Saai!
zondag 27 december 2009 om 00:49
Lys thnx for the boring plaatjes, srly! Me like Lolcatz Jij ook hele saaie kerstdagen en werkze. Weet wel dat ik te laat ben maar het komt uit een goed maar saai hart
Deztunnie jeetje wat saai zeg, met 40 over de snelweg en dan ook nog bij vrienden langs geweest en ook nog koffie geleut ergens. En dan gewoon niets saais van uit mee nemen om te eten tijdens je dienst maar gewoon mee-eten op het werk. Jij bofbibs
Steph wat fijn dat het reuze meeviel met beide ouders.
Vandaag bij een lief maar saaie vriendin geweest met een saai gezin met lieve saaie kinderen. Saaie avond gehad, interessante mensen ontmoet.
Deztunnie jeetje wat saai zeg, met 40 over de snelweg en dan ook nog bij vrienden langs geweest en ook nog koffie geleut ergens. En dan gewoon niets saais van uit mee nemen om te eten tijdens je dienst maar gewoon mee-eten op het werk. Jij bofbibs
Steph wat fijn dat het reuze meeviel met beide ouders.
Vandaag bij een lief maar saaie vriendin geweest met een saai gezin met lieve saaie kinderen. Saaie avond gehad, interessante mensen ontmoet.
zondag 27 december 2009 om 21:12
zondag 27 december 2009 om 21:55
Hallo saaie kerstelfen, ik ben weer saai maar veilig thuisgekomen.
Heb écht hele saaie feestdagen gehad; eten, drinken, breien, lezen, sneeuwruimen (we hadden een echte witte kerst) en slapen en dat 4 dagen lang.
Ieniemienie: je sokken zijn af hoor.
Desteny: saai zo'n sneeuwstorm (en ik heb er nog wel vrijwillig voor gekozen om in die dingen terecht te komen).
Moet nu even saai de was op gaan hangen.
Heb écht hele saaie feestdagen gehad; eten, drinken, breien, lezen, sneeuwruimen (we hadden een echte witte kerst) en slapen en dat 4 dagen lang.
Ieniemienie: je sokken zijn af hoor.
Desteny: saai zo'n sneeuwstorm (en ik heb er nog wel vrijwillig voor gekozen om in die dingen terecht te komen).
Moet nu even saai de was op gaan hangen.
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 27 december 2009 om 23:32
maandag 28 december 2009 om 11:23
quote:steph schreef op 28 december 2009 @ 11:09:
Arme Snjookie, maar idd nog even en dan saai weer vrij.
Moet poetsen,strijken pffff.
Dan heb jij het nog saaier dan ik ;o)
Ben hier helemaal alleen, heb m´n assistent naar huis gestuurd wegens ziekte...
Net een heel saai half uur aan de telefoon gehangen met het ziekenfonds en niemand te spreken gekregen. *slaakt hele diepe zucht*
Arme Snjookie, maar idd nog even en dan saai weer vrij.
Moet poetsen,strijken pffff.
Dan heb jij het nog saaier dan ik ;o)
Ben hier helemaal alleen, heb m´n assistent naar huis gestuurd wegens ziekte...
Net een heel saai half uur aan de telefoon gehangen met het ziekenfonds en niemand te spreken gekregen. *slaakt hele diepe zucht*
maandag 28 december 2009 om 13:48
quote:steph schreef op 28 december 2009 @ 13:42:
Da's ook lekker saai zeg alleen op je werk.
Saaie poets gedaan, nu ff naar de afvalbakken lopen om wat goeds te doen voor het milieu. Kan het in IJsland ook heel lekker sneeuwen.
Jaahaa, er ligt wel 1,5-2 cm hier!!! (maar in het oosten waar ik saai de kerstdagen doorbracht lag het op sommige plaatsen zeker kniehoog. Hele saaie kerstsneeuw.
Ik moet zometeen maar eens wat saaie boodschappen gaan doen zodat ik morgen tenminste een normaal ontbijtje heb.
Da's ook lekker saai zeg alleen op je werk.
Saaie poets gedaan, nu ff naar de afvalbakken lopen om wat goeds te doen voor het milieu. Kan het in IJsland ook heel lekker sneeuwen.
Jaahaa, er ligt wel 1,5-2 cm hier!!! (maar in het oosten waar ik saai de kerstdagen doorbracht lag het op sommige plaatsen zeker kniehoog. Hele saaie kerstsneeuw.
Ik moet zometeen maar eens wat saaie boodschappen gaan doen zodat ik morgen tenminste een normaal ontbijtje heb.
maandag 28 december 2009 om 15:33
quote:Dushi74 schreef op 28 december 2009 @ 15:27:
Aaah lekker saai, zelf die dingen bakken. Ik sla even over, zo crea bea ben ik nu ook weer niet. Maar gehaalde bollen bij de kraam smaken bijna net zo lekker saai als zelf gebakken bollenHier kennen ze geen flappen en bollen dus het is saaie bittere noodzaak om zelf te bakken.....
Aaah lekker saai, zelf die dingen bakken. Ik sla even over, zo crea bea ben ik nu ook weer niet. Maar gehaalde bollen bij de kraam smaken bijna net zo lekker saai als zelf gebakken bollenHier kennen ze geen flappen en bollen dus het is saaie bittere noodzaak om zelf te bakken.....
maandag 28 december 2009 om 15:55
maandag 28 december 2009 om 16:46
Fijn dat iedereen zo saai door de feestdagen is gekomen!
Ik heb fijn mogen werken en de 'vreugd' is dan ook enigszins langs me heen gegaan.
Het goede nieuws van deze dagen is toch wel dat nu ein-de-lijk de dagen weer wat langer gaan worden.
(en dan bedoel ik niet dat de dag nu ineens 25 uur gaat duren, hè )
Ik heb fijn mogen werken en de 'vreugd' is dan ook enigszins langs me heen gegaan.
Het goede nieuws van deze dagen is toch wel dat nu ein-de-lijk de dagen weer wat langer gaan worden.
(en dan bedoel ik niet dat de dag nu ineens 25 uur gaat duren, hè )
Known to cause insanity in laboratory mice