Januari 2010
donderdag 30 april 2009 om 06:48
NaamUitgerekendLeeftijdKindjeBijzonderhedenLily794 jan3eCorneel705 jan392eLeeuwedraak5 jan332eFluor5 jan291eMissDreamer6 jan362e Sanne787 jan301e14/9 echoEllen10 jan251eNonovrouw10 jan302eSientje3313 jan2eIlta13 jan261e30/9 vkFayama14 jan3e18/9 20-wkn echo, 28/9 gynSquirrel16 jan353eWind19 jan313e4/9 20-wkn echoBianca19 jan1eLientje197220 janArc21 jan382e10/9 20-wkn echoDemismile21 jan401eMagica22 jan292eZomer24 jan1e11/9 20-wkn echoNajul25 jan3eSabine25 jan1eIlar27 jan321e14/9 20 wkn-echoLolalila28 jan322eZwolleneesje30 jan1eSaffier31 jan
Hoi!
Zojuist heb ik positief getest: zwanger!! Ik sta te stuiteren, zo blij ben ik. Een snelle check zegt 6 januari. Whoehoe!!
Zijn er meer meiden die het leuk vinden om zich aan te sluiten en mee te schrijven?
Groetjes,
Leeuwedraak
Hoi!
Zojuist heb ik positief getest: zwanger!! Ik sta te stuiteren, zo blij ben ik. Een snelle check zegt 6 januari. Whoehoe!!
Zijn er meer meiden die het leuk vinden om zich aan te sluiten en mee te schrijven?
Groetjes,
Leeuwedraak
woensdag 9 september 2009 om 20:00
Ja, dat ben jij. Ik weet het bijna zeker!
Alleen ik zie geen e-mailadres want dat is neit zichtbaar omdat je het waarschijnlijk niet hebt aangegeven in je profiel.
Uhm.. heb jullie wel net allemaal (we zijn nu met 11) mede-eigenaar van de groep gemaakt. Misschien dat je dan een mailtje krijgt.
Ik hoop het
Alleen ik zie geen e-mailadres want dat is neit zichtbaar omdat je het waarschijnlijk niet hebt aangegeven in je profiel.
Uhm.. heb jullie wel net allemaal (we zijn nu met 11) mede-eigenaar van de groep gemaakt. Misschien dat je dan een mailtje krijgt.
Ik hoop het
donderdag 10 september 2009 om 11:22
Peri, je kunt me mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl dan stuur ik je een uitnodiging.
zaterdag 12 september 2009 om 13:28
Ook mij lijkt het leuk me aan te sluiten: 38 jaar en uitgerekend op 11 januari van de eerste: een klein druk schoppertje tot nu toe
Kom er alleen niet helemaal achter waar en waarvoor ik me nu nog aan moet melden. Windows Live? Yahoo? Ik merk het wel!
Oh duh! Het staat gewoon in het bericht hierboven. Zwangerschapsdementie, daar gooien we het maar op
Wind, ik ga je een mailtje sturen!
Kom er alleen niet helemaal achter waar en waarvoor ik me nu nog aan moet melden. Windows Live? Yahoo? Ik merk het wel!
Oh duh! Het staat gewoon in het bericht hierboven. Zwangerschapsdementie, daar gooien we het maar op
Wind, ik ga je een mailtje sturen!
anoniem_91729 wijzigde dit bericht op 12-09-2009 13:30
Reden: Lezen is moeilijk he?
Reden: Lezen is moeilijk he?
% gewijzigd
zaterdag 2 januari 2010 om 18:56
zaterdag 2 januari 2010 om 19:08
Ja! Dat je dat nog weet
Ik ben die avond gaan kwispelen (op handen en knieën gaan zitten en rondjes draaien met je kont.. juist ja). Die nacht onwijze buikpijn gehad en niet lekker geweest. De dag erna afspraak met acupuncturist om moxa therapie toe te passen, maar omdat ik zo'n last had van buik toch even verloskundige gebeld om te vragen of er gecheckt kon worden of baby misschien gedraaid was. Dadelijk zou moxa de baby weer verkeerd doen draaien
Mocht meteen langs komen en ja hoor... baby keurig gedraaid. En nog steeds en inmiddels flink ingedaald. Ben blij! Mag lekker thuis bevallen en ben er klaar voor
Thanx for asking.
Ik ben die avond gaan kwispelen (op handen en knieën gaan zitten en rondjes draaien met je kont.. juist ja). Die nacht onwijze buikpijn gehad en niet lekker geweest. De dag erna afspraak met acupuncturist om moxa therapie toe te passen, maar omdat ik zo'n last had van buik toch even verloskundige gebeld om te vragen of er gecheckt kon worden of baby misschien gedraaid was. Dadelijk zou moxa de baby weer verkeerd doen draaien
Mocht meteen langs komen en ja hoor... baby keurig gedraaid. En nog steeds en inmiddels flink ingedaald. Ben blij! Mag lekker thuis bevallen en ben er klaar voor
Thanx for asking.
zaterdag 2 januari 2010 om 19:12
zaterdag 2 januari 2010 om 19:17
zaterdag 2 januari 2010 om 19:27
Ja twee versies gehad. Die heel erg meevielen. Niks van de (horror)verhalen die ik hier of elders las. Gelukkig! Maar onze mini had er gewoon geen boodschap aan.
Moet maandag weer naar de gyn om de bevalling te bespreken en ik ga het gewoon zelf proberen. Zowel de vk als de gyn hebben ook gezegd dat dat in mijn geval prima kan en dat zowel ik als mini in de gaten gehouden zullen worden. Dus dat komt wel goed.
Ik ben eventjes na jou uitgerekend volgens mij, 23 jan. Ik heb hier nooit meegeschreven omdat ik al een zeer actief en gezellig clubje heb. Maar ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig ben naar de mede januari moeders.
Moet maandag weer naar de gyn om de bevalling te bespreken en ik ga het gewoon zelf proberen. Zowel de vk als de gyn hebben ook gezegd dat dat in mijn geval prima kan en dat zowel ik als mini in de gaten gehouden zullen worden. Dus dat komt wel goed.
Ik ben eventjes na jou uitgerekend volgens mij, 23 jan. Ik heb hier nooit meegeschreven omdat ik al een zeer actief en gezellig clubje heb. Maar ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig ben naar de mede januari moeders.
zondag 3 januari 2010 om 13:46
arc meld zich hier ook even!
"alles nog in het midden" hahahaha!
vandaag 37 3/7 week... dus hij mag eruit als ie wil
maar ik heb liever dat ie even wacht tot minimaal donderdag.. want dan is mn eigen gyn weer beschikbaar.
ze heeft in mn EPD (electronisch patientendossier) haar privé mobiele nr gezet en erbij geschreven dat ze altijd gebeld wil worden als ik binnenkom met weeën.. lief he? ze zei, ik weet niet of ik dan in de buurt ben, maar ik hoop van wel!
"alles nog in het midden" hahahaha!
vandaag 37 3/7 week... dus hij mag eruit als ie wil
maar ik heb liever dat ie even wacht tot minimaal donderdag.. want dan is mn eigen gyn weer beschikbaar.
ze heeft in mn EPD (electronisch patientendossier) haar privé mobiele nr gezet en erbij geschreven dat ze altijd gebeld wil worden als ik binnenkom met weeën.. lief he? ze zei, ik weet niet of ik dan in de buurt ben, maar ik hoop van wel!
maandag 1 februari 2010 om 11:49
Ik ben ook nieuwsgierig hoe het met iedereen gegaan is met de bevallingen. Ik heb ook even meegeschreven (sta in de tabel er nog bij) en 1x op het priveforum geschreven, maar daarna door drukte geen tijd meer gehad. Ik was 21/1 uitgerekend en uiteindelijk ben ik bevallen op 21/12 van een gezonde prachtige dochter
Iedereen druk met voeden, kraamvisite?
Lijkt me leuk om wat te horen.......
Iedereen druk met voeden, kraamvisite?
Lijkt me leuk om wat te horen.......
dinsdag 2 februari 2010 om 16:16
Demismile: gefeliciteerd met je dochter!
Ik bedacht me ineens dat ik sinds we 'privé' schrijven helemaal nooit meer op dit topic gekeken heb. Vandaar dat ik even langskom.
Ik ben zelf op 7-1 bevallen van een zoon. Afgelopen week is de laatste januari-baby van iedereen die nog op de privégroep schrijft geboren... Niemand heeft februari gehaald! (Gelukkig, want een aantal waren het wachten wel zat )
Ik zit hier inderdaad midden in de voedingen en visite. Vandaag is de eerste dag dat ik helemaal alleen thuis ben met mijn zoon, mijn man is weer aan het werk. Vreemd en spannend, maar ook wel leuk. Alleen dat rotweer! ik heb zo'n zin om een flinke wandeling te maken... Morgen misschien beter.
Ik bedacht me ineens dat ik sinds we 'privé' schrijven helemaal nooit meer op dit topic gekeken heb. Vandaar dat ik even langskom.
Ik ben zelf op 7-1 bevallen van een zoon. Afgelopen week is de laatste januari-baby van iedereen die nog op de privégroep schrijft geboren... Niemand heeft februari gehaald! (Gelukkig, want een aantal waren het wachten wel zat )
Ik zit hier inderdaad midden in de voedingen en visite. Vandaag is de eerste dag dat ik helemaal alleen thuis ben met mijn zoon, mijn man is weer aan het werk. Vreemd en spannend, maar ook wel leuk. Alleen dat rotweer! ik heb zo'n zin om een flinke wandeling te maken... Morgen misschien beter.
maandag 15 februari 2010 om 14:14
Ben eigenlijk zo benieuwd hoe het met iedereen is. Ben zelf bevallen op 23 jan. en 'mis' jullie topic wel een beetje. Wist namelijk niet dat ik zo onzeker kon zijn. Of verward. En ben benieuwd of andere januari mama's die ongeveer gelijk lopen dat ook hebben.
Maar wil ook niet zomaar jullie prive groepje binnen vallen met een mail.
Nou ja misschien dat ik hier nog wel eens een update lees.
Maar wil ook niet zomaar jullie prive groepje binnen vallen met een mail.
Nou ja misschien dat ik hier nog wel eens een update lees.