Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
quote:lunaan schreef op 22 december 2009 @ 14:22:

heeft tie een microchip?ja, gelukkig wel. Oh ik hoop zo dat 'ie snel terugkomt, is mijn mooiste kerstcadeau.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Appel gek wijf!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:lunaan schreef op 22 december 2009 @ 14:22:

heeft tie een microchip?Sorry mosterd
Happy New Topic, maisjes

Sorry voor mijn late reactie maar ik was er zomaar een paar dagen ff niet.
Als hij dood zou zijn dan had de dierenambulance je al gebeld.

Dus het is heeel waarschijnlijk dat ie bij iemand binnen is. Hopelijk zijn die mensen zo aardig om te reageren als ze zien dat ie vermist is... en anders... hoe lullig en kaa uu tee dat ook voor je is moet je er voor jezelf vanuit gaan dat ie in een goed huis is.
Oh en ik mijn eerste poes Puck ook een keer kwijt geweest...belde ik na twee dagen heel bang naar asiel en omschreef haar..

Oh die lijkt wel op de poes die gisteren is binnen gebracht.. ik riep haar naam door de foon en ze ging gelijk miauwen.... zo ik ben nog nooit zo snel in het asiel geweest!
Op de sites heb ik ook een foto geplaatst. En als ik zo een advertentie bij de buurtsuper op ga hangen print ik ook even een fotootje uit.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:vivafreak1 schreef op 22 december 2009 @ 14:19:

Ah nee.. ben daar echt alergisch voor... die lucht van HyacintenVind ze ook niet lekker ruiken
quote:vivafreak1 schreef op 22 december 2009 @ 14:24:

Appel gek wijf!

Ik

Nee, jij dan!
Appel... inderdaaad... gek mens!!

Heeeeeeeeela Hoeveel bitterballen moet jij wel niet meebrengen in verhouding tot de mosterd?
quote:Helaholalalala schreef op 22 december 2009 @ 14:24:

Happy New Topic, maisjes

Sorry voor mijn late reactie maar ik was er zomaar een paar dagen ff niet.Hihi over een uurtje mag je weer
Ben ja al bij d eburen langs geweest om te vragen en te kijken of ie niet in hun schuur ergens zit?
En alweer oorlog hier in huis!

Ik moet niet zoveel roken denk ik...
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 14:25:

Als hij dood zou zijn dan had de dierenambulance je al gebeld.

Dus het is heeel waarschijnlijk dat ie bij iemand binnen is. Hopelijk zijn die mensen zo aardig om te reageren als ze zien dat ie vermist is... en anders... hoe lullig en kaa uu tee dat ook voor je is moet je er voor jezelf vanuit gaan dat ie in een goed huis is. Dat hoop ik ook Bianca, dat hij ergens binnen zit. Vin'k niet leuk maar alles is beter dan door. Maar die onzekerheid hè die nekt je.
quote:LeukerT schreef op 22 december 2009 @ 14:20:

Is ook erg leuk. Nee geen opleiding gedaan... Autodidact... Eigenlijk ingerold en steeds leuker gaan vinden...Klinkt erg bekend
Heerlijk om richting oud en nieuw te gaan met de comp in de winkel

Thuis zit ik me echt op te vreten achter dat slome ding..

Appel.. heb je al gebeld naar de leptop-accu-maker-reparateur?
even mandarijntje eten hoor... vitamines nodig he na al die alcohol van gisteren
Sja, sorry hoor.

Maar ik kan het toch niet voorbij laten gaan?
Ik moet eigenlijk werken, maar de klussen die ik thuis kan doen zijn klaar. Zit nu dus maar te forummen.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 22 december 2009 @ 14:26:

En alweer oorlog hier in huis!

Ik moet niet zoveel roken denk ik...

Of een andere aansteker aanschaffen

Je wordt je zo wel heeeel bewust van hoeveel je rookt he! Teveel denk ik... ik zou er een topic over openen als ik jou was
Heb zin in de echte Oud en Nieuw. Dan mag ik van mezelf een pakje sigaretten kopen! (1 per jaar netjes he?)

Ga zo ervandoor. Eerst dat onderzoek en dan winkelen! Moet nieuwe schoenen hebben ook nog. Eis? Waterdicht!
Hier zit man (hij is vrij, de mazzelaar) wegmisbruikers te kijken. Man wat een irritante mensen heb je toch.

*steekt nog een peuk op*
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 14:27:

Heerlijk om richting oud en nieuw te gaan met de comp in de winkel

Thuis zit ik me echt op te vreten achter dat slome ding..

Appel.. heb je al gebeld naar de leptop-accu-maker-reparateur?

Nee. Als ik dat doe halen ze m de volgende dag op en ben ik m 3 (!!!!) weken (!!!!) kwijt.

Vriend heeft m net weer zo gedraaid dat ie het nog net doet.

Niet meer bewegen hier dus....

Niet te hard schreeuwen ook niet hier want anders gaat het mis.
Veel plezier met shoppen Ibi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven