar denk aan jezelf meisje.... en idd elk uurtje slaap is er 1, dus gewoon pakken die uurtjes.
Ik ga ff aan de afwas, daarna zoonlief onder de douche zetten en dan kan hij nog even gezellig even opblijven.
Fijne avond
vrijdag 18 december 2009 om 20:12
Godsklere zeg...ik vind het nu wel heel erg KOUD hoor!!!
Khad gehoopt dat er nog een vlokje sneeuw zou vallen, maar volgens mij gaat dat niet meer gebeuren nu. Jammer!
Maar echt Theetje, zoveel kans op een witte kerst???
Gaat er dan ook nog wel flink wat bijvallen dan?? Ik wil ook zoveel sneeuw als in Groningen etc.!
Ik heb natuurlijk de mazzel dat ik niet met een auto op pad hoef, maar op de fiets is het ook niet altijd een pretje hoor...de fietspaden hier in de stad zijn bar slecht gestrooid. Maar ik hoef gelukkig nooit ver om van huis naar werk te komen, dus bang te zijn dat ik strand hoef ik niet.
En nu lekker een week vrij!! Zaaaaalig!!
Dat was een een suprise Dolphine, dat die kleine man al zo vroeg vrij was! Fijn dat je de meeste boodschappen al in huis hebt voor morgen. He wat lief zeg, dat je baas met een fiets aan kwam. Kun je in elk geval weer even vooruit. En wat je werk betreft, het is ook echt overal hetzelfde he...Bij ons ook alle tijdelijke krachten eruit, terwijl er dan dus op bepaalde afdelingen te weinig vaste mensen over blijven om het werk te doen. Dat kán toch gewoon niet! Echt een gelukkie dat je niet naar de voetbal bent geweest, was echt niet best he...
Ha die Thee, molletje van ons! Wat supergoedkoop zeg, die kerstspullen! Heb je voor jezelf ook nog iets gekocht?
Ahh lief zeg, dat kerstpakket voor je moeder..vind ik altijd zo'n leuke verrassing!
Daan, hou vol! Ook deze feestdagen gaan weer voorbij!! (en hopelijk dan weer wat rust....)
R. heeft vandaag eindelijk verteld (nou ja, wij ook eindelijk gevraagd, whoehaha) dat ie weer een vriendin heeft. Nog wel kort, 1,5 maand ongeveer. En wat ik (en de rest van mijn collega's) eigenlijk al hadden verwacht, ze is een stukkie jonger dan hij.
Zij is 28, hij is dus 40. 2 kids..Geen idee of en hoe serieus het is. Nou ja, weten we dat ook weer..(hmm...maakt het juist éxtra spannend en verleidelijk om....) hihi.
Was wel heel schattig, wenste me heel enthousiast een fijne week en dagen en dat we elkaar na deze week weer zagen.
Ik heb trouwens ook gelijk als iets voor mijn tinteling besteld, zo'n grillplaat. Het zou fijn als ie voor kerst nog kwam!
Nou meiden, een fijne avond allemaal!
zaterdag 19 december 2009 om 19:03
Hallo dames,
Wenig nieuws te melden hier. Vanmorgen de laatste boodschappen gedaan, vanmiddag lekker thuis geweest, zoonlief de hele middag buiten geweest in de sneeuw met de slee en zijn vriendjes.
Net heel lekker en makkelijk patat gebakken en nu nog een uurtje rust voordat de verjaardagsvistie komt.
Alleen loopt zoonlief zich te vervelen en mijn aandacht op te eisen.
Pffff moet de hele dag bezig gehouden worden.
Fijne avond
Wenig nieuws te melden hier. Vanmorgen de laatste boodschappen gedaan, vanmiddag lekker thuis geweest, zoonlief de hele middag buiten geweest in de sneeuw met de slee en zijn vriendjes.
Net heel lekker en makkelijk patat gebakken en nu nog een uurtje rust voordat de verjaardagsvistie komt.
Alleen loopt zoonlief zich te vervelen en mijn aandacht op te eisen.
Pffff moet de hele dag bezig gehouden worden.
Fijne avond
zaterdag 19 december 2009 om 20:11
Dag iedereen,
Ik ben hier vrij nieuw en ik heb zeker nog niet zoveel ervaring met alles op het internet zetten. Kwam op dit topic terecht omdat ik op het punt sta om een single parent te worden. Ik heb 2 zoontjes 1 van 3 en een half en de jongste is nu bijna 17 maanden. Mijn vrouw en ik willen graag in goede harmonie scheiden omdat we elkaar niet gelukkig maken op dit moment. Na een relatie van bijna 5 jaar is het vuur niet genoeg aangewakkerd om bij elkaar te blijven. Ik neem aan dat de meeste die hier zijn al door het scheidingsproces heen zijn gekomen. Kunnen jullie mij misschien vertellen wat het moeilijkst wordt en welke valkuilen we kunnen vermijden die een van jullie te laat heeft zien aankomen? Maar ook hoe in goede harmonie haalbaar is? En of co-ouderschap een goed idee is. Wij denken dat dat wel het beste is voor de kinderen maar welke impact op ons als ouders zal hebben zou ik ook graag willen lezen. Alvast bedankt voor iedere reactie en een fijne avond nog.
Ik ben hier vrij nieuw en ik heb zeker nog niet zoveel ervaring met alles op het internet zetten. Kwam op dit topic terecht omdat ik op het punt sta om een single parent te worden. Ik heb 2 zoontjes 1 van 3 en een half en de jongste is nu bijna 17 maanden. Mijn vrouw en ik willen graag in goede harmonie scheiden omdat we elkaar niet gelukkig maken op dit moment. Na een relatie van bijna 5 jaar is het vuur niet genoeg aangewakkerd om bij elkaar te blijven. Ik neem aan dat de meeste die hier zijn al door het scheidingsproces heen zijn gekomen. Kunnen jullie mij misschien vertellen wat het moeilijkst wordt en welke valkuilen we kunnen vermijden die een van jullie te laat heeft zien aankomen? Maar ook hoe in goede harmonie haalbaar is? En of co-ouderschap een goed idee is. Wij denken dat dat wel het beste is voor de kinderen maar welke impact op ons als ouders zal hebben zou ik ook graag willen lezen. Alvast bedankt voor iedere reactie en een fijne avond nog.
zaterdag 19 december 2009 om 23:26
Hier nog even een latertje....
Heeee leuk een man aan het front! Welkom Tiny_rat!
Wat naar voor je dat jullie tot die conclusie zijn gekomen zeg!
Hier is idd iedereen door dat proces heen gegaan, sterker nog, we zijn inmiddels niet allemaal meer single parent, wat niet weg neemt dat je hier heus goede adviezen kunt krijgen. We schrijven hier al jaren met elkaar en delen alle dagelijkse beslommeringen, van probleempjes met de kinderen en relatieperikelen tot aan de dagelijkse boodschappen haha. Maar serieus, we hebben hier veel steun aan elkaar. Toen ik hier begon met schrijven hebben die meiden hier me er doorheen gesleurd met al hun adviezen en knuffels! En nog steeds kan ieder van ons hier bij elkaar terecht. We staan ook zeker open voor nieuwe meeschrijvers!!
Het eerste advies wat ik je wil meegeven is; wat jullie ook doen zet nooit maar dan ook nooit je kinderen in als wapen!!!!!! Praat niet zwart over elkaar wanneer de kids jullie kunnen horen. Bespreek ook nooit volwassen zaken wanneer zij erbij zijn!!!
De kinderen hebben recht op een vader en een moeder! Ook wanneer er sprake komt van een nieuwe relatie; zij hebben maar één vader en moeder en dat zijn jullie! (dat laatste is nu nog een ver van je bedshow, maar onthoudt deze maar).
In goede harmonie is zeker haalbaar als je elkaar zonder mekaar het geluk blijft gunnen!
Zo dat ff voor nu dan!
Ik hoop dat je het gezellig hebt hoor Dolphine! En ach ja zo'n hele middag buiten in de sneeuw en kou maakt zo'n knulletje toch best moe, en dan wil je maar één ding, aandacht van je moeder, die het net even niet uitkomt natuurlijk. Ik merk het momenteel ook bij mijn knul, die is de afgelopen zes weken ongeveer verandert in een pubermonster. Gek wordt ik ervan! Het gaat gelukkig nu redelijk maar ik merk ook dat ie gewoon heel moe is en ook wat meer aan me hangt. ZUCHT fases hè zijn het, maar ze zeggen dat die over gaan.
Scarlet, nou jaaaaaaa die R, de stiekemerd!!!! Echt niet leuk! Ik had nog wel gehoopt op een spannende romance..... ZUCHT!!!
Leuk, zo'n grillplaat, zou idd tof zijn als ie er voor de feestdagen al is, kan je 'm mooi uit proberen! Komt weer een hoop sneeuw aan zeggen ze ja, dus ben benieuwd. Let it snow, let it snow, let it snow!!!! Heb voor mezelf niks meer gekocht hoor Scar, maar volgend jaar weet ik wel dat ik een week voor de kerst dingetjes ga kopen en niet al eerder, hoewel het bij mij al vroeg begint te kriebelen hè, hahaha!
Daan, morgen zondag! Weer weekje overleefd en nu ff bijtanken hè en echt je rust pakken hoor! Zal wel gekkenhuis worden dinsdag en woensdag. Moet je donderdag ook nog gewoon? Sterkte lieverd.
Nou meiden ik duik m'n bedje in zo , heerlijk slapen en moet er wel weer bijtijds uit want ik heb een verjaardag morgenochtend, dan moet ik met de auto door de sneeuw das dan weer minder.
Maar s'middags weer ff voorslapen voor ik de nacht in ga.
dag moppen!
Heeee leuk een man aan het front! Welkom Tiny_rat!
Wat naar voor je dat jullie tot die conclusie zijn gekomen zeg!
Hier is idd iedereen door dat proces heen gegaan, sterker nog, we zijn inmiddels niet allemaal meer single parent, wat niet weg neemt dat je hier heus goede adviezen kunt krijgen. We schrijven hier al jaren met elkaar en delen alle dagelijkse beslommeringen, van probleempjes met de kinderen en relatieperikelen tot aan de dagelijkse boodschappen haha. Maar serieus, we hebben hier veel steun aan elkaar. Toen ik hier begon met schrijven hebben die meiden hier me er doorheen gesleurd met al hun adviezen en knuffels! En nog steeds kan ieder van ons hier bij elkaar terecht. We staan ook zeker open voor nieuwe meeschrijvers!!
Het eerste advies wat ik je wil meegeven is; wat jullie ook doen zet nooit maar dan ook nooit je kinderen in als wapen!!!!!! Praat niet zwart over elkaar wanneer de kids jullie kunnen horen. Bespreek ook nooit volwassen zaken wanneer zij erbij zijn!!!
De kinderen hebben recht op een vader en een moeder! Ook wanneer er sprake komt van een nieuwe relatie; zij hebben maar één vader en moeder en dat zijn jullie! (dat laatste is nu nog een ver van je bedshow, maar onthoudt deze maar).
In goede harmonie is zeker haalbaar als je elkaar zonder mekaar het geluk blijft gunnen!
Zo dat ff voor nu dan!
Ik hoop dat je het gezellig hebt hoor Dolphine! En ach ja zo'n hele middag buiten in de sneeuw en kou maakt zo'n knulletje toch best moe, en dan wil je maar één ding, aandacht van je moeder, die het net even niet uitkomt natuurlijk. Ik merk het momenteel ook bij mijn knul, die is de afgelopen zes weken ongeveer verandert in een pubermonster. Gek wordt ik ervan! Het gaat gelukkig nu redelijk maar ik merk ook dat ie gewoon heel moe is en ook wat meer aan me hangt. ZUCHT fases hè zijn het, maar ze zeggen dat die over gaan.
Scarlet, nou jaaaaaaa die R, de stiekemerd!!!! Echt niet leuk! Ik had nog wel gehoopt op een spannende romance..... ZUCHT!!!
Leuk, zo'n grillplaat, zou idd tof zijn als ie er voor de feestdagen al is, kan je 'm mooi uit proberen! Komt weer een hoop sneeuw aan zeggen ze ja, dus ben benieuwd. Let it snow, let it snow, let it snow!!!! Heb voor mezelf niks meer gekocht hoor Scar, maar volgend jaar weet ik wel dat ik een week voor de kerst dingetjes ga kopen en niet al eerder, hoewel het bij mij al vroeg begint te kriebelen hè, hahaha!
Daan, morgen zondag! Weer weekje overleefd en nu ff bijtanken hè en echt je rust pakken hoor! Zal wel gekkenhuis worden dinsdag en woensdag. Moet je donderdag ook nog gewoon? Sterkte lieverd.
Nou meiden ik duik m'n bedje in zo , heerlijk slapen en moet er wel weer bijtijds uit want ik heb een verjaardag morgenochtend, dan moet ik met de auto door de sneeuw das dan weer minder.
Maar s'middags weer ff voorslapen voor ik de nacht in ga.
dag moppen!
zondag 20 december 2009 om 12:06
Gooooooodmorning angels!!!
Ondertussen sneeuwt het hier helaas niet meer, boehoe...Er mag van mij nog veeeeeel meer vallen, khoef er toch niet uit!! (wel een beetje egoistisch he...)
Hey welkom Tiny Rat! (ik laat het streepje weg hoor..) Ik hoop niet dat je nickname een weerspiegeling van je persoonlijkheid is?? haha, geintje....
Vervelend, dat je nu aan het begin van het proces staat wat natuurlijk gewoon niet leuk is. Jullie zijn en wonen nu nog wel bij elkaar?
Ik denk dat Theetje al een paar hele heldere dingen heeft gezegd, wat ik er aan toe wil voegen is zorg dat je de afspraken op papier hebt staan. Het is zo makkelijk, vooral omdat je nog goed met elkaar door een deur kunt etc, en je vertrouwt elkaar, om dingen af te spreken, waar dan later in de praktijk niets van terecht komt.Zo hebben mijn ex en ik nooit een omgangsregeling geregeld, waardoor mijn zoon (nu 15) amper bij zijn vader is geweest en er nu geen zin meer in heeft. Natuurlijk ligt het ook aan de aard van zijn vader dat het niet van de grond gekomen is, maar toch..
Verder zou een vriendschap tussen jullie de boel een stuk makkelijker maken, dus ik hoop dat jullie dat in elk geval kunnen behouden, ondanks de pijn en verdriet die er ook zullen zijn, want dit is natuurlijk niet wat je voor ogen had. In goede harmonie uit elkaar gaan bereik je denk ik ook door niet egoistisch te zijn. Denk niet alleen aan jezelf, maar vooral ook aan je kinderen, zij hebben hier tenslotte niet voor gekozen.
Sterkte komende tijd en je kunt hier altijd terecht voor steun, een beetje advies misschien, haha, maar ook voor slap geouwehoer!
Gaaf he Theetje, die sneeuw! Ben je er nog doorheen gegaan naar de verjaardag? Kón je er wel doorheen? Khad mijn tante aan de lijn en in Den Haag sneeuwde het veel harder als hier, dikke vlokken ook, hier van die fijne sneeuw.
Jouw zoon dus aan het puberen geslagen? Oei, kan zooo vermoeiend zijn! Maar misschien is even lekker vakantie nu wel alles wat ie nodig had. Ja, flauw he, van R.....haha. Maar vlgs mij is dit wel een andere dan van afgelopen zomer. Dus hoe serieus is het? Hij zei zelf dat ie niet zo hard van stapel loopt.
Hmm. Maar jammer blijft het!
Dolphine, hoe was je feessie? Was het gezellig? Zijn er nog mensen ingesneeuwd, hihi?
Heb je het nog kunnen redden met die kleine man..Hield ie zich tijdens je feestje wel een beetje gedeisd?
Daan, ga je lekker met Mo in de sneeuw?? Vindt ie dat leuk??
Lekker vrij vandaag he meid, ga ervan genieten!
Fijne zondag allemaal!
zondag 20 december 2009 om 14:37
Nou jaaaaaaaa me hele stukkie weg!! Begin wel weer overnieuw! Hier is echt een giga dik pak sneeuw gevallen!! Het sneeuwt nog steeds trouwens en ook van die lekkere dikke vlokken! Vanochtend idd naar die verjaardag gegaan, toen ging het nog wel op de weg, maar terug daarstraks was een ramp zeg! Strooien helpt niet dus er zijn sneeuwschuivers ingezet, de wegen hier liggen echt dicht met sneeuw. Dat was zachtjes gezegd niet echt prettig en vanavond moet ik er weer uit met de auto want moet naar m'n werk. Pffffffffff. Zodirect duik ik m'n bedje nog ff in, even lekker voorslapen.
Fijne dag vandaag !
Fijne dag vandaag !
zondag 20 december 2009 om 15:25
hallo allemaal,
Hier wel heel dik pak sneeuw, en het sneeuwt alweer of nog steeds.... hihi ben in ieder geval blij dat ik vandaag de weg niet meer op hoef, hopen dat het morgen beter doorkomen is.
Tiny_rat, ik begin even bij jou. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende periode. Een moeilijk besluit, aan de andere kant ook een heel dapper besluit. Ik denk dat de dames hierboven al hele waardevolle adviezen gegeven hebben. Ik kan niet vanuit mijn eigen ervaring spreken, wel vanuit mijn werk ervaring. En er zijn echt heel veel mensen die toch het gevecht over de ruggen van de kinderen uitvechten. Ook al hebben ze alle goede bedoelingen om het niet te doen. Maak duidelijke afspraken met elkaar, ook over vakanties en feestdagen. Met duidelijke afspraken moeten jullie er uit kunnen komen. De kinderen worden altijd min of meer de dupe, maar je kan de pijn zo veel mogelijk verzachten door duidelijkheid te blijven geven en eerlijk tegen ze te zijn. Ze moeten het gevoel blijven houden dat papa en mama allebei van ze houden en dat zij ook van allebei mogen houden. Nogmaals heel veel stekrte. En ja, ik denk dat een co ouderschap voor veel kinderen de beste oplossing kan zijn. Mits jullie niet te ver uit elkaar wonen en de kinderen wel duidelijkheid hebben overf wanneer ze bij wie zijn.
Mijn feestje was gezellig gisteren. Het was niet heel druk, toch een paar mensen afgezegd ivm openbaar vervoer en slechte voorspellingen. Maar een gezellig cluppie. Ik de laatste er om 3:15 uitgeschopt. haha
Pleegzoon is gisterenavond ook gezellig gebracht, dat was dus erg leuk voor zoonlief. Ze zijn nu ook nog even lekker buiten, zal ze straks binnenhalen met een beker lekker warme choco.
Hij blijft tot morgenochtend. gezellig dus.
Ik heb van mijn ouders een hele gave lamp voor boven de eettafel gekregen. Een kroonluchter met zo'n zwarte kap er om heen. Ben er echt onwijs blij mee, wilde hem graag hebben. Verder geld gekregen, 2 boeken over ajax, da bonnen en nog een nivea pakket voor onder de douche. Hihi en dan ben ik nog niet eens echt jarig. Wat een verwennerij toch weer.
En de jongens hebben me vanmorgen ook verwend door tot 9 uur te slapen. jaja zelfs zoonlief. Al was hij om kwart voor 6 bij mij in bed gekropen. Maar dat heeft hij ruimschoots goed gemaakt door uit te slapen. Nu lagen ze natuurlijk ook pas om half 10 op bed, maar goed.
Scarlet, ik hoop dat er bij jou ook wat meer sneeuw gevallen is nu. Anders moet je hier maar een beetje komen halen hoor, het sneeuwt nog steeds hier.
Theetje, doe je voorzichtig straks als je nog de weg op moet?
Diaan, lekker beetje aan het bijkomen vandaag? ff geen puppie cursus toch? ik hoop dat je een beetje uit hebt kunnen slapen.
Hier wel heel dik pak sneeuw, en het sneeuwt alweer of nog steeds.... hihi ben in ieder geval blij dat ik vandaag de weg niet meer op hoef, hopen dat het morgen beter doorkomen is.
Tiny_rat, ik begin even bij jou. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende periode. Een moeilijk besluit, aan de andere kant ook een heel dapper besluit. Ik denk dat de dames hierboven al hele waardevolle adviezen gegeven hebben. Ik kan niet vanuit mijn eigen ervaring spreken, wel vanuit mijn werk ervaring. En er zijn echt heel veel mensen die toch het gevecht over de ruggen van de kinderen uitvechten. Ook al hebben ze alle goede bedoelingen om het niet te doen. Maak duidelijke afspraken met elkaar, ook over vakanties en feestdagen. Met duidelijke afspraken moeten jullie er uit kunnen komen. De kinderen worden altijd min of meer de dupe, maar je kan de pijn zo veel mogelijk verzachten door duidelijkheid te blijven geven en eerlijk tegen ze te zijn. Ze moeten het gevoel blijven houden dat papa en mama allebei van ze houden en dat zij ook van allebei mogen houden. Nogmaals heel veel stekrte. En ja, ik denk dat een co ouderschap voor veel kinderen de beste oplossing kan zijn. Mits jullie niet te ver uit elkaar wonen en de kinderen wel duidelijkheid hebben overf wanneer ze bij wie zijn.
Mijn feestje was gezellig gisteren. Het was niet heel druk, toch een paar mensen afgezegd ivm openbaar vervoer en slechte voorspellingen. Maar een gezellig cluppie. Ik de laatste er om 3:15 uitgeschopt. haha
Pleegzoon is gisterenavond ook gezellig gebracht, dat was dus erg leuk voor zoonlief. Ze zijn nu ook nog even lekker buiten, zal ze straks binnenhalen met een beker lekker warme choco.
Hij blijft tot morgenochtend. gezellig dus.
Ik heb van mijn ouders een hele gave lamp voor boven de eettafel gekregen. Een kroonluchter met zo'n zwarte kap er om heen. Ben er echt onwijs blij mee, wilde hem graag hebben. Verder geld gekregen, 2 boeken over ajax, da bonnen en nog een nivea pakket voor onder de douche. Hihi en dan ben ik nog niet eens echt jarig. Wat een verwennerij toch weer.
En de jongens hebben me vanmorgen ook verwend door tot 9 uur te slapen. jaja zelfs zoonlief. Al was hij om kwart voor 6 bij mij in bed gekropen. Maar dat heeft hij ruimschoots goed gemaakt door uit te slapen. Nu lagen ze natuurlijk ook pas om half 10 op bed, maar goed.
Scarlet, ik hoop dat er bij jou ook wat meer sneeuw gevallen is nu. Anders moet je hier maar een beetje komen halen hoor, het sneeuwt nog steeds hier.
Theetje, doe je voorzichtig straks als je nog de weg op moet?
Diaan, lekker beetje aan het bijkomen vandaag? ff geen puppie cursus toch? ik hoop dat je een beetje uit hebt kunnen slapen.
zondag 20 december 2009 om 19:49
Hmm, ik denk toch dat het bij jullie meer heeft gesneeuwd dan hier..jammer! Nog wel een paar kleine buitjes, maar zoals ik het op tv gezien heb, nee, dat niet.
Heerlijk verwend al Dolphine en zo'n lamp is echt supermooi!
Fijn dat je vanmorgen toch ook nog lekker even hebt kunnen uitslapen. Hebben die knullen zich nog een beetje vermaakt buiten?
Ik hoop dat je er vanavond goed door kunt Theetje, ik hoorde dat ze toch wel weer nieuwe buien verwachten ook? Voorzichtig he!!
Brrr, ik moet straks nog de container buiten zetten. Of eigenlijk morgenochtend, maar die gasten komen al rond 8.00. Niet zo'n zin in op mijn vrije dag! Maar het lokt niet echt om uit mijn warme huisje naar beneden en naar buiten te gaan, yak!
Maar ja, het moet gebeuren he..Eerst maar doen, heb ik dat gehad.
maandag 21 december 2009 om 00:02
hay lieverds,ff wederom een latertje hiero!
wat een sneeuwbuien vandaag!!!heb heerlijk met hummel en mojo gelopen in een hagel/sneeuwbui en vanaaf (net een klein half uurtje terug) samen met Mo gelopen...pfoe..die kleine dondersteen is helemaal zot van die sneeuw!!!zo leukie!
vanaaf mn vriendin lekker bij ons gegeten,ff lekker chineesie gehaald,was niette doen naar haar ouders toe met dit weer dus mn hele gezelligheid heerlijk hier thuis!(kan er zo van genieten meiden!)
morgen al flink aan de bak voor de eigen portomonee en dinsdag al beginnen in de salon..extra werk.
tot aan de strot toe volgeboekt...
heb eerst vandaag heeeerlijk uitgeslapen,gisteraaf al op de bank en vanmiddag tot half1!!!!(mn lijf schreeuwd om slaap..errug he?)
TR welkom hier en kan mij alleen maar aansluiten bij de meiden.jammer dat het al zo snel weg is het gevoel terwijl de kleinste nog zo jong is...
soms lopen de dingen die je niet gehoopt had te lopen en is het je taak als ouder vind ik om het allerbeste het ervan te maken VOOR je kids...
Scar...wat een sof zeg....meneer al een din...hummm...kreeg meteen het gevoel van...mwa...niet voor lang...houd um in de smiesen mop!(gewoon een voorgevoel..)
Staat je Tv mooi???topiie hoor!!!
volgens de buienrader komt er nu ook een prakkie sneeuw naar jou toe...hold on beep!
hier al het laatste 1,5 uur met onweer!!!!(nog nooooit meegemaakt met sneeuw!)
Het Dolphie lekker verwend gister!!!leuk dat je ouders het zo fijn hebben gehad..ff lekker een verzetje in deze tijd!
leuk dat je pleegzoon er ook is!!!
jouw hummel tuurlijk ook helemaal hieper de piep van de sneeuw!!!
theetje jij je getrotseerd in de sneeuw vandaag!wou eerst miss naar je toekomen maar aangezien het weer errug bar was heb ik het maar niet gedaan...
nu zit je ondertussen in je laatste nachtdienst voor de Xmas..sterkte meis!!
dat gepuber van je hummel gaat over..geloof me..al is het verrot moeilijk af en toe...en anders ff langs tante daan gaan...gaat ik ff babbelen met hem..met mn grote vriend!komt goed!!
meiden kga gauw nest in...ik meld me weer hopelijk morgen aaf als ik de buren in kerstcoupe heb geprepareerd...whoehahah!
Kuzzz
wat een sneeuwbuien vandaag!!!heb heerlijk met hummel en mojo gelopen in een hagel/sneeuwbui en vanaaf (net een klein half uurtje terug) samen met Mo gelopen...pfoe..die kleine dondersteen is helemaal zot van die sneeuw!!!zo leukie!
vanaaf mn vriendin lekker bij ons gegeten,ff lekker chineesie gehaald,was niette doen naar haar ouders toe met dit weer dus mn hele gezelligheid heerlijk hier thuis!(kan er zo van genieten meiden!)
morgen al flink aan de bak voor de eigen portomonee en dinsdag al beginnen in de salon..extra werk.
tot aan de strot toe volgeboekt...
heb eerst vandaag heeeerlijk uitgeslapen,gisteraaf al op de bank en vanmiddag tot half1!!!!(mn lijf schreeuwd om slaap..errug he?)
TR welkom hier en kan mij alleen maar aansluiten bij de meiden.jammer dat het al zo snel weg is het gevoel terwijl de kleinste nog zo jong is...
soms lopen de dingen die je niet gehoopt had te lopen en is het je taak als ouder vind ik om het allerbeste het ervan te maken VOOR je kids...
Scar...wat een sof zeg....meneer al een din...hummm...kreeg meteen het gevoel van...mwa...niet voor lang...houd um in de smiesen mop!(gewoon een voorgevoel..)
Staat je Tv mooi???topiie hoor!!!
volgens de buienrader komt er nu ook een prakkie sneeuw naar jou toe...hold on beep!
hier al het laatste 1,5 uur met onweer!!!!(nog nooooit meegemaakt met sneeuw!)
Het Dolphie lekker verwend gister!!!leuk dat je ouders het zo fijn hebben gehad..ff lekker een verzetje in deze tijd!
leuk dat je pleegzoon er ook is!!!
jouw hummel tuurlijk ook helemaal hieper de piep van de sneeuw!!!
theetje jij je getrotseerd in de sneeuw vandaag!wou eerst miss naar je toekomen maar aangezien het weer errug bar was heb ik het maar niet gedaan...
nu zit je ondertussen in je laatste nachtdienst voor de Xmas..sterkte meis!!
dat gepuber van je hummel gaat over..geloof me..al is het verrot moeilijk af en toe...en anders ff langs tante daan gaan...gaat ik ff babbelen met hem..met mn grote vriend!komt goed!!
meiden kga gauw nest in...ik meld me weer hopelijk morgen aaf als ik de buren in kerstcoupe heb geprepareerd...whoehahah!
Kuzzz
maandag 21 december 2009 om 12:26
Hai Allemaal,
Ja heerlijk hoor zo een pak sneeuw. Mijn kids (5 & 7) vermaken zich prima! En rond de Kerstdagen was het zonder sneeuw steeds een uitdaging om ze bezig te houden. Dit jaar vieren we het lekker met zijn 5-en, opa en oma erbij. Van hen hebben ze een leuk presentje gekregen, een Kerst Knutsel & Pret boek. Deze heeft opa via het Internet gekocht en gedownload. Ik was wel een beetje verbaast dat mijn vader dat heeft gedaan, gezien zijn leeftijd en de achterdocht die hij altijd had m.b.t. het Internet. Maar erg leuk boekje. Misschien een tip als je het echt niet meer weet. Kijk op www.gevoelswereld.nl Nou, jullie allen een fantastische Kerst en all the best voor 2010!
Deb...
Ja heerlijk hoor zo een pak sneeuw. Mijn kids (5 & 7) vermaken zich prima! En rond de Kerstdagen was het zonder sneeuw steeds een uitdaging om ze bezig te houden. Dit jaar vieren we het lekker met zijn 5-en, opa en oma erbij. Van hen hebben ze een leuk presentje gekregen, een Kerst Knutsel & Pret boek. Deze heeft opa via het Internet gekocht en gedownload. Ik was wel een beetje verbaast dat mijn vader dat heeft gedaan, gezien zijn leeftijd en de achterdocht die hij altijd had m.b.t. het Internet. Maar erg leuk boekje. Misschien een tip als je het echt niet meer weet. Kijk op www.gevoelswereld.nl Nou, jullie allen een fantastische Kerst en all the best voor 2010!
Deb...
maandag 21 december 2009 om 14:30
Haaaaai wijffies!!
Jaaa, Daan, gisterenavond en vannacht heeft het hier nog behoorlijk gesneeuwd! Daardoor ben ik ook pas rond 01.00 uur naar bed gegaan, twas zoooo mooi om te zien!
Nu nog wel, maar helaas busroute voor mijn deur, dus gestrooid etc. Aan de andere kant ook wel gelukkig, want het is een crime op de fiets hoor! Heb al 2 x boodschappen gedaan, was geen pretje. En moet nu nog een x want ben postzegels vergeten...grrrmmmbbblllll
Heerlijk Daan, lekker gezellig thuis en uitgeslapen ook nog!
Ik hoop dat je flink wat centjes voor jezelf kunt verdienen.
(whoehahaha, zoonlief stond op balkon sneeuwballen te gooien, niet naar mensen of auto's hoor! en huppetee, zijn handschoen mee weggegooid..die moet nu toch naar beneden en buiten LOL)
Haha, dat gevoel heb ik ook, dat het wrs niet voor lang zal zijn, die din van R. Niet om mij ofzo hoor, maar gewoon. En ik houd um zekers in de smiezen! Gelukkig niet zo moeilijk, hij is steeds vaker boven aan het werk.
He Deb, same to you!
Brr, ik moet er nu toch echt aan geloven..Zelfs zoonlief kon ik niet overhalen om voor 10 euro (10 euro!!) ff te gaan, whoehahaha. Voorzichtig allemaal als je er uit moet en verders gewoon lekker genieten van de prachtige plaatjes..
maandag 21 december 2009 om 16:57
hallo, hallo,
Ik moest dus wel het winterweer trotseren vanmorgen. Eerst zoonlief naar de bso brengen en vervolgens pleegzoon naar huis. De crime begon hier al op de parkeerplaats, LOL.... heel veel auto's die dus gewoon niet weg kwamen vanwege de sneeuw. Ik gelukkig wel, en eenmaal op de grote weg was het prima te doen.
Was wel vroeg thuis vandaag. Had 2 afspraken, maar die werden beiden afgezegd door het slechte weer. Een gelukje voor mij. Stond alleen op het terrein waar ons hoofdkantoor staat muurvast. Kon niet meer voor of achter uit, dus met de sneeuwschuiver aan de slag.
Uiteindelijk maar lekker naar huis gegaan en daar gaan werken.
Net ff boodschappies gedaan en zo zoonlief ophalen bij de bso, maar dat gewoon lopend.
Vanavond lekker aan de hutspot. Da's wel lekker met dit weer.
Meisjes, geniet van het mooie weer en doe voorzichtig onderweg!
Ik moest dus wel het winterweer trotseren vanmorgen. Eerst zoonlief naar de bso brengen en vervolgens pleegzoon naar huis. De crime begon hier al op de parkeerplaats, LOL.... heel veel auto's die dus gewoon niet weg kwamen vanwege de sneeuw. Ik gelukkig wel, en eenmaal op de grote weg was het prima te doen.
Was wel vroeg thuis vandaag. Had 2 afspraken, maar die werden beiden afgezegd door het slechte weer. Een gelukje voor mij. Stond alleen op het terrein waar ons hoofdkantoor staat muurvast. Kon niet meer voor of achter uit, dus met de sneeuwschuiver aan de slag.
Uiteindelijk maar lekker naar huis gegaan en daar gaan werken.
Net ff boodschappies gedaan en zo zoonlief ophalen bij de bso, maar dat gewoon lopend.
Vanavond lekker aan de hutspot. Da's wel lekker met dit weer.
Meisjes, geniet van het mooie weer en doe voorzichtig onderweg!
maandag 21 december 2009 om 21:31
hallllooo meiden!
mehn..wat een kou vandaag en moest 2 dagen sneeuw van mn toet toet ruimen!!
prachtig plaatje overal maar ook veel ongelukken door het weer hoor ik op het nieuws en zowaar de hele infra structuur plat in NL..in rusland 10x erger en daar rijden gewoon treinen bussen en rij je met gemak van A naar B!..nou moe!
vandaag de beurs wat gevuld met xtra werk en heb ff een leuke broek bij de C&A gescoord voor 15 eurie!!!mooie zwart stretch..heb wel een half uur in de file voor de kassa gestaan...zucht!..marktje aangedaan en 2 leuke tunieke(iets wollig) gescoord voor..jajaaja..3eurie pst!
Morgen xtra werken van 3-21.30...dan woensdag van 2-21.00 en donderdag tot 16.00 en dan ff mn tante ff nog snel fohnen voor het eten..
kortom...druk druk!!!
Thanks Deb!U2!
Scar laat nest in...whoehhaaa..om WWL te bekijken!!
suffie je hummel dat ie zn handschoen mee gooit !!!whoehahah!
en je dokkie idd ff id smiesen houden...klinkt easy zo dichtbij..suc6!!
Hey dolphie,jij ook aan de glij op het parkeerterrein?ging best goed als je in zn 2 optrekt en goddank op de wegen goed gepekeld! ...voor jou vaak op de weg dus behoorlijk geoefend..alhoewel ik toch op tv zag dat je ook daar rustig aanmoet rijden...goddank je nieuwe toet nog niet,..
ennne...hutselpot...bah..hihi...niet aan mij besteed!
Theetje gaat het een beetje in de ND??
veel malloten die de kouden nachten trotseren of juist lekker rustig daardoor??
Jonnie where R U???
Lucky heb je het ook opgegeven??
Es,bedankt voor je kaart met uitleg...(wink)..had ut ff gemaild mutsie!
Meiden...ik hoop dat het me lukken gaat de aankomende 2 dagen te schrijven hier en anders op kerstaaf ff een krabbel,...
Veel plezier met de sneeuw en toi toi op het werk nog even en tot gauw!!!
Kuzzz,Daan
mehn..wat een kou vandaag en moest 2 dagen sneeuw van mn toet toet ruimen!!
prachtig plaatje overal maar ook veel ongelukken door het weer hoor ik op het nieuws en zowaar de hele infra structuur plat in NL..in rusland 10x erger en daar rijden gewoon treinen bussen en rij je met gemak van A naar B!..nou moe!
vandaag de beurs wat gevuld met xtra werk en heb ff een leuke broek bij de C&A gescoord voor 15 eurie!!!mooie zwart stretch..heb wel een half uur in de file voor de kassa gestaan...zucht!..marktje aangedaan en 2 leuke tunieke(iets wollig) gescoord voor..jajaaja..3eurie pst!
Morgen xtra werken van 3-21.30...dan woensdag van 2-21.00 en donderdag tot 16.00 en dan ff mn tante ff nog snel fohnen voor het eten..
kortom...druk druk!!!
Thanks Deb!U2!
Scar laat nest in...whoehhaaa..om WWL te bekijken!!
suffie je hummel dat ie zn handschoen mee gooit !!!whoehahah!
en je dokkie idd ff id smiesen houden...klinkt easy zo dichtbij..suc6!!
Hey dolphie,jij ook aan de glij op het parkeerterrein?ging best goed als je in zn 2 optrekt en goddank op de wegen goed gepekeld! ...voor jou vaak op de weg dus behoorlijk geoefend..alhoewel ik toch op tv zag dat je ook daar rustig aanmoet rijden...goddank je nieuwe toet nog niet,..
ennne...hutselpot...bah..hihi...niet aan mij besteed!
Theetje gaat het een beetje in de ND??
veel malloten die de kouden nachten trotseren of juist lekker rustig daardoor??
Jonnie where R U???
Lucky heb je het ook opgegeven??
Es,bedankt voor je kaart met uitleg...(wink)..had ut ff gemaild mutsie!
Meiden...ik hoop dat het me lukken gaat de aankomende 2 dagen te schrijven hier en anders op kerstaaf ff een krabbel,...
Veel plezier met de sneeuw en toi toi op het werk nog even en tot gauw!!!
Kuzzz,Daan
dinsdag 22 december 2009 om 08:48
Whaaah, zo vroeg wakker op een vrije dag!
Nah ja, niks an te doen.
Hoe is het weer bij jullie? Hier erg grijs, maar het sneeuwt niet.
Ik zag dat de temperatuur echt omhoog aan het kruipen is, shit, het einde is in zicht. Maar vanmiddag nog winterse buien, dus hopelijk nog wat sneeuw erbij!
Mijn broer en fam. komen vanmiddag gezellig op de thee (mits het weer het toelaat natuurlijk), straks nog even brownies bakken en even snel het huis door met stofzuiger en natte lap.
Heerlijk iets voor jezelf gekocht Daan, fijn! Echt spotgoedkoop die tunieken! Maar zooo leuk he! Werk ze meid, komende dagen, sterkte!
Ja, dat is echt wel een ramp he, als je er nu doorheen moet Dolphine. De grote wegen gaat nog wel denk ik (hier tenminste), maar juist die binnenwegen zijn één grote glijbaan.
Jij ook weer sterkte vandaag!
Vandaag is het dan toch de grote dag dat L. met zoonlief naar de tandarts gaat, whoehaha! Kben benieuwd of ie op tijd is...
ik ga lekker heel langzaam an doen, nog wat rondlummelen hier..
Enjoy your day!
dinsdag 22 december 2009 om 11:25
Goede morgen,
Tja, ik kom er vandaag toch echt niet onderuit om de weg op te gaan. Heb gelukkig maar 2 afspraken vandaag, maar moet er wel voor naar utrecht. Ik hoop dat ik voor het weer begint te sneeuwen weer thuis ben. Ben gelukkig redelijk vroeg = 3 uur klaar vandaag.
Straks nog even snel wat boodschappen doen. Ik wil vanavond een appeltaart bakken voor morgen, hmmmm lekker en het huis ruikt er altijd zo lekker naar.
Zoonlief ging met opa en oma mee een cadeautje kopen voor mij. Hij zou vanmiddag bij een vriendje gaan spelenm, maar die kwamen ze tegen in de winkel. Mijn moeder belde net dat hij al met dat vriendje mee naar huis mocht. Nou ja, ook goed, dan haal ik hem na mijn werk wel weer op. Is hij in ieder geval onder de pannen.
Wouw diaan, da;s geen geld zeg. Zowel die broek als tunieken, koopje hoor. Lekker ff jezelf een beetje verwennen.
Woehaha scarlet, jij lekker genieten van de sneeuw buiten. Ik hoop dat je broer het red om te komen, maar de grote wegen zijn idd prima te rijden hoor. Alleen de stukken waar niet gestrooid is, zijn minder natuurlijk.
Ik zo eerst naar kantoor, daar heb ik een afspraak met een collega, ik hoop dat het op het terrein beter gaat dan gisteren. En dan vanmiddag een afspraak op Bureau Jeugdzorg over een pupil. Lekker rustig aan dus.
Meiden, fijne dag en theetje en diaan, werk ze!
Tja, ik kom er vandaag toch echt niet onderuit om de weg op te gaan. Heb gelukkig maar 2 afspraken vandaag, maar moet er wel voor naar utrecht. Ik hoop dat ik voor het weer begint te sneeuwen weer thuis ben. Ben gelukkig redelijk vroeg = 3 uur klaar vandaag.
Straks nog even snel wat boodschappen doen. Ik wil vanavond een appeltaart bakken voor morgen, hmmmm lekker en het huis ruikt er altijd zo lekker naar.
Zoonlief ging met opa en oma mee een cadeautje kopen voor mij. Hij zou vanmiddag bij een vriendje gaan spelenm, maar die kwamen ze tegen in de winkel. Mijn moeder belde net dat hij al met dat vriendje mee naar huis mocht. Nou ja, ook goed, dan haal ik hem na mijn werk wel weer op. Is hij in ieder geval onder de pannen.
Wouw diaan, da;s geen geld zeg. Zowel die broek als tunieken, koopje hoor. Lekker ff jezelf een beetje verwennen.
Woehaha scarlet, jij lekker genieten van de sneeuw buiten. Ik hoop dat je broer het red om te komen, maar de grote wegen zijn idd prima te rijden hoor. Alleen de stukken waar niet gestrooid is, zijn minder natuurlijk.
Ik zo eerst naar kantoor, daar heb ik een afspraak met een collega, ik hoop dat het op het terrein beter gaat dan gisteren. En dan vanmiddag een afspraak op Bureau Jeugdzorg over een pupil. Lekker rustig aan dus.
Meiden, fijne dag en theetje en diaan, werk ze!
woensdag 23 december 2009 om 09:31
Dolphientje!! Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Dat je maar een héle grote meid mag worden, hihi.
Doe je vandaag ook nog iets aan je verjaardag, eigenlijk?
Is de appeltaart nog gelukt? mmm, heerlijk!
Ik ben benieuwd wat je van die kleine man gaat krijgen!
In elk geval een hele fijne dag!
Het dooide hier gisteren echt behoorlijk, zoooo jammer, het mooie is er nu echt vanaf. Vieze blubberzooi hier, in elk geval langs de kant van de weg.
Mijn broer is wel gewoon gekomen, is wel wat eerder naar huis gegaan, voor het geval het weer zou beginnen te vriezen etc, was gezellig, nog een lekkere fles rosé gekregen.
Vandaag toch al wat boodschappen doen, vanmiddag komen ze nog voor de radiator in de kamer van zoonlief (wat ze een jaar geleden al zouden doen..zucht..). Hij had helemaal niets bij de tandarts, de bofkont, wel beginnen zijn verstandskiezen door te komen, maar daar was vlgs tandarts ruimte genoeg voor, zodat ie daar ook amper last van zou moeten hebben. Wat een mazzelaar! Toen ze terugkwamen, de mannen, hihi, hadden ze lekker vietnamese loempia's meegenomen en ze gaan zowaar morgenavond ook nog samen naar de kapper.
Het moet niet gekker worden, whoehaha!! Maar beter zo dan anders natuurlijk.
Ik wil ook nog naar de kapper, knippen en kleuren, maar wanneer ik dat erin moet passen..kan vanmiddag de deur niet uit ivm verwarmingslui. Misschien hebben ze morgen nog een plekkie, maar even bellen zo.
fijne dag meiden!
woensdag 23 december 2009 om 11:21
Hallo lieverds,
Zoonlief heeft me vanmorgen verwend met een kop koffie en een ontbijtje op bed. Jaja het wordt echt een grote jongen. Hij had ook nog een fles douche schuim en 6 wijnglazen. Ben dus lekker verwend door mijn kleine kanjer.
De appeltaart staat nu in de oven en vanmiddag komen mijn broertje en schoonzus met de meiden en mijn ouders komen nog. Alleen moet mijn moeder eerst naar hyet ziekenhuis voor controle. Duimen dus dat alles in orde is. Ze gaan in ieder geval bloed afnemen en indien nodig gaat ze weer door de scan. Volgens mij krijgt ze gelijk de uitslag.
Scarlet, dank je wel voor de felicitaties. Jammer he dat het al weer aan het dooien is. Al is het hier achter in het park voor de kinderen nog wel super hoor. Gisteren voor zoonlief toch ff een paar snowboots gekocht, houd hij in ieder geval warme en droge voeten.
Ja de kapper, ik wi ook nog... pfff ben bang dat het niet meer gaat lukken voor de feestdagen. Zoonlief moet trouwens ook maar dat wordt sowieso na de kerst pas.
Ga vandaag ook de deur niet meer uit, alleen nog ff snel een spuitfles slagroom halen voor bij de appeltaart (als we het dan toch doen, dan doen we het gelijk goed).
De andere boodschappen ga ik morgen allemaal doen. Zoonlief is dan gewoon bij de bso en ik werk thuis, dus heb wel ff tijd.
Nou meiden, fijne dag allemaal.
Zoonlief heeft me vanmorgen verwend met een kop koffie en een ontbijtje op bed. Jaja het wordt echt een grote jongen. Hij had ook nog een fles douche schuim en 6 wijnglazen. Ben dus lekker verwend door mijn kleine kanjer.
De appeltaart staat nu in de oven en vanmiddag komen mijn broertje en schoonzus met de meiden en mijn ouders komen nog. Alleen moet mijn moeder eerst naar hyet ziekenhuis voor controle. Duimen dus dat alles in orde is. Ze gaan in ieder geval bloed afnemen en indien nodig gaat ze weer door de scan. Volgens mij krijgt ze gelijk de uitslag.
Scarlet, dank je wel voor de felicitaties. Jammer he dat het al weer aan het dooien is. Al is het hier achter in het park voor de kinderen nog wel super hoor. Gisteren voor zoonlief toch ff een paar snowboots gekocht, houd hij in ieder geval warme en droge voeten.
Ja de kapper, ik wi ook nog... pfff ben bang dat het niet meer gaat lukken voor de feestdagen. Zoonlief moet trouwens ook maar dat wordt sowieso na de kerst pas.
Ga vandaag ook de deur niet meer uit, alleen nog ff snel een spuitfles slagroom halen voor bij de appeltaart (als we het dan toch doen, dan doen we het gelijk goed).
De andere boodschappen ga ik morgen allemaal doen. Zoonlief is dan gewoon bij de bso en ik werk thuis, dus heb wel ff tijd.
Nou meiden, fijne dag allemaal.
woensdag 23 december 2009 om 16:06
\hallo lieve schatten
pfff valt niet mee hoor nachtdiensten voor de kerstdagen. Komt helemaal niet uit met kadootjes kopen en boodschappen en zo. gelukkig is X wel vrij dus die doet een hoop maar dan nog. Nou ja nu nog één en dan is het gedaan, gelukkig. Ik merk ook aan m'n lijf dat er weer iets zit aan te komen; onrustig gevoel en nou ja hormonen zingen jingle bells of zo. Anyways ben blij als m'n nacht erop zit.
Moet vanaaf nog ff de laatste kado's halen voor X en dan ben ik wat dat aangaat klaar. Voor m'n knul heb ik dat gisteren al gehaald.
Ik hou het in elk geval even kort wat moet ook nodig ff een was in de machine doen en ff wat in huis. getver!
Ohhhhhhhhh en dan moet ik natuurlijk onze eigen Dolphine niet vergeten!!!!!!!!!!!!
Lieve schat van harte met je verjaardag!!! Klinkt goed die appeltaart en idd wat is appeltaart zonder een flinke dot slagroom. hahaha! geniet van je dag mop!
Voor de rest een dikke knuf!
pfff valt niet mee hoor nachtdiensten voor de kerstdagen. Komt helemaal niet uit met kadootjes kopen en boodschappen en zo. gelukkig is X wel vrij dus die doet een hoop maar dan nog. Nou ja nu nog één en dan is het gedaan, gelukkig. Ik merk ook aan m'n lijf dat er weer iets zit aan te komen; onrustig gevoel en nou ja hormonen zingen jingle bells of zo. Anyways ben blij als m'n nacht erop zit.
Moet vanaaf nog ff de laatste kado's halen voor X en dan ben ik wat dat aangaat klaar. Voor m'n knul heb ik dat gisteren al gehaald.
Ik hou het in elk geval even kort wat moet ook nodig ff een was in de machine doen en ff wat in huis. getver!
Ohhhhhhhhh en dan moet ik natuurlijk onze eigen Dolphine niet vergeten!!!!!!!!!!!!
Lieve schat van harte met je verjaardag!!! Klinkt goed die appeltaart en idd wat is appeltaart zonder een flinke dot slagroom. hahaha! geniet van je dag mop!
Voor de rest een dikke knuf!
woensdag 23 december 2009 om 17:16
Jaaaaa, appeltaart met slagroom!! Jammmieeeeee!!
Ik hoop voor jullie dat de uitslag van je moeder OK is, duimduimduim...
Lekker verwend door die grote kleine man..lief hoor van um!
Nog eentje Thee en dan even vrij en genieten van kerst..pfoeee, je hebt het weer verdiend!!
Ik vandaag ook al een deel van de boodschappen gedaan, grrrr, ik word er zo chagerijnig van als het zo druk is he..echt niks an.
Morgen ook nog een deel en dan heerlijk 3 dagen niet!
Mijn grillplaat was van de week ook nog gekomen, helemaal goed dus, precies op tijd. Vanmiddag is de radiotor bij zoonlief gelukkig gemaakt, was echt geen doen voor het joch.
Morgenochtend om 9.00 uur naar de kapper, kreun...Kon niet anders, omdat ik ook wil kleuren..Nou ja,, kan ik gelijk daarna boodschappen doen en dan lekker klaar.
Nou meisjes, kga zo eten maken..Dolphine, een fijne verjaardag nog!
donderdag 24 december 2009 om 13:51
hallo meisjes,
En scarlet, is het gelukt bij de kapper? Nog mazzel dat je nog voor de kerst terecht kon zeg. Maar je staat er weer netjes op als het goed is.
Gisteren was nog gezellig met mijn ouders en broers. Ze hebben hier gezellig mee gegeten, voor de kids lekker makkelijk frietjes en voor ons een grote pan rijst met sate. Was leuk en lekker. Ik was wel gesloopt gisteren en mijn huis was 1 grote puinbak met de kinderen, hahaha maar dat mag de pret niet drukken.
Vanmorgen op pad geweest om alle kerstboodschappen te doen en vanavond moet er natuurlijk ook gewoon gegeten worden. Ik heb nog rijst over en ga er lekker chili concarne bij maken.
Nu nog even met een natte lap en stofzuiger door het pand heen en dan ziet het er weer netjes uit.
Ben alleen helaas wc papier vergeten.... GRRRR moet er toch nog even uit zo.
Vanavond komt er nog gezellig een vriendin langs, die kon zaterdag niet. Wordt dus ook nog wel gezellig.
En de wasmachine draait, want morgen wordt zoonlief opgehaald door zijn vader en er moeten natuurlijk wel schone kleren mee.
Moet ook voor het werk eigenlijk nog even 2 hulpverleningsplannen af maken, dus ben nog wel even zoet.
Gelukkig is de BSO tot 17:30 open hier. Ik hoorde al van verschillende mensen, oa schoonzus dat ze de kinderen vandaag om 4 uur op moet halen en dat ze volgende week dicht zijn. Hier zijn ze gewoon open, alleen vandaag en 31 december tot 17:30 ipv 18:30, dat is dus best gunstig.
Ik ga nog even aan de slag. Fijne dag dames, laatste werkdag voor een heerlijk lang weekend!
En scarlet, is het gelukt bij de kapper? Nog mazzel dat je nog voor de kerst terecht kon zeg. Maar je staat er weer netjes op als het goed is.
Gisteren was nog gezellig met mijn ouders en broers. Ze hebben hier gezellig mee gegeten, voor de kids lekker makkelijk frietjes en voor ons een grote pan rijst met sate. Was leuk en lekker. Ik was wel gesloopt gisteren en mijn huis was 1 grote puinbak met de kinderen, hahaha maar dat mag de pret niet drukken.
Vanmorgen op pad geweest om alle kerstboodschappen te doen en vanavond moet er natuurlijk ook gewoon gegeten worden. Ik heb nog rijst over en ga er lekker chili concarne bij maken.
Nu nog even met een natte lap en stofzuiger door het pand heen en dan ziet het er weer netjes uit.
Ben alleen helaas wc papier vergeten.... GRRRR moet er toch nog even uit zo.
Vanavond komt er nog gezellig een vriendin langs, die kon zaterdag niet. Wordt dus ook nog wel gezellig.
En de wasmachine draait, want morgen wordt zoonlief opgehaald door zijn vader en er moeten natuurlijk wel schone kleren mee.
Moet ook voor het werk eigenlijk nog even 2 hulpverleningsplannen af maken, dus ben nog wel even zoet.
Gelukkig is de BSO tot 17:30 open hier. Ik hoorde al van verschillende mensen, oa schoonzus dat ze de kinderen vandaag om 4 uur op moet halen en dat ze volgende week dicht zijn. Hier zijn ze gewoon open, alleen vandaag en 31 december tot 17:30 ipv 18:30, dat is dus best gunstig.
Ik ga nog even aan de slag. Fijne dag dames, laatste werkdag voor een heerlijk lang weekend!
donderdag 24 december 2009 om 14:32
Hoihoi!
Zoooo, alles binnen voor de komende dagen, lekker hoor.
Nu verplicht 3 dagen niet boodschappen kunnen doen, heerlijk gewoon! Mijn haartjes ook weer mooi, hihi, dat was een lange zit bij de kapper, kleuren en toen nog wat highlights, maar was gezellig daar, dus ach, niet erg.
Wij blijven trouwens gewoon lekker thuis, mijn broer kreeg zijn schoonmoeder al en omdat ze wat alzheimerig begint te worden, zou het met ons allemaal wat te druk zijn. Helemaal niets erg hoor, ik vind het heerlijk thuis, lekker grillen met zoonlief en kerstfilms kijken..2e kerstdag komt er nog wel een vriendin (als het weer meezit tenminste..), dus sowieso gezellig.
Oh balen toch he Dolphine, denk je alles in huis te hebben...En tja, toch wel een belangrijk iets, dat wc papier..hihi.
Fijn dat die kleine man gewoon lekker naar de BSO kan en jij nog even aan het werk dus?
En morgen gaat ie dus naar zijn vader? Heb jij nog plannetjes gemaakt?
Ik ga zo ook maar es even wat opruimen etc. hier, moet toch gedaan worden he..
Voorzichtig allemaal als jullie nog de weg op moeten/willen, het schijnt weer superglad te kunnen worden.
Fijne kerstavond allemaal!
donderdag 24 december 2009 om 19:23
allo meisjes,
Als eerste, Dolphine, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren toegewenst!
Ik was de laatste tijd niet zo lekker en had oorontsteking, dus sorry dat ik niet eerder hier kwam.
G. is ook nog ziek geweest, hij had een ontsteking in zijn been en heeft al 4 kuren gehad en bij de derde zat hij na een aantal dagen helemaal onder de rode bulten en moest toen weer een andere kuur. gelukkig slaat het nu wel aan.
Dolphine, weet je moeder al een uitslag?
Vandaag lekker naar de stad geweest en een mooi jurkje gekocht, ben er blij mee!
Ik mocht mijzelf wel eens verwennen, ik ben nu 8 kilo afgevallen in 4 maanden tijd, meer mag ik niet van G. ha ha, anders is mijn gezicht zo ingevallen, maar nu met die kerstdagen zal er wel wat aankomen:(
Scarlet, hoe gaat het met jou? nog meer eraf?. Je was toch 16 of 17 kilo kwijt?
Diana, jij hebt je weer de tering gewerkt zeker? Nu ff een aantal dagen rust.
Theetje, jij nu ook genieten van de kerstdagen en lekker vrij.
Wij gaan morgen bij schoonouders eten met schoonzus zwager en nichtjes. Dat is 2 jaar niet voorgekomen omdat er een beetje ruzie was tussen de echtelieden. Maar dat is nu allemaal weer goedgekomen en ik ben er erg blij mee.
Morgen ga ik nog ff langs mijn vader, die heeft vorige week zijn derde chemo gehad en is nu weer behoorlijk beroerd. Gaan we ook maar een half uurtje hoor, dat is lang genoeg.
Meiden, ik wens jullie hele fijne dagen en lekker eten en drinken en veel gezelligheid!!
Als eerste, Dolphine, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren toegewenst!
Ik was de laatste tijd niet zo lekker en had oorontsteking, dus sorry dat ik niet eerder hier kwam.
G. is ook nog ziek geweest, hij had een ontsteking in zijn been en heeft al 4 kuren gehad en bij de derde zat hij na een aantal dagen helemaal onder de rode bulten en moest toen weer een andere kuur. gelukkig slaat het nu wel aan.
Dolphine, weet je moeder al een uitslag?
Vandaag lekker naar de stad geweest en een mooi jurkje gekocht, ben er blij mee!
Ik mocht mijzelf wel eens verwennen, ik ben nu 8 kilo afgevallen in 4 maanden tijd, meer mag ik niet van G. ha ha, anders is mijn gezicht zo ingevallen, maar nu met die kerstdagen zal er wel wat aankomen:(
Scarlet, hoe gaat het met jou? nog meer eraf?. Je was toch 16 of 17 kilo kwijt?
Diana, jij hebt je weer de tering gewerkt zeker? Nu ff een aantal dagen rust.
Theetje, jij nu ook genieten van de kerstdagen en lekker vrij.
Wij gaan morgen bij schoonouders eten met schoonzus zwager en nichtjes. Dat is 2 jaar niet voorgekomen omdat er een beetje ruzie was tussen de echtelieden. Maar dat is nu allemaal weer goedgekomen en ik ben er erg blij mee.
Morgen ga ik nog ff langs mijn vader, die heeft vorige week zijn derde chemo gehad en is nu weer behoorlijk beroerd. Gaan we ook maar een half uurtje hoor, dat is lang genoeg.
Meiden, ik wens jullie hele fijne dagen en lekker eten en drinken en veel gezelligheid!!
vrijdag 25 december 2009 om 00:33
hay lieverds..
onze nachtbraker hiero...
dolph heb je goddank ff snel tussendoor kunnen smssen voor je Bday!..gelukkig heb je het super gehad!
ben helemaal kapot en na vandaag helemaal voorlas geestelijk...
zit hier ook op het late uur even vanme af te schrijven..
vandaag bom ontploft op het werk..tijdens de aanvang van de kerstborrel..mn collega gierende ruzie met mn baas)is haar schoonzus) hing al in de lucht maar dan toch...
ook mn linker boven kaak aan het ontsteken(waarsch weer mnholte en is na mn kuurtje weer de kop op gestoken)..kortom..pijn in mn bek,keihard werken en ruzie op de zaak...mn kerst is vreselijk leuk begonnen...pfffffffffff
ga nu slapen en hoop jullie morgen vrolijker toe te spreken..zit er ff doorheen...maaaar...we gaan verder..MERRY XMAS GIRLS!!!
onze nachtbraker hiero...
dolph heb je goddank ff snel tussendoor kunnen smssen voor je Bday!..gelukkig heb je het super gehad!
ben helemaal kapot en na vandaag helemaal voorlas geestelijk...
zit hier ook op het late uur even vanme af te schrijven..
vandaag bom ontploft op het werk..tijdens de aanvang van de kerstborrel..mn collega gierende ruzie met mn baas)is haar schoonzus) hing al in de lucht maar dan toch...
ook mn linker boven kaak aan het ontsteken(waarsch weer mnholte en is na mn kuurtje weer de kop op gestoken)..kortom..pijn in mn bek,keihard werken en ruzie op de zaak...mn kerst is vreselijk leuk begonnen...pfffffffffff
ga nu slapen en hoop jullie morgen vrolijker toe te spreken..zit er ff doorheen...maaaar...we gaan verder..MERRY XMAS GIRLS!!!
vrijdag 25 december 2009 om 10:26
Ondanks de dooi toch een soort van witte kerst...het sneeuwt hier nu (wel natte), maar toch blijft het op de stoep etc wel lekker liggen..
Hihi, kwas nog niet klaar maar moest even van pc wisselen..
Duszz...toch een soort van witte kerst!
Getver Daan, da's echt geen leuk begin van je kerst. Die ruzie zat eraan te komen, maar waarom nou juist nu? En waarom met alle collega's erbij..toch jammer hoor. En jij ook weer last van je kaak, zou het ook een reactie zijn op de stress? Ik hoop dat je wel kunt en gaat genieten van je kerst hoor wijffie!!
Wow Jonnie, 8 kilo! Maar zoveel hoefde jij toch helemaal niet kwijt? Maar wel goed zeg! Nee, zo'n ingevallen gezicht is niet wat, wanneer mensen gaan vragen of er iets is en of je ziek bent is het niet goed, haha. Ja, ik ben 16 kilo afgevallen, maar ga deze dagen maar niet op de weegschaal staan... Ik vind het aan de ene kant wel jammer, dat er nu ongetwijfeld wat kilo's aankomen, maar aan de andere kant..ik kan het ook niet laten hoor! Ik kan gewoon niet afblijven van al dat lekkers wat in huis is en heb besloten er gewoon van te gaan genieten deze 2 (zullen er wel 3 worden) dagen en dan maandag weer even streng te gaan beginnen. Veel plezier bij de schoonouders, fijn dat alles weer is bijgelegd!
Dolphine, weet je de uitslag van je eigen onderzoek eigenlijk al?
Nou meisjes, straks lekker brunchen met croissantjes, eitjes, sapje (pas net ons bed uitgerold), khad vanmorgen om 7.10 al een mailtje van C, die was met zijn jongens al om 6.00 uur opgestaan. Tja, typisch amerikaans he, kijken wat er onder de Xmas tree lag! Ook wel heel leuk natuurlijk.
Gisteren nog een docu gekeken over Xmas in Hollywood, oooo, heeeeerlijk over de top en overdreven, maar zooo leuk om te zien!
De vlokken worden dikker!! (maar het gaat gloof ik regenen vanmiddag he..shit)
Meiden, allemaal een héle fijne kerst!!