*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, hoezo heb jij geen verstand van het spelletje? Of vindt het talent dat, nadat ze haar tweede wedstrijd verprutst had?



Ik heb het koud, ga zo dus maar lekker aan de koffie, mss neem ik daarna wel een glaasje Glühwein.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Inhoudelijk kan ik van dat spelletje alleen maar zeggen dat het de ene keer inderdaad veel beter gaat dan de andere keer. Ik sta soms zo te hannesen, echt om je dood te schamen. En dan is het heel lastig om de knop om te zetten en weer goed geconcentreerd te gaan spelen. Zal wel psychisch zijn.



Drank graag
Tuurlijk, het gaat de ene keer ook beter dan de andere keer. En verliezen is helemaal niet erg. Daar gaat het niet om, vind ik niet belangrijk. Maar..... nooit never nooit sta je als een looserT in het veld. Je strijdt met opgeheven hoofd en laat al helemaal niet aan je tegenstander zien dat je het hebt opgegeven. Dan verlies je namelijk dubbel



Nâh, ik neem nog een koffie hoor
Alle reacties Link kopieren
Tsja. Ik vind dat ook moeilijk hoor, maar je hebt gelijk. Als ik na een verloren servicebeurt begin te denken dat ik misschien mijn dag niet heb, dan zit het er inderdaad alleen al daarom dik in dat ik het niet ga redden. Elk foutje wordt dan een bevestiging van mijn negatieve beeld.

Ik ontdekte trouwens laatst dat ik als ik achter sta, tijdens de opslag van de ander een beetje bozig denk 'Opletten...opletten'. Maar als ik er beter voorsta, denk ik op datzelfde moment 'Die heb ik...die heb ik!'. Die laatste gedachte werkt beter, dus die probeer ik nu ook vast te houden als het eens tegenzit.
Goedzo Yetteke, dat laatste is de spirit!!



Ben werken.... nou ja werken.... soppen dus.



Latex
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meisjes.

Hel, is dat nou niet net wat een topsporter extra nodig heeft, naast talent? Dat stukje psychische kracht (of weet ik hoe je dat noemt). Ik had geen sporttalent, maar buiten dat denk ik ook dat ik psychisch niet opgewassen zou zijn tegen die druk. Volgens mij kun je dat wel leren toch?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Titel is onthoofdletterd (was me eerder nog niet opgevallen, vandaar nu pas)
Alle reacties Link kopieren
Waarom mogen dat geen hoofdletters zijn?
quote:Viva Angel5 schreef op 29 december 2009 @ 09:53:

Titel is onthoofdletterd (was me eerder nog niet opgevallen, vandaar nu pas)



Sjemig! Onze titel is echt al jaaaaren zeer geregeld met hoofdletters!



Wat een belachelijk gedoe dit! Dankzij allerlei zogenaamd bijdehande forummers met een grote mond op het beleidstopic.
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!




Wat leuk dat je er bent, Willem. Jij weet zo vaak een lach op mijn gezicht te toveren met je posts en topics. Dat lukt echt slechts een enkeling.
Trouwens, er zijn in veel meer topictitels irritante hoofdletters te zien.......
quote:Solomio schreef op 29 december 2009 @ 08:53:

Goedemorgen meisjes.

Hel, is dat nou niet net wat een topsporter extra nodig heeft, naast talent? Dat stukje psychische kracht (of weet ik hoe je dat noemt). Ik had geen sporttalent, maar buiten dat denk ik ook dat ik psychisch niet opgewassen zou zijn tegen die druk. Volgens mij kun je dat wel leren toch?



Je hebt gelijk, Mir. Dochter 3 heeft die kracht nog niet en ik vraag mij ook serieus af of ze dat gaat krijgen. Ik zie nogal wat sporters van haar leeftijd die dat al wel hebben. Op de training wordt er ook wel aandacht aan besteed maar is nog niet een apart trainingsonderdeel.

Het maakt het wel extra moeilijk voor ons en haar de juiste beslissingen te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 13:03:





Wat leuk dat je er bent, Willem. Jij weet zo vaak een lach op mijn gezicht te toveren met je posts en topics. Dat lukt echt slechts een enkeling.

Dank je wel Helaholalalala. Dat hoofdletter gedoe slaat inderdaad nergens op. Als het nou te pas en te onpas werd gebruikt, maar dat enkele topic waar het in voor komt......

BAR TOO MUCH is onthoofd. :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 13:28:

[...]





Je hebt gelijk, Mir. Dochter 3 heeft die kracht nog niet en ik vraag mij ook serieus af of ze dat gaat krijgen. Ik zie nogal wat sporters van haar leeftijd die dat al wel hebben. Op de training wordt er ook wel aandacht aan besteed maar is nog niet een apart trainingsonderdeel.

Het maakt het wel extra moeilijk voor ons en haar de juiste beslissingen te nemen.

Kan me voorstellen dat het dan nog lastiger is om de juiste keus te maken.

Vriendin van mij heeft een dochter van inmiddels 13, die op (zeer) hoog niveau sport en bij dat kind zie ik ook echt wel een topsportersmentaliteit als ze met haar sport bezig is.



@Five: je weet, ik mag je wel, maar met deze onthoofdletteractie vind ik toch echt dat je de mist ingaat. De naam van onze kroeg is gewoon met hoofdletters, zo is dat zelfs gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel, snap je?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat eindelijk die irritante hoofdletters uit jullie topictitel weg zijn!





(geintje hè Hela, weet je wel toch?)
Weet ik toch, Floortje
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 29 december 2009 @ 14:02:

Ik ben blij dat eindelijk die irritante hoofdletters uit jullie topictitel weg zijn!





(geintje hè Hela, weet je wel toch?)SOMMIGE GEINTJES ZIJN NIET LEUK.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
ZULLEN WE GEWOON AL ONZE BERICHTJES DAN MAAR MET HOOFDLETTERS GAAN TYPEN?
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 december 2009 @ 14:07:

[...]



SOMMIGE GEINTJES ZIJN NIET LEUK.
Alle reacties Link kopieren
DAT BEDOEL IK.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
EN DAN NIET ALLEEN HIER MAAR OVERAL WAAR WIJ BARRERS, POSTEN?
Alle reacties Link kopieren
HEL, JIJ BENT OPSTANDIG ZEG.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
JA, GEK HE! DAT WORD JE HIER TOCH OOK ...... ALSOF WE KLEUTERS ZIJN.... GA IK ME GEWOON ZO GEDRAGEN OOK.
WE ZOUDEN HET OOK NOG HELEMAAL VET KUNNEN DOEN.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven