Bar de liefde
woensdag 30 december 2009 om 23:49
quote:Zoebie schreef op 30 december 2009 @ 23:46:
Ik heb ook wel erg weinig op die pc gezeten de laatste vier weken. Jezus zeg, dat ik alweer vier weken zo gehandicapt ben dat ik nog niet eens meer lekker kan forummen.
Je moest afkicken hè, en als je dan weer begint is het wennen hoor.
Komt vast weer goed!
Ik heb ook wel erg weinig op die pc gezeten de laatste vier weken. Jezus zeg, dat ik alweer vier weken zo gehandicapt ben dat ik nog niet eens meer lekker kan forummen.
Komt vast weer goed!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 30 december 2009 om 23:49
woensdag 30 december 2009 om 23:55
woensdag 30 december 2009 om 23:58
quote:tangerine schreef op 30 december 2009 @ 23:55:
[...]
Hey Poez! Omdat ik bijna geen enkele forummer op mijn hyves heb . Sterker nog, ik heb er maar drie op mijn hyves... waarvan ik er twee IRL ken...Doe je goed!
Ik heb ook slechts een elitaire selectie in mijn hyves
En ik doe niet aan msn. Dat kan ik niet aan.
[...]
Hey Poez! Omdat ik bijna geen enkele forummer op mijn hyves heb . Sterker nog, ik heb er maar drie op mijn hyves... waarvan ik er twee IRL ken...Doe je goed!
Ik heb ook slechts een elitaire selectie in mijn hyves
En ik doe niet aan msn. Dat kan ik niet aan.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 31 december 2009 om 00:01
quote:nikkinuts schreef op 30 december 2009 @ 23:49:
[...]
Komt vast weer goed!
Nee hoor ik hoefde niet af te kicken. Sterker nog, ik heb nog nooit zoveel tijd om te forummen gehad als de laatste vier weken.
Nee zeg, door die vlekken kan ik niet goed lezen. Hele woorden vallen weg, om gek van te worden. E veel te inspannend om alles goed te doen zonder fouten.
[...]
Komt vast weer goed!
Nee hoor ik hoefde niet af te kicken. Sterker nog, ik heb nog nooit zoveel tijd om te forummen gehad als de laatste vier weken.
Nee zeg, door die vlekken kan ik niet goed lezen. Hele woorden vallen weg, om gek van te worden. E veel te inspannend om alles goed te doen zonder fouten.
donderdag 31 december 2009 om 00:05
Mr N is weer thuis. Lekker gezoend, samen gegeten, knus de ouwejaars boodschappen gedaan en nu zit ie film te kijken. Op de bank, onder handbereik, waar ie hoort.
Ik heb de angels gevraagd om de topictitel te veranderen in Bar de Liefde
Ik heb de angels gevraagd om de topictitel te veranderen in Bar de Liefde
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 31 december 2009 om 00:05
donderdag 31 december 2009 om 00:07
quote:Poezewoes schreef op 31 december 2009 @ 00:05:
[...]
Nee, das allemaal hyvesgroepen geworden geloof ik. En ik wil niet 2 profielen (en mezelluf en Poez) dus ik doe niet mee. Jammer, zo'n hyvesgroep vind ik net niet anoniem genoeg. Daar zitten áltijd mensen in die je niet 'kent' van het forum en zo....
[...]
Nee, das allemaal hyvesgroepen geworden geloof ik. En ik wil niet 2 profielen (en mezelluf en Poez) dus ik doe niet mee. Jammer, zo'n hyvesgroep vind ik net niet anoniem genoeg. Daar zitten áltijd mensen in die je niet 'kent' van het forum en zo....
donderdag 31 december 2009 om 00:07
quote:HoiPippiLangkous schreef op 31 december 2009 @ 00:05:
Mr N is weer thuis. Lekker gezoend, samen gegeten, knus de ouwejaars boodschappen gedaan en nu zit ie film te kijken. Op de bank, onder handbereik, waar ie hoort.
Ik heb de angels gevraagd om de topictitel te veranderen in Bar de Liefde Jaaaaa, goeie naam. Is er een optie om bloemetjes en vlinders enzo aan te titel toe te voegen?
Tom ligt al te bed. Te wachten tot ik ook te bedde ga, zoals het hoort. Hij mag ondertussen wel slapen, heb ik gezegd.
Ik heb de angels gevraagd om de topictitel te veranderen in Bar de Liefde Jaaaaa, goeie naam. Is er een optie om bloemetjes en vlinders enzo aan te titel toe te voegen?
Tom ligt al te bed. Te wachten tot ik ook te bedde ga, zoals het hoort. Hij mag ondertussen wel slapen, heb ik gezegd.
oh that purrrrrrrrrfect feeling