*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
OF SCHUIN
Alle reacties Link kopieren
DAN KOM IK VOORTAAN HIER MEE POSTEN, WANT IK BEN EEN BEETJE DOOF EN DAT DURF IK OP 3000 NIET TE ZEGGEN!
WEES WELKOM!
Meisjes, het wordt steeds gekker hier op dit forum. Forummers worden hier door moderators zo wat per definitie beschouwd als lastig en problematisch. Daar baal ik ontzettend van en ik word er ook nog verdrietig door.
Alle reacties Link kopieren
OF VET-SCHUIN-EN-ONDERSTREEPT-EN-MET-VEEL*******
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Wat een knulligheid ten top zeg van die hoofdletters!

Pft als je dan IRL problemen hebt die er toe doen, dan is zeuren over lettergrootte toch nog meer een gezannik van hier tot weet ik veel.............



Maar goed, we zijn nu net een tweederangsbar in één of andere achterbuurt dus oke oke, ik trek mijn toepasselijke pak weer an







Ik swiffer even de boel hierzoot en schenk gelijk wat te drinken in



WIL ER IEMAND WAT DRINKEN HIERO ?????????

BIER, RODE WIJN, WITTE WIJN, KOFFIE, THEE, LIMONADE, U ZEGT HET MAAR HOOR.
Alle reacties Link kopieren
HAAAAAAAAAAAAAAAAI MIR...........................
Alle reacties Link kopieren
HAAIIIIIIIIIIIII JOOPP.

AFKO'S MOGEN WEL IN HOOFDLETTERS, DUS IK STEL VOOR DAT WE DE BAR OMDOPEN IN BTM< DAN MAG HET WEL.



En ergens schreef Five dat er niet hele topictitels in hoofdletters mogen, dus ik heb geopperd om er dan BAR TOO MUCh van te maken. Flauw, jazeker.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Hoi Joopperdepoopp



Heb je een lekkere rode?
Alle reacties Link kopieren
HIER ALVAST HET VAT, IK GAAT FF OP ZOEK NAAR DE GLAZEN!



Nee joh, geen glas nodig. Mond open, kraan open en liggen.......
Alle reacties Link kopieren
WE DOEN EEN BEETJE SJIEKE GLAASSIES, TIS TENSLOTTE BIJNA NIEUWJAAR HE, DUS VANDAAR.....



Of in een andere volgorde..... denk ik eigenlijk



Liggen, mond open, kraan open. Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
haha, gekke hela....
Alle reacties Link kopieren
Ik eet er ook nog ff thaise sweet chili sjips bij, dan krijg je extra dorst, dus zuip je extra snel, dus ben je extra snel dronkie
Joopp, heb je het wel een beetje gezellig gehad met kerst?
Alle reacties Link kopieren
deze dus



Die vinnik ook zo lekkâh!
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 16:28:

Joopp, heb je het wel een beetje gezellig gehad met kerst?



Dag 1 zaten we in verpleeghuis en dag 2 was het hier een bende, dus tsja wat zal ik er eens van zeggen



Jij dan???
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 29 december 2009 @ 16:29:

Die vinnik ook zo lekkâh!



En nu met korting bij AH, dus vreet me helemaal te barsten aan die zooi haha.

Inmiddels zijn er 3 afmeldingen voor mijn culinaire diner van vanaaf, dus ik denk zomaar dat ik met Jooppmans in één of andere eettent beland. Gesellie!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kleiner de letters, hoe groter het bier.



Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Gezellig genoeg maar het is mijn feessie niet meer zo. Te druk, te veel gedoe, te veel boodschappen enzoot. Dochter 1 was zondag ook nog jarig dus dan weet je 't wel.



Proost!!

Heerlijk wijntje uit zo'n prachtig glaaske
Alle reacties Link kopieren
Zo Mir, jij gaat jezelf ff onder de tafel zuipen zo te zien! Kun je naast Hela en moi komen liggen bij het vat!!
Alle reacties Link kopieren
Voordeel van de onthoofdlettering is wel dat er hier es wat nieuwe gasten kwamen en dat wij, stamgasten, ook weer es wat te kletsen hadden. Denk dat ik nog 3 weken doorzeik over die hoofdletters.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:jooppie schreef op 29 december 2009 @ 16:37:

Zo Mir, jij gaat jezelf ff onder de tafel zuipen zo te zien! Kun je naast Hela en moi komen liggen bij het vat!!Nog helemaal in de hoofdlettermodus Googlde ik op BIER ipv bier. En dan krijg je dit hè.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven