minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
hi MT: ook weer boven water

CL: thnx... we zullen zien wat de dag van morgen ons weer brengt.

Ik ga lekker naar bed; lekker slapen en door naar dag 2 van 2010
Uit een "Vlaamsch" liedje :

Ik had eens een meisje met oogjes zo trouw

Zo helder dat je er kon doorzien

Met een hartje vol waarheid van het edelste goud

Ze kon er alleen maar mee afzien

Ze was altijd verlegen en meestal bedeesd

En ze rilde bij elke streling

Als een lichtgevend elfje vloog ze rond in m’n geest

En haalde mij uit m’n grijze verveling

We speelden een tijdje tussen wolkjes van dons

Ze gaf haar hart en haar glimlach aan mij

En de realiteit lag ver achter ons

En het licht van de maan was heel dichtbij

We waren niet vrij al van bij het begin

Z’ had al iemand om mee te spelen

En regelrecht tegen haar gevoelens in

Wou ze mij ook van niemand stelen

En wat ik niet kon dat kon zij dus wel

Zij hakte de knoop doormidden

En we vielen meteen naar de donkerste hel

De smaak van het afscheid was bitter

Net voor ik wegging heeft ze mij nog gezegd

Je zou beter bij mij niet meer komen

Het doorboorde m’n hart maar met innig respect

Heb ik buigend m’n hoed afgenomen

De dappere krijger met z’n harnas van staal

Die haar z’n leven wou geven

Droop hulpeloos af zonder pracht en praal

En stond op z’n benen te beven

M’n vrienden vertellen ‘iedereen heeft je graag’

Je zal haar wel spoedig vergeten

Ik zei ‘roem en glorie zijn goed voor m’n maag’

Maar daar kan m’n ziel niet van eten
BM
bkstr, ik wou je niet verdrietig maken.
Heb je ook ervaring met de tekst uit het liedje, BM?
Ja.
Ik ook BM, maar toch vind ik dat je in liefde moet blijven geloven.
Dat is wel zo Stewardess. Maar laat het me zo stellen : ik koester wat ik heb en ik vergeet wat ik nooit zal hebben.

Simpel en het helpt ... na een tijdje ... echt wel.
Dat ervaar ik ook wel, maar je moet wel blijven dromen.
Neen, ik niet ... als ik droom maak ik mezelf "wakker".

Dromen zijn bedrog, het zoveelste cliché der waarheden ...
@stew/cabrio: maak me er niet echt druk om dat ik niks hoor maar vind het wel jammer.

heb hem zelf wel een lief/geil/leuk smsje gestuurd en had graag reactie gewild.

ook omdat ik weet dat die wel de tijd heeft gehad om te smsen.

helaas.
Dubbel balen Angel. Tuurlijk verwacht je op een lief/geil/leuk sms een reactie terug. Zeker op zo'n avond/nacht.
@ Angel, misschien voelde hij zich schuldig om op zo'n moment te smsen. Mannen kunnen soms vreemd denken.
quote:stewardess schreef op 01 januari 2010 @ 23:54:

@ Angel, misschien voelde hij zich schuldig om op zo'n moment te smsen. Mannen kunnen soms vreemd denken.

die voelt zich niet schuldig hoor stew,maar hij heeft de hele vrijdag gehad en nu vannacht.

zal wel wat anders te doen gehad hebben.
CL, mijn avond was ook geslaagd! Geen spetterende feestjes maar gewoon op de bank met wat familie. Op de avond zelf niks van minnaar gehoord, wel in de middag nog een sms van hem dat hij me een fijne avond wenste en aan me zou denken! Gister ook geen contact gehad. Geeft niets ik heb er vrede mee. Misschien dit weekend even op msn. En anders maandag weer nieuwe kansen!

Angel, alles goed hoor met me. Zie hierboven

Balen dat je al een tijdje niks gehoord hebt. Maar komt vast allemaal wel goed.

Verder alles rustig hoor. Een beetje te rustig misschien. Snel maar weer eens agenda's trekken.

Zo en nu hup naar de sportschool om alle oliebollen en appelflappen eraf te sporten!
@ BM: huilen van ontroering is niet erg, toch? Eigenlijk is huilen in zijn algemeenheid niet eens erg: heb er gewoon niet altijd zin in of kan het soms niet gebruiken ;) Ik herken wel wat je schrijft, dat het dromen an sich het je soms zo lastig kan maken. Beter om in de realiteit te blijven misschien. Maar soms is het dromen ook wel zo lekker; even een kleine ontsnapping...

@ de rest: ook allemaal weer back 2 normal life? Hoe is het weer bij jullie? HIer ligt er al weer sneeuw, en wordt er ook nog vanalles bijgesneeuwd. Zal qua dates (voor jullie dan) wellicht weer een drempel worden? Over dates gesproken: ik wil wel weer s wat mooie verhalen horen hoor Kom maar op!

@ Angel / stew: mannen denken idd soms raar. Of wij denken raar, het is maar net hoe je het bekijkt. Van sc gisteren een kort, snel smsje gehad, maar wel met bemoedigende woorden erin dat dit mijn jaar gaat worden (leest hij hier misschien ook mee? ). Al houd ik hier een mooie vriendschap aan over, ook prima. Maar eerst maar eens deze dag bezien, en morgen misschien!
Bkstr, hier is alles weer back 2 normal. Net de kerstboom weer opgeborgen. Nu weer alles lekker normaal. Helaas heb ik geen mooi date verhaal voor je Mijn laatste verhaal dateert alweer van 5 weken geleden. Dus hopelijk binnenkort wel weer iets leuks te vertellen!

En het weer valt hier gelukkig mee (ZW) er ligt een heel dun laagje sneeuw. Maar ik hoef nergens heen dus van mij mag er nog veel meer bijkomen

Lief dat je een smsje van hem kreeg. Doet een mens goed. En alleen v is idd prima. Kun je je helemaal op nr1 richten en proberen er samen uit te komen.
Hier gelukkig ook geen sneeuw, maar dan ook geen date in de planning

Wel een leuke middag/avond in het vooruitzicht
Hier een beetje sneeuw, genoeg om er gezellig wit uit te zien en gelukkig niet zoveel dat ik de weg niet meer op kan, moet zo werken.

En ook al geen date in de planning! Ja misschien zie ik date vanavond nog, of morgen, maarja, da's toch soms net wat anders. Over de hele spannende sv/sc dates kan ik al een tijdje niet meer mee praten.

Stew, wat ga je doen vandaag? Stiekem toch iets spannends misschien?
quote:Belgenmoppie schreef op 01 januari 2010 @ 22:43:

Maar laat het me zo stellen : ik koester wat ik heb en ik vergeet wat ik nooit zal hebben.

BM, wat vind ik dit prachtig gezegd!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hier wel aardig wat sneeuw, als er nou nog een beetje mooi licht bij kwam, ging ik met mijn camera op pad.

Qua dates zit er hier wel iets in de pijplijn, maar dat is vrij pril, dus daarover miss later meer. Speedo is nog een tijdje op vakantie, dus ik zit in rehab
Hier is de sneeuw alweer weg. vanochtend nog een paar uurtjes gewerkt.

nu ga ik mij nuttig maken in huis, 1 is werken dus ik heb de ruimte.

@miss t, spanning aan het opbouwen? hier ook alleen is het nog priller dan pril maar geeft wel een lekker gevoel...

@ toy werk lekker,

@stew geniet van je leuke middag/avond
Jeroen, ja idd, de spanning wordt al aardig opgebouwd! Hoe pril is dan 'nog priller dan pril'?
Heel apart, het is 2 januari, kerst is voorbij en het is idd 2010!

Ik geloof dat het zaterdag is vandaag….

Ik had ‘mixed feelings’ over het oud&nieuw gebeuren, maar het werd uiteindelijk een leuk feest (zoals gewoonlijk als je weinig zin hebt). Op een gegeven moment kreeg ik wel trek in psv maar ik had geen zin om naar de andere kant van de stad te gaan. Ik heb m’n charmes in de sms strijd gegooid, en of dat werkte: ik ging op de fiets naar huis maar psv was er eerder dan ik! (en ik kan hard fietsen…)

Best geil het nieuwe jaar in gegaan moet ik zeggen.

@ bloem & toy, de mannelijke tegenhanger van no.5 ken ik niet. Hier in huis staan meerdere geurtjes, waaronder Aqua di Gio en mijn meest recente: Element van Hugo Boss welke ik nu het meest gebruik. Dus dat is mijn tegenhanger.

@ angel, klote dat je niks gehoord hebt, komt wel goed maar toch slordig.

@ stew, hoe bevalt het ritme, alcohol er uit, nieuwe erin? Ik had het gister rustig maar vandaag en morgen wel weer gezelligheid.

@ petie, stoer dat je al weer sport, dat past echt nog ff niet in m’n (borrel) schema, maar ik heb me qua eten enorm goed gedragen dus dat schuldgevoel heb ik niet.

@ miss T, ben benieuwd naar je rehab, wat is de methadon variant die je daar geserveerd krijgt? Of is het gewoon die met batterijen…
*engeltje leest mee in haar lappenmand met haar zieke hoofd*

*engeltje heeft geen puf meer om te reageren*

*engeltje wenst iedereen dikke knuf en fun*

*engeltje heeft mooi uitzicht op een flink pak sneeuw*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven