*** Bar Too Much *** 182 ***
dinsdag 29 december 2009 om 16:13
Wat een knulligheid ten top zeg van die hoofdletters!
Pft als je dan IRL problemen hebt die er toe doen, dan is zeuren over lettergrootte toch nog meer een gezannik van hier tot weet ik veel.............
Maar goed, we zijn nu net een tweederangsbar in één of andere achterbuurt dus oke oke, ik trek mijn toepasselijke pak weer an
Ik swiffer even de boel hierzoot en schenk gelijk wat te drinken in
WIL ER IEMAND WAT DRINKEN HIERO ?????????
BIER, RODE WIJN, WITTE WIJN, KOFFIE, THEE, LIMONADE, U ZEGT HET MAAR HOOR.
Pft als je dan IRL problemen hebt die er toe doen, dan is zeuren over lettergrootte toch nog meer een gezannik van hier tot weet ik veel.............
Maar goed, we zijn nu net een tweederangsbar in één of andere achterbuurt dus oke oke, ik trek mijn toepasselijke pak weer an
Ik swiffer even de boel hierzoot en schenk gelijk wat te drinken in
WIL ER IEMAND WAT DRINKEN HIERO ?????????
BIER, RODE WIJN, WITTE WIJN, KOFFIE, THEE, LIMONADE, U ZEGT HET MAAR HOOR.
dinsdag 29 december 2009 om 16:22
HAAIIIIIIIIIIIII JOOPP.
AFKO'S MOGEN WEL IN HOOFDLETTERS, DUS IK STEL VOOR DAT WE DE BAR OMDOPEN IN BTM< DAN MAG HET WEL.
En ergens schreef Five dat er niet hele topictitels in hoofdletters mogen, dus ik heb geopperd om er dan BAR TOO MUCh van te maken. Flauw, jazeker.
AFKO'S MOGEN WEL IN HOOFDLETTERS, DUS IK STEL VOOR DAT WE DE BAR OMDOPEN IN BTM< DAN MAG HET WEL.
En ergens schreef Five dat er niet hele topictitels in hoofdletters mogen, dus ik heb geopperd om er dan BAR TOO MUCh van te maken. Flauw, jazeker.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 29 december 2009 om 16:31
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 16:29:
Die vinnik ook zo lekkâh!
En nu met korting bij AH, dus vreet me helemaal te barsten aan die zooi haha.
Inmiddels zijn er 3 afmeldingen voor mijn culinaire diner van vanaaf, dus ik denk zomaar dat ik met Jooppmans in één of andere eettent beland. Gesellie!
Die vinnik ook zo lekkâh!
En nu met korting bij AH, dus vreet me helemaal te barsten aan die zooi haha.
Inmiddels zijn er 3 afmeldingen voor mijn culinaire diner van vanaaf, dus ik denk zomaar dat ik met Jooppmans in één of andere eettent beland. Gesellie!
dinsdag 29 december 2009 om 16:38
dinsdag 29 december 2009 om 16:39
quote:jooppie schreef op 29 december 2009 @ 16:37:
Zo Mir, jij gaat jezelf ff onder de tafel zuipen zo te zien! Kun je naast Hela en moi komen liggen bij het vat!!Nog helemaal in de hoofdlettermodus Googlde ik op BIER ipv bier. En dan krijg je dit hè.
Zo Mir, jij gaat jezelf ff onder de tafel zuipen zo te zien! Kun je naast Hela en moi komen liggen bij het vat!!Nog helemaal in de hoofdlettermodus Googlde ik op BIER ipv bier. En dan krijg je dit hè.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar