Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 12:48
Hij is heerlijk, het is hier een favoriet recept van dochter. Ik maak hem altijd met een bodem van bastognekoeken. Maar zoals ik al zei, je moet daarna wel goed je tanden poetsen want hij is vreselijk zoet.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 25 december 2009 om 12:50
vrijdag 25 december 2009 om 12:51
quote:Bubbles_ schreef op 25 december 2009 @ 12:49:
Of je stopt met roken. Gegarandeerd succes.
Ik ben in no time aantal kilo's zwaarder geworden hoor (en nee niet meer gaan eten).
Ja stoppen met roken zou wel goed voor me zijn. Niet alleen voor de kilo's.
Maar ook toen ik nog niet rookte moest ik één keer in de zoveel tijd een tijdje aan de bijvoeding.
En voor de etiketjesplakkers: Nee, ik heb geen anorexia!
Of je stopt met roken. Gegarandeerd succes.
Ik ben in no time aantal kilo's zwaarder geworden hoor (en nee niet meer gaan eten).
Ja stoppen met roken zou wel goed voor me zijn. Niet alleen voor de kilo's.
Maar ook toen ik nog niet rookte moest ik één keer in de zoveel tijd een tijdje aan de bijvoeding.
En voor de etiketjesplakkers: Nee, ik heb geen anorexia!
vrijdag 25 december 2009 om 13:05
Mogguh Middag!
Iedereen een hele fijne kerst gewenst!
Ik werd om elf uur wakker gemaakt door oudste die het kerstontbijt al klaar had
Zal zo even lekker in bad en wat opruimen en dan de rest van de dag helemaal niks meer doen behalve dvdtjes kijken en af en toe wat lekkers pakken!
Was vannacht een zware maar waardevolle nacht voor me, heb geen spijt van het nachtbraken want heb goed nagedacht en goed gesprek gehad met lieve lotgenoot (de arme stakker moest om 9 uur al aan het kerstontbijt bij vrienden )
Dus ben de kerst brak maar goed begonnen.
Fijne dag allemaal!
Iedereen een hele fijne kerst gewenst!
Ik werd om elf uur wakker gemaakt door oudste die het kerstontbijt al klaar had
Zal zo even lekker in bad en wat opruimen en dan de rest van de dag helemaal niks meer doen behalve dvdtjes kijken en af en toe wat lekkers pakken!
Was vannacht een zware maar waardevolle nacht voor me, heb geen spijt van het nachtbraken want heb goed nagedacht en goed gesprek gehad met lieve lotgenoot (de arme stakker moest om 9 uur al aan het kerstontbijt bij vrienden )
Dus ben de kerst brak maar goed begonnen.
Fijne dag allemaal!