Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 12:23
quote:vivafreak1 schreef op 22 december 2009 @ 12:22:
[...]
nee 5 minuten rijden.... en mini en zijn mini zaten samen op balletles... en bij sintviering elkaar verder leren kennen en emailadressen uitgewisseld om foto's ...en toen nou eh... kliken waren jullie eerst allebei apart aan het forummen, of is hij via jou gaan forummen?
[...]
nee 5 minuten rijden.... en mini en zijn mini zaten samen op balletles... en bij sintviering elkaar verder leren kennen en emailadressen uitgewisseld om foto's ...en toen nou eh... kliken waren jullie eerst allebei apart aan het forummen, of is hij via jou gaan forummen?
dinsdag 22 december 2009 om 12:24
quote:Jackyr schreef op 22 december 2009 @ 12:22:
[...]
Ahhhh toeeeee Straatje... Wolwitte kabeltrui had toen in tijden niet zo gelachen... toeeeeee???????? zooooooooo en nu ga ik echt, dochter is zelf de tas aan het pakken dus moet ingrijpen voordat er allemaal badpakken en zomerjurkjes meegaan
[...]
Ahhhh toeeeee Straatje... Wolwitte kabeltrui had toen in tijden niet zo gelachen... toeeeeee???????? zooooooooo en nu ga ik echt, dochter is zelf de tas aan het pakken dus moet ingrijpen voordat er allemaal badpakken en zomerjurkjes meegaan
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 22 december 2009 om 12:24
quote:zjena35 schreef op 22 december 2009 @ 12:23:
Oh leuk.
Da's weer es een andere manier dan een hond nemen om in contact te komen met mensen (wat overigens echt zo werkt)Dat was vroeger zo gegaan met mijn moeder.. hoewel ze niet om die reden die hond nam.. maar het was wel haar grootste fout van haar leven
Oh leuk.
Da's weer es een andere manier dan een hond nemen om in contact te komen met mensen (wat overigens echt zo werkt)Dat was vroeger zo gegaan met mijn moeder.. hoewel ze niet om die reden die hond nam.. maar het was wel haar grootste fout van haar leven
dinsdag 22 december 2009 om 12:26
Ik herken nooit gezichten (dus iedereen denkt dat ik verwaand ben) Maar als ik met de hond loop en ik iemand andrs zie met een hond, weet ik dat ik ze ken, omdat ik de honden ken. Maar in de supermarkt loop ik ze straal voorbij.
Soms doe ik wel eens op een dag gewoon iedereen gedag zeggen om te voorkomen dat.......maar het rare is dat bijna niemand iets terugzegt. Stelletje ukkels.
Nou, ouderen zeggen wel wat terug.
Soms doe ik wel eens op een dag gewoon iedereen gedag zeggen om te voorkomen dat.......maar het rare is dat bijna niemand iets terugzegt. Stelletje ukkels.
Nou, ouderen zeggen wel wat terug.
dinsdag 22 december 2009 om 12:34
Just me, in elk geval een reden om uit bed te komen.
Anders zou je daar misschien de hele dag in blijven liggen.
Maar ik herken het, als je verder geen verplichtingen hebt. je voelt je beetje nogal leeg ofzo dan. wat moet je? Het is helemaal niet leuk om maar vanalles te ondernemen in je uppie
maar gelukkig heb je dit forum en je hebt je ontgroening overleefd.
Anders zou je daar misschien de hele dag in blijven liggen.
Maar ik herken het, als je verder geen verplichtingen hebt. je voelt je beetje nogal leeg ofzo dan. wat moet je? Het is helemaal niet leuk om maar vanalles te ondernemen in je uppie
maar gelukkig heb je dit forum en je hebt je ontgroening overleefd.