Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan kost het veel knaken , je kan niet alles hebben, ha ha ha
Bridge, wat fijn klinkt dat! Hopelijk is je moppie gewoon snel weer de oude.
Ik hoop het ook Suus! Vandaag is in ieder geval mooi meegenomen!

Oké, helpen jullie eens... lingerie onder mijn jurk: torselet of strapless BH?
strapless bh
Daar doe ik geen uitspraak over omdat ik je jurk niet gezien heb
Fijn dat meisje weer beter gehumeurd is. Ik denk toch meer aan toeval hoor Bridges. Maar goed , ook niet echt belangrijk.
(ik neem genoegen met een schetsje )
Wat goed Bridges! Zou het dan toch door de ab komen? Heel vreemd.

Wij gaan ook in het hoog hoog seizoen hoor. Dat is voor man de beste tijd om vrij te nemen. Niet slim maargoed, t is niet anders. Zal sowieso met mijn werk ook al aan het hoogseizoen vast, dus ik ben niet anders gewend. We gaan op de heenweg op een dinsdag, dat is dan wel weer heel fijn hopelijk qua files.

Jullie geven fijne nameninput hoor!
haha schetsje gaat niet lukken. Denk aan echte echte trouwjurk, die ongeveer strapless is...
quote:bridges6 schreef op 30 december 2009 @ 20:12:

Ik hoop het ook Suus! Vandaag is in ieder geval mooi meegenomen!

Oké, helpen jullie eens... lingerie onder mijn jurk: torselet of strapless BH?

Torselet doen!

Maakt slanker en de jurk blijft er beter op 'hangen'
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb er wel 1 voor je, is maar 1 dag gedragen

maat 75B
Tsja jurk wordt nog vermaakt en ze kunnen de baleinen dus innaaien. torselet is reteduur, dus lastig...
Heb gepast, moet 75 C of D ( waar haal ik die cup vandaan? )
Bridges is al hartstikke slank!

Ik had wel een torselet, omdat ik met mijn boezem geen strapless bh durfde

Maar ik had hem onderaan minimaal aangesnoerd. Krijg nogal snel buikpijn als er iets in mijn buik drukt. Bv een panty kan mijn avondeten al verpesten. Lang leve de kousen.

Anyway, wat voor jou het lekkerst zit. Torselet is wel sexy trouwens. Glijdt de jurk ook makkelijk overheen. Ik zou daarvoor kiezen.
Ze doen er extra vulling in toch, bij een strapless jurk? Tenminste dat was wel het plan bij mij, maar omdat ik 10 weken zwanger was, was die vulling ineens niet meer nodig
Ik zou ook kiezen voor baleinen in de torselet en niet in de jurk. Denk dat dat minder mooi is. Met een torselet lijk je ook slanker trouwens
Ja moet wel vulling in. Even kijken wanneer kipfilet in de aanbieding is...

Misschien toch maar torselet doen? Is idd wel sexy. En aangezien we dan ein-de-lijk ons huwelijk mogen consumeren...
Haai,

Vandaag naar het midwinterfestival geweest, kouddddddddd! Maar wel erg leuk met ridders e.d.

Bedankt voor de tips voor de high tea, ze staan genoteerd!

Bedankt voor de kerstkaartjes, ik ben natuurlijk weer te laat dus ik laat ze maar liggen voor volgend jaar, zijn ze hopelijk een keer op tijd! De verjaardagskaarten zijn al wel geschreven dus ik maak het goed...

Bridge je gaat al bijna trouwen ja! Leuk hoor, alles verder al geregeld? Hoe gaat het met je vader eigenlijk en je zusje? Fijn dat je meisje vandaag goed in haar hum was, ik hoop dat het zo doorzet.

Leuk al die vakantieplannen, wij willen naar Mexico, in de meivakantie want dan vliegt Sjimmie nog voor nop. Eerst maar eens kijken of we het geld bij elkaar kunnen krijgen.

Hel waar zie je zo tegenop? Ik vind de kinderverjaardagen erg leuk om te vieren.
haaai Juud!
Heerlijk Star dat ze doorslaapt! Sjimmie ook sinds 7 dagen (eindelijk na anderhalf jaar!) Wat ben je dan uitgerust de volgende ochtend he!

Lekker Amaal zonder de kids uit lunchen of ging je thuis lunchen? Heeft je man vakantie?
Zusje en vader houdt nog niet echt op Juud. Zal wel keer update op groep schrijven. Nu even geen zin om eraan te denken. (Wel lief dat je ernaar vraagt!)
haai, liggen je pareltjes alweer lekker in bed?
Enka nog van harte meid! Leuk cadeau heb je gekregen en wat heerlijk zo'n dagje uit! Naar welke sauna was je? Leuk een cars taart. Ik heb voor Sjors al een riddertaart gemaakt, echt heel gaaf geworden! Ligt nu in de vriezer te wachten.
Kevin gefeliciteerd!
Ik ben op zoek naar een leuk jurkje voor een bruiloft maar nog niets kunnen vinden. Nu heb ik een leuke op esprit gezien en ik hoop maar zo dat dat wat is, anders moet ik voor een 3e keer de stad in. Voor Sjimmie een heel gaaf blousje gekocht van noppies, de rood geruite, zal hem stoer staan (sorry, ik kan geen plaatjes plakken).

Wat zit er in de hutkoffer van playmobile? Sjors zou een fiets krijgen maar Vent is zo druk op zijn werk dat het er niet van komt om er samen een uit te zoeken, erg he! Dus die houdt hij maar even tegoedt. Nu wil hij het drakenkasteel van Playmobile hebben maar ik kom hier om in de draken en de dino's. Ik denk dat ik maar voor het politiebureau ga of het ridderkasteel, die is ook gaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven