Mode & Beauty alle pijlers

Snowboots?

21-12-2009 10:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist ff niet waar ik dit topic moest plaatsen, maar omdat het toch enigszins mode-gerelateerd is, doe ik het maar hier :-) Met dit weer durf ik nauwelijks op de fiets te gaan, omdat de straten zo glad zijn (er is hier ook superslecht gestrooid dus alles is spekglad), dus ik loop veel. Maar al mijn schoenen zijn of met een hoge hak of met een gladde zool, dus dat is ook geen succes. Iemand tips over wat je nu het beste kunt dragen?
Uggs!
ik doe van die vuilniszakjes in mijn nep uggs ,want die zijn zo goedkoop dat ik het niet erg vind als ze kapot of vies zijn,maar natte voeten krijg je er wel van daaromdie zakjes erin.
Zo, net (na de zoveelste zwieper te hebben gemaakt op de gladde sneeuw - en rug verdraaid AUW) hoofdpijnroze snowboots gekocht bij Piet Kerkhof! Ze zijn echt knetterroze maar ik glij iig niet meer uit! Nou ja, met die kleur raak je me tenminste niet gauw kwijt
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Babbel88 schreef op 23 december 2009 @ 12:22:

Uggs!Ik was eergisteren even in het centrum en ik zag meerdere meiden glijdend met natte Uggs over straat gaan. Geen Uggs voor mij (sowieso niet, trouwens ).
quote:beautyfly schreef op 22 december 2009 @ 20:33:

[...]

Nou daar zou ik toch echt mee terug gaan. Snowboots horen toch waterdicht te zijn!

Ja, dat vond ik dus ook. Ga naar de feestdagen maar even terug naar de winkel.

Ik vind ¤ 30 toch wel veel geld om met natte voeten te lopen.

Heb er nu pedaalemmerzakjes in gedaan
Ik heb gewoon UGGS.
Mijn Uggs zijn waterdicht en ik glij er niet mee uit!
Volgens mij was ik te laat, want overal waar ik kwam waren de snowboots uitverkocht, ook voor m'n zoontje. Balen! Zelfs via marktplaats is het me niet gelukt een paar te bemachtigen. Vandaag maar weer 'ns kijken of er weer wat is aangevuld. Die dingen zijn echt heerlijk, geen koude voeten meer!
Uggs icm sneeuw is een erg slechte combi. Ze zijn gemaakt van suede en sneeuw is dan echt geen goed idee. Zeker niet als er ook nog eens strooizout bij zit. Zout geeft nl. erg mooie kringen op leren schoenen en laat suede nou net leer zijn. Die kringen krijg je er nooit meer uit. Bovendien zijn uggs niet 100% waterdicht en na een tijdje heb je naast lelijke uggs ook nog eens natte voeten. En ik heb verschillende soorten uggs (classics, sundance/nightfall en roseberry) maar met alle soorten zolen glij je gewoon uit. De roseberry doet het nog het best in dit weer, maar is ook niet echt geweldig. Nee, neem gewoon snowboots. Die zijn gemaakt voor dit weer en meestal zijn ze niet zo heel duur en maakt het ook niet uit als ze nat worden etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven