*** Bar Too Much *** 182 ***
maandag 28 december 2009 om 20:03
Hel, hoezo heb jij geen verstand van het spelletje? Of vindt het talent dat, nadat ze haar tweede wedstrijd verprutst had?
Ik heb het koud, ga zo dus maar lekker aan de koffie, mss neem ik daarna wel een glaasje Glühwein.
Ik heb het koud, ga zo dus maar lekker aan de koffie, mss neem ik daarna wel een glaasje Glühwein.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 28 december 2009 om 20:24
Inhoudelijk kan ik van dat spelletje alleen maar zeggen dat het de ene keer inderdaad veel beter gaat dan de andere keer. Ik sta soms zo te hannesen, echt om je dood te schamen. En dan is het heel lastig om de knop om te zetten en weer goed geconcentreerd te gaan spelen. Zal wel psychisch zijn.
Drank graag
Drank graag
maandag 28 december 2009 om 21:09
Tuurlijk, het gaat de ene keer ook beter dan de andere keer. En verliezen is helemaal niet erg. Daar gaat het niet om, vind ik niet belangrijk. Maar..... nooit never nooit sta je als een looserT in het veld. Je strijdt met opgeheven hoofd en laat al helemaal niet aan je tegenstander zien dat je het hebt opgegeven. Dan verlies je namelijk dubbel
Nâh, ik neem nog een koffie hoor
Nâh, ik neem nog een koffie hoor
maandag 28 december 2009 om 22:59
Tsja. Ik vind dat ook moeilijk hoor, maar je hebt gelijk. Als ik na een verloren servicebeurt begin te denken dat ik misschien mijn dag niet heb, dan zit het er inderdaad alleen al daarom dik in dat ik het niet ga redden. Elk foutje wordt dan een bevestiging van mijn negatieve beeld.
Ik ontdekte trouwens laatst dat ik als ik achter sta, tijdens de opslag van de ander een beetje bozig denk 'Opletten...opletten'. Maar als ik er beter voorsta, denk ik op datzelfde moment 'Die heb ik...die heb ik!'. Die laatste gedachte werkt beter, dus die probeer ik nu ook vast te houden als het eens tegenzit.
Ik ontdekte trouwens laatst dat ik als ik achter sta, tijdens de opslag van de ander een beetje bozig denk 'Opletten...opletten'. Maar als ik er beter voorsta, denk ik op datzelfde moment 'Die heb ik...die heb ik!'. Die laatste gedachte werkt beter, dus die probeer ik nu ook vast te houden als het eens tegenzit.
dinsdag 29 december 2009 om 08:53
Goedemorgen meisjes.
Hel, is dat nou niet net wat een topsporter extra nodig heeft, naast talent? Dat stukje psychische kracht (of weet ik hoe je dat noemt). Ik had geen sporttalent, maar buiten dat denk ik ook dat ik psychisch niet opgewassen zou zijn tegen die druk. Volgens mij kun je dat wel leren toch?
Hel, is dat nou niet net wat een topsporter extra nodig heeft, naast talent? Dat stukje psychische kracht (of weet ik hoe je dat noemt). Ik had geen sporttalent, maar buiten dat denk ik ook dat ik psychisch niet opgewassen zou zijn tegen die druk. Volgens mij kun je dat wel leren toch?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 29 december 2009 om 12:39
quote:Viva Angel5 schreef op 29 december 2009 @ 09:53:
Titel is onthoofdletterd (was me eerder nog niet opgevallen, vandaar nu pas)
Sjemig! Onze titel is echt al jaaaaren zeer geregeld met hoofdletters!
Wat een belachelijk gedoe dit! Dankzij allerlei zogenaamd bijdehande forummers met een grote mond op het beleidstopic.
Titel is onthoofdletterd (was me eerder nog niet opgevallen, vandaar nu pas)
Sjemig! Onze titel is echt al jaaaaren zeer geregeld met hoofdletters!
Wat een belachelijk gedoe dit! Dankzij allerlei zogenaamd bijdehande forummers met een grote mond op het beleidstopic.
dinsdag 29 december 2009 om 13:28
quote:Solomio schreef op 29 december 2009 @ 08:53:
Goedemorgen meisjes.
Hel, is dat nou niet net wat een topsporter extra nodig heeft, naast talent? Dat stukje psychische kracht (of weet ik hoe je dat noemt). Ik had geen sporttalent, maar buiten dat denk ik ook dat ik psychisch niet opgewassen zou zijn tegen die druk. Volgens mij kun je dat wel leren toch?
Je hebt gelijk, Mir. Dochter 3 heeft die kracht nog niet en ik vraag mij ook serieus af of ze dat gaat krijgen. Ik zie nogal wat sporters van haar leeftijd die dat al wel hebben. Op de training wordt er ook wel aandacht aan besteed maar is nog niet een apart trainingsonderdeel.
Het maakt het wel extra moeilijk voor ons en haar de juiste beslissingen te nemen.
Goedemorgen meisjes.
Hel, is dat nou niet net wat een topsporter extra nodig heeft, naast talent? Dat stukje psychische kracht (of weet ik hoe je dat noemt). Ik had geen sporttalent, maar buiten dat denk ik ook dat ik psychisch niet opgewassen zou zijn tegen die druk. Volgens mij kun je dat wel leren toch?
Je hebt gelijk, Mir. Dochter 3 heeft die kracht nog niet en ik vraag mij ook serieus af of ze dat gaat krijgen. Ik zie nogal wat sporters van haar leeftijd die dat al wel hebben. Op de training wordt er ook wel aandacht aan besteed maar is nog niet een apart trainingsonderdeel.
Het maakt het wel extra moeilijk voor ons en haar de juiste beslissingen te nemen.
dinsdag 29 december 2009 om 13:43
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 13:03:
Wat leuk dat je er bent, Willem. Jij weet zo vaak een lach op mijn gezicht te toveren met je posts en topics. Dat lukt echt slechts een enkeling.
Dank je wel Helaholalalala. Dat hoofdletter gedoe slaat inderdaad nergens op. Als het nou te pas en te onpas werd gebruikt, maar dat enkele topic waar het in voor komt......
BAR TOO MUCH is onthoofd.
Wat leuk dat je er bent, Willem. Jij weet zo vaak een lach op mijn gezicht te toveren met je posts en topics. Dat lukt echt slechts een enkeling.
Dank je wel Helaholalalala. Dat hoofdletter gedoe slaat inderdaad nergens op. Als het nou te pas en te onpas werd gebruikt, maar dat enkele topic waar het in voor komt......
BAR TOO MUCH is onthoofd.
dinsdag 29 december 2009 om 13:55
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 13:28:
[...]
Je hebt gelijk, Mir. Dochter 3 heeft die kracht nog niet en ik vraag mij ook serieus af of ze dat gaat krijgen. Ik zie nogal wat sporters van haar leeftijd die dat al wel hebben. Op de training wordt er ook wel aandacht aan besteed maar is nog niet een apart trainingsonderdeel.
Het maakt het wel extra moeilijk voor ons en haar de juiste beslissingen te nemen.
Kan me voorstellen dat het dan nog lastiger is om de juiste keus te maken.
Vriendin van mij heeft een dochter van inmiddels 13, die op (zeer) hoog niveau sport en bij dat kind zie ik ook echt wel een topsportersmentaliteit als ze met haar sport bezig is.
@Five: je weet, ik mag je wel, maar met deze onthoofdletteractie vind ik toch echt dat je de mist ingaat. De naam van onze kroeg is gewoon met hoofdletters, zo is dat zelfs gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel, snap je?
[...]
Je hebt gelijk, Mir. Dochter 3 heeft die kracht nog niet en ik vraag mij ook serieus af of ze dat gaat krijgen. Ik zie nogal wat sporters van haar leeftijd die dat al wel hebben. Op de training wordt er ook wel aandacht aan besteed maar is nog niet een apart trainingsonderdeel.
Het maakt het wel extra moeilijk voor ons en haar de juiste beslissingen te nemen.
Kan me voorstellen dat het dan nog lastiger is om de juiste keus te maken.
Vriendin van mij heeft een dochter van inmiddels 13, die op (zeer) hoog niveau sport en bij dat kind zie ik ook echt wel een topsportersmentaliteit als ze met haar sport bezig is.
@Five: je weet, ik mag je wel, maar met deze onthoofdletteractie vind ik toch echt dat je de mist ingaat. De naam van onze kroeg is gewoon met hoofdletters, zo is dat zelfs gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel, snap je?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 29 december 2009 om 14:07
quote:floor72 schreef op 29 december 2009 @ 14:02:
Ik ben blij dat eindelijk die irritante hoofdletters uit jullie topictitel weg zijn!
(geintje hè Hela, weet je wel toch?)SOMMIGE GEINTJES ZIJN NIET LEUK.
Ik ben blij dat eindelijk die irritante hoofdletters uit jullie topictitel weg zijn!
(geintje hè Hela, weet je wel toch?)SOMMIGE GEINTJES ZIJN NIET LEUK.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar