Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 11:16
Toch heel goed dat je hebt gebeld Bammetje. Nu loopt het tenminste.
Maar wel een vervelend antwoord en ben benieuwd of ie er wel even heel snel naar wil kijken.
Weet je, je baalt nu dat je gebeld heb, snap ik. Maar als je niet had gebeld, had je waarschijnlijk nog ergens onderop de stapel gelegen en had je pas met sintjuttemis iets gehoord. En tot die tijd je kop in het zand steken is wel erg lang.
Ik ben trots op je dat je hebt gebeld.
Maar wel een vervelend antwoord en ben benieuwd of ie er wel even heel snel naar wil kijken.
Weet je, je baalt nu dat je gebeld heb, snap ik. Maar als je niet had gebeld, had je waarschijnlijk nog ergens onderop de stapel gelegen en had je pas met sintjuttemis iets gehoord. En tot die tijd je kop in het zand steken is wel erg lang.
Ik ben trots op je dat je hebt gebeld.
dinsdag 22 december 2009 om 11:18
dinsdag 22 december 2009 om 11:19
dinsdag 22 december 2009 om 11:19
Eensch met Zj. Weet je, BAM stel dat er wat zou zijn, dan kun je er niet vroeg genoeg bij zijn. Kop in t zand steken is, als er iets in die kop gaande is, potentieel levensgevaarlijk. Als ik iets geleerd heb in het afgelopen jaar, dan is t dat wel.
Ben blij dat je gebeld hebt en hoop dat de neuro snel terug belt. Tiepmiep wil ik de oren wel wassen, zoiets zeg je niet tegen een patiënt.
Ben blij dat je gebeld hebt en hoop dat de neuro snel terug belt. Tiepmiep wil ik de oren wel wassen, zoiets zeg je niet tegen een patiënt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 22 december 2009 om 11:20
quote:vivafreak1 schreef op 22 december 2009 @ 11:19:
Het ging heel goed met niet drinken... maar het opgesloten zitten hier in huis en dat ex lekker op vakantie is en ik geen kant opkan..... verdriet woede boosheid...alles dus.. en dan wil ik even niets voelen... en dan drank...zo fout....
Ik ken het en het is zo verleidelijk maar ook zo fout.
Vandaar dat ik alles heb weggegooid, hoe kut ik me ook voel als er niks is kan ik ook niks nemen.
Het ging heel goed met niet drinken... maar het opgesloten zitten hier in huis en dat ex lekker op vakantie is en ik geen kant opkan..... verdriet woede boosheid...alles dus.. en dan wil ik even niets voelen... en dan drank...zo fout....
Ik ken het en het is zo verleidelijk maar ook zo fout.
Vandaar dat ik alles heb weggegooid, hoe kut ik me ook voel als er niks is kan ik ook niks nemen.