minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
zondag 3 januari 2010 om 19:38
zondag 3 januari 2010 om 20:01
quote:JustI schreef op 03 januari 2010 @ 19:57:
@Angel O meissie, nee zeg, dat zou vreselijk zijn, zeker voor jou!!!!
Ik zal voor je duimen
oh das niet vreselijk hoor, die ingreep die ze willen doen is ongeloofelijk waardeloos maar je zou er van op moeten knappen .
dus als de knoop doorgehakt word ,dan is het niet anders, maar ik wil niet blijven in een zh bedje .
ik duim tot morgen voor een andere oplossing.
je kan beter in een hotel gaan liggen n**ken veel leuker!
@Angel O meissie, nee zeg, dat zou vreselijk zijn, zeker voor jou!!!!
Ik zal voor je duimen
oh das niet vreselijk hoor, die ingreep die ze willen doen is ongeloofelijk waardeloos maar je zou er van op moeten knappen .
dus als de knoop doorgehakt word ,dan is het niet anders, maar ik wil niet blijven in een zh bedje .
ik duim tot morgen voor een andere oplossing.
je kan beter in een hotel gaan liggen n**ken veel leuker!

zondag 3 januari 2010 om 20:06
zondag 3 januari 2010 om 20:10

zondag 3 januari 2010 om 20:17
quote:Bloem456 schreef op 03 januari 2010 @ 20:13:
ohhh Angel, spreekt daar het loeder weer even
ach moet de lol ervan inblijven zien met me zere smoeltje!
ik heb een megabestand in mijn mobiel met heerlijke mannen (die het ff niet echt doet)maar kan altijd nog een nummertjestrekpaa l(je weet wel zo'n ding die bij de slager bij de deur staat)voor mijn voordeur zetten hihi
ohhh Angel, spreekt daar het loeder weer even
ach moet de lol ervan inblijven zien met me zere smoeltje!
ik heb een megabestand in mijn mobiel met heerlijke mannen (die het ff niet echt doet)maar kan altijd nog een nummertjestrekpaa l(je weet wel zo'n ding die bij de slager bij de deur staat)voor mijn voordeur zetten hihi

zondag 3 januari 2010 om 20:26