waar vier je oud en nieuw ?

29-12-2009 01:00 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ?

Is dat bij gebrek aan beter?

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon?

Had je liever een ander soort feest gehad?

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij vrienden met hun kinderen(8 en 10 dus die blijven op) waarschijnlijk hebben we of de top 2000 aan of we gaan buzzen op de playstation oid.
Wij gaan naar 2 vrienden toe waar dan ook nog 2 andere vrienden komen, 6 man in totaal dus. We gaan eten en spelletjes doen en weet ik veel wat nog meer. Heb er wel zin in.

Vorig jaar en het jaar daarvoor met andere vrienden gevierd en toen zat iedereen om 23.00 uur al te gapen op de bank en om 1.00 uur gingen ze naar huis. Nou ja, vonden wij persoonlijk niet heel erg gezellig.

"Vroeger" ging ik altijd op stap met OEN maar daar heb ik totaal geen behoefte meer aan. Hartstikke druk en al die vreemdem die je om je nek vliegen.
Thuis. Nichtje komt met haar vent, hele lieve vriendin komt met haar dochter, zodat dochter en MK tot laat kunnen giechelen in bed, om daarna wakker gemaakt te worden voor het vuurwerk, terwijl we spelltjes doen, hier en dar een stukkie conference kijken, om twaalf uur mooie dingen tegen elkaar zeggen en proosten op het nieuwe jaar, en dan naar buiten. Buren begroeten., ietsiebeetje vuurwerk afsteken en heel veel vuurwerk kijken.

Heerlijk heuterdekneuter. En wie wil lkomen is welkom. De stagiaires van mijn oude werk hebben gezegd even langs te komen en misschien een andere vriendin ook nog
Ik vier het samen met drie vriendinnen, bij een van die meiden thuis. Er zullen wel de nodige flessen wijn en champagne opengetrokken worden en na 0.00 uur gaan we vermoedelijk nog eventjes naar een feestje in de buurt. Gezellig, ongedwongen oudjaarsavond!
Eerst zouden we samen thuisblijven, maar we zijn uitgenodigd voor een feest van een vriendin van me en mijn vriend zag het ook helemaal zitten om daar naartoe te gaan. Dus we gaan naar die vriendin, en daar zijn nog een stuk of 15 mensen. Heb er zin in!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 01:00:

Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ? Thuis bij mezelf vieren we het, mijn ouders komen het vieren en mogelijk mijn schoonouders ook

Is dat bij gebrek aan beter? Nee hoor, we wilden het een keertje thuis vieren en hebben wat mensen uitgenodigd

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon? Tja, onder mezelf en m'n vriend kon ik niet uit , de anderen hebben we vrijwillig uitgenodigd

Had je liever een ander soort feest gehad? Nee, is wel prima, als het maar gezellig is toch??

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ?Ik ga ervan uit dat het gezellig gaat worden. Ik kan met alle mensen overweg en mijn vriend ook, dus ik voorzie geen problemen...
Ik weet het nog niet. Meestal weten we het tot 31 december niet en eindigen we op de bank met hapjes en een fles Moët.

En dat is niet erg.

Gedwongen worden we er wel een beetje toe, met het aantal dieren dat bij ons woont kun je het niet maken om weg te gaan want ze zouden best in paniek kunnen raken.

Ik mis de knalfeesten op Oud en Nieuw wel, gekke houseparty's, nieuwjaar in de iT, met vrienden in een groot fabriekspand.

Uiteindelijk vind ik het prima, lekker met man, dochter en de dieren thuis zijn. Om middernacht vergapen we ons aan vuurwerk. En 's morgens lekker fit op voor een lange wandeling.
Met mijn zwager, bij ons thuis en na twaalven komen de achterburen (die een kilometer verderop wonen maar dat heet hier 'buren') en nog wat andere buurtbewoners.

Op 1 januari gaan we op tournee door het westen om ouders een gelukkig nieuwjaar te wensen. Dat zal wel even afzien worden na een lange nacht.
O en ik ga nooit weg met O&N vanwege de katten en omdat Fien vuurwerk haat (en ik ook trouwens).
Ik ga eerst samen met mijn nieuwe liefde langs bij vrienden en dan naar zijn woonplaats en zijn vrienden bezoeken en samen het nieuwe jaar in oftewel helemaal in love en dan samen oud&nieuw vieren, wel speciaal
Bij vrienden van mijn vriend waar ik niet zoveel mee heb, maar nou heb ik ook niet echt wat met oud & nieuw dus dat scheelt hihi.
Ik woon sinds twee maanden in een Centraal Wonen flat en wij vieren hier gezamenlijk oud en nieuw. Heb het tot nu toe altijd alleen gevierd, de laatste jaren dan wel met de kinderen. Maar ik ben met oud en nieuw graag alleen, oudejaarsconference kijken (geen idee of er dit jaar eentje is).

Maar ik vind de gezamenlijke activiteiten hier in de flat tot nu toe erg leuk, dus verheug me wel op deze oud en nieuw, al was het alleen maar omdat er dan vast wel iemand aanwezig is die mijn vuurwerk durft af te steken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bij vrienden. Eerst lekker eten, dan lekker drinken en vervolgens véél foute muziek, dansjes en ouurfits. Dat wordt een trip down memory lane
Ik blijf thuis met mijn vriend. De kinderen zijn hier dan ook. Ik denk dat het tv kijken wordt, gamen op de Wii en om 12 uur proosten en ff naar buiten.

Ik had andere plannen... ik wilde graag sexend het nieuwe jaar in maar de kinderen zijn dus dat gaat een beetje moeilijk...
Hier thuis.

Oudjaarsavond komen mijn broer en schoonzus, gezellig!

Nieuwjaarsdag komt de familie Nilsson deze kant op. Schoonouders gaan `s nachts voor 3 mnd naar Spanje dus nemen e meteen afscheid.

Mijn ouders daar ga ik oudjaarsdag of 2 januari ff langs.

Geen verplichting, niet bij gebrek aan beter, gewoon omdat het leuk is.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Bij schoonmams. Kwam er afgelopen week achter dat alleen ik en vriend daar zullen zijn, dat vind ik wel een beetje jammer. Maar ga de afspraak niet daarom afzeggen, want voor haar betekent het best veel, denk ik.
Mijn zusje en zwager komen bij ons, met hun kinderen. Ze blijven slapen, dus iedereen kan wat drinken, we doen spelletjes, dat wordt gezellig. De mannen willen vast veel vuurwerk afsteken. We wonen in een leuke straat, dus gaan zeker naar buiten.

Vorig jaar stonden we om 00.10 met 4 huilende kinderen in onze armen, wakker geworden van het vuurwerk. Dit jaar zijn ze wat ouder, hopelijk vinden ze het nu gewoon leuk in plaats van eng!
Lekker romantisch avondje thuis bij Betty daar ben ik het liefst, en bij de beestjes natuurlijk
quote:iris1969 schreef op 29 december 2009 @ 01:27:

Klinkt allemaal gezellig, maar R&R en Milo: jullie gaan BBQ-en? als in buiten? als in de kou? Brrrr.

.Idd BUITEN !! Partytent aan 3 kanten dicht, straalkachel erin, de BBQ strak voor de open kant van de tent, buitenkachel ernaast en nog een andere BBQ in de tuin voor een kampvuurtje.... En uiteraad wel binnen eten.
Aliquando et insanire lucundum est
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 01:00:

Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ? bij een forumster

Is dat bij gebrek aan beter? neeeee,egnie

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon? ook nie

Had je liever een ander soort feest gehad?

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ? ik denk en hoop dat het heel gezellig gaat worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Langs de verjaardag van mijn oma

Oliebollen eten

Naar vrienden & uitgaan

Uitgaan met oud en nieuw heb ik nog nooit gedaan, voorheen bleef ik altijd gewoon thuis met familie en of vrienden, was ook altijd erg leuk maar heb nu wel zin in een feestje zegmaar
Bij een vriendin, met nog meer gasten.

Gaat zeker gezellig worden. En ik neem mijn hond natuurlijk mee.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Wij gaan met zus en schoonbroer naar een thema restaurant. Eten en drinken is all in! Om 24.00 wordt er vuurwerk afgestoken, oliebollen geserveerd en er is een DJ.

Vorig jaar zijn we daar ook geweest, en het was heel erg gezellig!

Op 1 januari langs ouders en schoonouders om ze gelukkig nieuwjaar te wensen.
Wij blijven thuis met zijn tweetjes en twee bange honden. Mijn man gaat om 00.00 uur altijd even naar buiten om vuurwerk te kijken, ik blijf binnen. Ik ben bang voor vuurwerk, dus ik kom sowieso vanaf vandaag niet meer buiten. Ja, alleen in de tuin, omdat die volledig afgeschermd is van vuurwerkafstekende mensen, maar wandelen met de honden of boodschappen doen:

Gelukkig heeft mijn man er begrip voor!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Thuis, met 2 vrienden. Hapjes, kletsen, wellicht wat tv kijken, na 12-en naar buiten om sterretjes af te steken en vuurwerk te kijken. En dan weer naar binnen, waarschijnlijk spelletje spelen of misschien nog naar de kroeg. Heel relaxed dus. We hadden ook naar een borrel van vrienden kunnen gaan, maar daar heb ik even de puf niet meer voor na al die kerstdagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven