Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 03 januari 2010 @ 21:32:

4 maanden dip Star, kan niet missen! die schoot ook door m'n hoofd idd.
Ik vind dat zo leuk! Heb beeld voor me van die schrielpootjes bij een wijder rokje. Vandaar. Zit nou eenmaal in mijn hoofd...
Zoiets Bridge?

Volgens mij heeft de H&M wel losse petticoaten die je eronder kunt doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
ja zoiets Star! Ziet er toch heerlijk uit! (en volgens mij heeft mijn dame nog dunnere pootjes en vele malen minder haar ) Dat is helemaal nog hoofdstuk apart. Beetje vlas op d'r hoofd moetenw e maar erg mooi opföhnen of zo
Krulspelden nacht voor bruiloft op koppie

Moet je eens googlen op ballonrokje, die zijn ook wijd.
Koop je toch zo'n haarstukje voor Fieke
Zoiets:

O, wat erg
Die krijg ik er nieteens meer in... Meisje werd geboren met zo'n bos haar, inclusief krullen. eerste verjaardag kon ze nog twee pluimpjes op haar hoofd. Maar het lijkt wel steeds minder te worden want ze draait het eruit. Tijdje terug had ze zelfs twee kale plekken op achterhoofd... We overwegen serieus enorm kort na de bruiloft...
Ik zat er op te wachten Mal
Whoehahahaha: we hebben het nog overwogen, maar dat is te erg. We hebben ook stand-in voor de dag overwogen, maar ja... Krijgt het arme kind ook zo'n trauma van hè...
Wat krijgt Ties eigenlijk aan?
Pfff dat weet ik ook nog niet. Knappe broek met bloesje of zo. Geen driedelig pak. Misschien wel stoer stroppie of zo, al vraag ik me af of dat niet alweer te is.... Hij wil heel graag net zoiets als papa of een mooie jurk Dus dan maar een beetje iets als papa achtig iets...
En dan niet een stroppie strak om zijn nek, maar zo beetje losser zeg maar.

Nou ja geen idee dus. Ga naar bed. Morgen weer werken (blgh...) en ben benieuwd hoe het gaat met wegbrengen en afscheid nemen... vriend mag morgen dus we zullen het zien.
Zo'n jaren 80 stropdas is gaaf als je dan perse een strop wil.
Flauw van je dat Ties geen jurk aan mag

5 pagina's over een jurk??

Suze, ik mail je even voor een date. Moet nodig je beeb en casa bewonderen!
quote:bridges6 schreef op 03 januari 2010 @ 22:12:

En dan niet een stroppie strak om zijn nek, maar zo beetje losser zeg maar.

Nou ja geen idee dus. Ga naar bed. Morgen weer werken (blgh...) en ben benieuwd hoe het gaat met wegbrengen en afscheid nemen... vriend mag morgen dus we zullen het zien.

Je hebt ook van die snoepstrikken, misschien is er ook wel een stropdasvariant.

Of vind je dat niks?
Goedemorgen!

Hoe is het met alle schoolgaande kindjes gegaan vandaag met het wegbrengen?
Ja Bridge vertel, Ties zijn eerste echte dag vandaag!

Mamax, hoe is het daar? Maxi weer zin om naar school te gaan?

Moet ik me opnieuw voorstellen of kennen jullie me nog ? Maxi weer naar school, met gezonde tegenzin, hij was nog zo moe en 2 keer naar school vond hij erg veel. Wanneer hij weer een vrije dag had... Help, m'n kind lijkt op mij

Mini heeft sinds gisteren de waterpokken, dus daar nu weer druk mee. Ach, nog 2 weken en dan is al het waterpokkenleed geleden.

Maar een klein stukje terug gelezen, dus als ik wat gemist heb, klets me dan even bij.

Bridge, rokje met zilveren stippen vind ik helemaal leuk! Ik weet niet of jij van de spencertjes bent, anders stoere spijkerbroek met overhemd en spencer voor Ties?

Amaal, ik vind het heel erg jammer dat Desteny niet de definitieve naam wordt . Toch nog een suggestie gedaan op de groep .

Moet puzzelen met kind...
Deze spencer bv voor Ties:

http://www.kleertjes.com/ ... &fs[k]=0&id=51037&maat=10
Leuk die spencer!

Beterschap voor Mini, fijn die pokken.
Als het bij Mini net zo gaat als bij Maxi heb ik geen klagen. Dat was redelijk snel over en hij heeft er weinig last van gehad. Net moeder van klasgenootje van Maxi gesproken. Meisje kreeg het dezelfde dag als Maxi en had er ook maar een klein beetje last van. Misschien een mild virus, of heb je daar geen gradaties in?

Leuke spencer hè? Ik ben gek op spencers. Doe ze ook vaak met een t-shirt met lange mouwen aan. Net iets minder netjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven