Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
Ik vanavond vroeg naar bed!
Yeah right....
Goeiemorgen!
Ik moet zo half Nederland door crossen om kerstattenties naar relaties te gaan brengen.

Lekker dan!

Ik hoop dat ik nu wel van de parkeerplaats kom.
Dat is niet zo leuk Floor..
Goedemorgen BAM, Floor, Schapie en Bianca (en natuurlijk iedereen die ik over het hoofd gezien heb)! Ik ga eerst eens even bijlezen wat de nachtploeg geschreven heeft!
Ook goeiemorgen Piba.
Ik=erg.

Ben al vanaf zeven uur aan het werk maar ben nog niet eens aangekleed.

*is lui*
Ah, jongste is nu ook uit bed, tijd om aan te kleden en de sneeuw in te gaan dus.
Goedemorgen, heb jullie gemist!
*heeft zo geen zin in welke vorm van activiteit dan ook vandaag*
Hé Zus!
Copypaste uit BBtopic:

Hier is man vandaag ook maar weer gaan werken, gisteren kwamen we de straat niet uit, ondanks de nieuwe 4x4....

Ik ben druk bezig met behang afsteken in de slaapkamers, wat een rotklus is dat zeg.... en ik moet klaar zijn voor de kerst en tweede kerstdag krijgen we bezoek uit turkije voor een week, dus een week lang logee's, wel gezelllig hoor, maar ik heb nu ff behoefte aan rust en die krijg ik dan niet, nou ach, we gaan wel weer door.
We hebben je gemist Zus!!!
Goedemorgen.

Ik zit lekker thuis achter de pc. Er reden hier vandaag weer geen treinen. Werk dus lekker thuis. Voordeel is dat ik geen reistijd heb en vanmiddag om 3 uur al weer klaar ben. Ik zat al om 7 uur achter de pc.

M'n 1e grote klus voor vandaag zit er al weer op en ik heb eventjes 10 minuutjes voor mezelf. Even een epresso'tje nemen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Vanavond O&N?

Nog zo'n 1000 te gaan!
Werk ze tuttebol!

En in je pauzes ben je welkom!
BAM, bellen is niet zo veel activiteit hoor... Je krijgt vast goed nieuws...
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Zus, blij je weer te lezen, schiet t een beetje op met het klussen?
Hai nogmaals, wat een actie vannacht, zeg!

@Noanne, heele dikke voor jou! was even overmand door je verhaal, ik wist niet dat je ziek bent.

@BAM en LeukerT: wel weer goedmaken hoor!

@Zus: misschien klop ik binnenkort wel een keer aan voor klustips: wij zijn gister bij een potentieel nieuw huis gaan kijken, maar heb praktisch geen kluservaring en eigenlijk meot de hele binnenkant eruit gesloopt worden....
En Floor: voorzichtig op de weg vandaag!
Hoi Piba,

Dankjewel voor het teruglezen, volgens mij heb ik dan na het truste zeggen niets meer gemist

Het spijt me dat ik je heb laten schrikken, dat was niet de bedoeling. Hier op het topic is het bekend, maar toch minder bekend dan ik dacht.
Leuk Piba een nieuw huis, maar klussen............ik haat het, het moet hier echt gebeuren, we wonen hier al 5 jaar en nog steeds het oma behang van de oude bewoners, wel met een likje verf maar de kinderen vonden het toen al niet leuk en hadden in iedere kamer er al op getekend en er stukjes afgescheurd.......

Nu zijn ze oud genoeg om mee te helpen met behang aftrekken, dus ja kinderarbeid.

Ik haat behang afhalen, vooral de onderlaag.......

Maar ja we go on.
Wat was dat gedoe dan vannacht, heb het terug gelezen maar snap er weinig van.

Mensen zijn zo snel geagiteerd terwijl het juist hier niet zo moet zijn, mijn inziens, niet zo snel boos worden etc, vooral omdat het geenzins serieus is.

Maar ach, verwachtingspatronen ed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven