alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Misskiek: Als je straks de deur uit gaat, gaat je mobiel toch met je mee....hihi

Ik moet eerlijk zeggen dat ik door iedereen die hier al aan de drank was net ineens dacht: 'ik ga der ook an'
Caaf, sterkte, ik leef met je mee.

Zit hier lekker achter de film met een colaatje light. Hoop dat mijn bovenbuurman me ook een rustige avond gunt, heb de laatste tijd nogal wat overlast van hem gehad. Hij heeft net vorige week een donderpreek van de huisbaas gehad, sindsdien is het rustig. Maar ik hou nog steeds een slag om de arm.
quote:Lummie schreef op 31 december 2009 @ 21:19:

Ik heb ook al een halve fles wijn weggewerkt hoor!

Nou, kom op. Een beetje doordrinken dan!

(Hoi!)
Dank voor de 's, lieve mensen! Doet me goed. Gek is dat eigenlijk. Nuja.
ik weet niet of ik m'n wijn wel zo lekker vind :-s
Caaf das een klote jaarafsluiting 2010 mag hopelijk wat minder heftig voor je worden

Gezellig jullie allemaal hier te lezen.
Hier geen alcohol, maar cassis
oh gatverdemme dinand? Wel jonge versie haha
hoe lang is een geopende fles wijn eigenlijk nog te drinken?
Ik doe tussendoor maar even wat spa rood. Van champagne krijg ik alleen maar meer dorst.
Hemera ook voor jou liefs en een goed 2010.
Enneaaa: hoe is het eigenlijk met jouw poezebeest?
quote:DeKenau schreef op 31 december 2009 @ 21:23:

hoe lang is een geopende fles wijn eigenlijk nog te drinken?

Hang er vanaf hoe je hem hebt afgesloten maar roos laat ik rustig een week onder vacu vin staan. Met alleen een kurk een dag of 5 max, je ruikt het wel. Als ie niet meer lekker is dan ruikt ie ijzer achtig.

Wit weet ik niet, drink ik nooit. Behalve prosecco en die gaat altijd gewoon op
Hetzelfde... maar eet weer goed en ja loopt scheef. Is lief en slaaaaaaaaaaaaapt en slaaaaaaapt. Voor zover het hem goed gaat gewoon goed dus.
quote:Hazzie schreef op 31 december 2009 @ 21:20:

Misskiek: Als je straks de deur uit gaat, gaat je mobiel toch met je mee....hihi

Ik moet eerlijk zeggen dat ik door iedereen die hier al aan de drank was net ineens dacht: 'ik ga der ook an'

Haha ja misschien is het gewoon traditie! Alsnog ga ik het echt proberen... Hihi. *inmiddels komen er vage herinneringen voorbij van wat ik allemaal in dronken momenten heb gesmst, ik stel voor: blaastesten op telefoon*

Ik ga trouwens wel naar een feestje waar leuke mannen schijnen te zijn.... (scharrel in questie is eigenlijk wel een topic waard qua drama en: in 2010 wil je dit niet meer gevoel).

RTL 7 bevalt me nog steeds trouwens. Ga zo aan mn toetje (chocospul, alleen favo eten), trage donder, straks moet ik me nog haasten ook!
quote:Laura289 schreef op 31 december 2009 @ 21:22:

oh gatverdemme dinand? Wel jonge versie hahaGuusje nu!
quote:Enneaaa schreef op 31 december 2009 @ 21:25:

Hetzelfde... maar eet weer goed en ja loopt scheef. Is lief en slaaaaaaaaaaaaapt en slaaaaaaapt. Voor zover het hem goed gaat gewoon goed dus.Gelukkig
geen idee, dekenau... Ik proef dan maar even en dan weet ik t nog niet.

Heb cola en wit maar vast klaargezet.

Haha ik zie jonge meeywis nu ook. Kort haar. En beginnersfout: 'ndaar gaat ze...'
Koen Wauters, vond ik vroeger altijd zo'n leuke man. Vooral die kuiltjes in zijn wangen.
quote:Lily_the_tiger schreef op 31 december 2009 @ 21:25:

[...]

Hang er vanaf hoe je hem hebt afgesloten maar roos laat ik rustig een week onder vacu vin staan. Met alleen een kurk een dag of 5 max, je ruikt het wel. Als ie niet meer lekker is dan ruikt ie ijzer achtig.

Wit weet ik niet, drink ik nooit. Behalve prosecco en die gaat altijd gewoon op het is een fles Canei!( mierzoet dus ) maar als ik dit zo lees moet ik er misschien maar niet aan beginnen...( hij staat al even, maar is nog bijna vol)
Ik merk wel dat ik die Guido beter kan hebben als ik niet zo naar hem kijk, die ogen vind ik wel hinderlijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh, Herman nu!

weet niet of ik het wel moet kijken, zo mooi maar soms ook zo verdrietig..
quote:mylenevalerie schreef op 31 december 2009 @ 21:31:

Ik merk wel dat ik die Guido beter kan hebben als ik niet zo naar hem kijk, die ogen vind ik wel hinderlijk. ik kijk niet (zit voor de openhaard) maar heel herkenbaar!
Hier staat Guido nu ook aan, Take me out trok ik echt niet meer!

Guido maakt iig wel grapjes over zijn ogen hoorde ik direct....
ach, twarres! Hm en ook hier gaat hij even eruit. Ergerde me daar altijd aan, maar verder mooi liedje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven