alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Aanvulling: behalve een telefoontje van mijn ouders maar dat telt niet echt natuurlijk.
Jaaaaaaa, gelukkig nieuw jaar allemaal.
Snjókorn falla, á allt og alla
Minny, gefeliciteerd met je dochter.

en Snjokorn, ook een gelukkig nieuwjaar!
Niets is zeker en zelfs dat niet
quote:Donna schreef op 01 januari 2010 @ 00:55:

[...]

Alsof je op dat moment zou zeggen: hey vuurwerk, oh wat een prachtige kleuren, moet je die vuurpijlen zien.

He schat, wat doet die baby hier?

Net was ze er nog niet, niks van gemerkt van die bevalling.
Laura: ghe, duh...
Gelukkig Nieuwjaar voor sjnokorn
Liever elitair dan een pauper!
Op mn laptop zijn het nu 40 pagina's
quote:c_estelle schreef op 01 januari 2010 @ 01:00:

[...]

Ik ben er ook bang voor Donna.... En hem aanspreken zal denk ik ook niet lukken omdat hij mij niet meer aankijkt sinds ik hem naar zijn vrouw teruggestuurd heb toen hij een keer met zijn dronken kop de liefde stond te betuigen! Dit was natuurlijk zijn wraak actie!
Ik zit al aan de 41 hoor! :-)
Lieve mensen,

Ik wens jullie voor 2010 alle geluk! Dat we het allemaal maar veel zullen hebben én zien.

X.
@snjokorn: voor jou dan nu ook een heel mooi 2010!

@dignity: misschien hangen ze nog. Maar het maakt het niet leuker nee, als je van niemand wat hoort.
Ja jullie kletsen te hard of ik typ te langzaam
En Minny± van harte gefeliciteerd met je slapende dochter!
Zo, maar nu ga ik ook slapen, bedankt voor de gezellige avond !
Niets is zeker en zelfs dat niet
quote:Lummie schreef op 01 januari 2010 @ 01:04:

Zo, maar nu ga ik ook slapen, bedankt voor de gezellige avond !Trusten, jij ook bedankt.
Het grote geknal is voorbij, dus ik ga ook maar proberen te slapen. Heb dankzij lastige buurman nu standaard oordopjes op nachtkastje liggen, wellicht dat ik die voor de laatste klappen nog even inzet.

Dames, het was een gezellige avond. Slaap lekker allemaal en veel plezier morgen Minny! Ik hoop voor je dat het niet al te vroeg is.
Zo, ik ben weer binnen. Niet meer naar de kroeg geweest, want iedereen was dronken. En dronken mensen zijn alleen grappig als je dat zelf ook bent.
Hazzie, Dignity, Lummie, Kalliope en Laura, dank jullie wel.

*blijft lekker op de bank liggen want... heeft een prima uitzicht over het vuurwerk*
quote:Kalliope schreef op 01 januari 2010 @ 01:09:

Zo, ik ben weer binnen. Niet meer naar de kroeg geweest, want iedereen was dronken. En dronken mensen zijn alleen grappig als je dat zelf ook bent.
Ik ga hier ook afsluiten. Heb 2 smsjes gehad die even beantwoord moeten worden.

Bedankt voor de gezellige avond.
Oh kijk bij paul, fijne brandweerman!!!!
Mini heeft het tot 21:45 uitgehouden, ongeveer, dus ik denk dat het wel een tikkie later wordt dan normaal.
Geppie new jir!!

Voor allemaal!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Welterusten dames.

Ik ga maar weer chillen op mijn hoogslaper tot ik in slaap val.
hm brandweerman gemistm nu simone kleinsma. Wel minder steeds van die aaneengeplakte stelletjes in beeld. begin een beetje in te kakken, incl gevoel, zo maar boek opzoeken ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven