Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:sunrise01 schreef op 28 december 2009 @ 11:57:

Het topic "baby 's nachts wakker, krijsen, ik trek het niet meer!" mag verwijderd worden.

ThnxLijkt me onzin. Er zijn hele goede dingen gezegd, alleen voel jij je te aangevallen (de begrijpelijke vermoeidheid waarschijnlijk) om ze te zien. Er staan geen privédingen in en ik denk dat andere moeders er zeker wél hun profijt uit kunnen halen.
Helemaal eens met Spinster, verwijderen is onnodig.
quote:sunrise01 schreef op 28 december 2009 @ 11:57:

Het topic "baby 's nachts wakker, krijsen, ik trek het niet meer!" mag verwijderd worden.

Thnxwaarom?
Whaha, lees nu pas je motto Engel, die is leuk .
quote:nieuwenick1 schreef op 28 december 2009 @ 12:08:

Whaha, lees nu pas je motto Engel, die is leuk .Bedankt!
VivaAngel, ook al heb ik opnieuw gereageerd in het topic "Baby 's nachts wakker, krijsen, ik trek het niet meer", voor mij mag het wel verwijderd worden. Waarom? Omdat ik er erg verdrietig van word, omdat ik aangevallen word op bepaalde punten waarvan men blijkbaar verkeerd opvat hoe ik het bedoel en ik er geen fijn gevoel aan overhoud. Daarom. En oke, er staan goede tips en adviezen voor anderen in maar diezelfde tips komen vast ook in andere topics terug.
quote:sunrise01 schreef op 28 december 2009 @ 12:57:

VivaAngel, ook al heb ik opnieuw gereageerd in het topic "Baby 's nachts wakker, krijsen, ik trek het niet meer", voor mij mag het wel verwijderd worden. Waarom? Omdat ik er erg verdrietig van word, omdat ik aangevallen word op bepaalde punten waarvan men blijkbaar verkeerd opvat hoe ik het bedoel en ik er geen fijn gevoel aan overhoud. Daarom. En oke, er staan goede tips en adviezen voor anderen in maar diezelfde tips komen vast ook in andere topics terug.Je vraagt tips en ideeën en die krijg je ook. Het belangrijkste idee van iedereen is misschien dat je huidige aanpak niet de beste is, en voor je kind al helemaal niet, en dat is niet leuk om te lezen. Maar als je het topic goed leest krijg je ook genoeg opbouwend advies, je wordt echt niet alleen maar afgebrand.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Supersmollie, ik krijg ook genoeg tips en adviezen (waarvan ik 90% al heb geprobeerd) en daar ben ik ook dankbaar voor. Heb ik meerdere malen aangegeven. Dat is niet mijn reden om mijn topic te verwijderen.

Maar goed, ik vraag gewoon of mijn topic verwijderd mag worden omdat ik het niet meer nodig vindt en er geen goed gevoel aan over houdt. Ongeacht de reacties. Vindt niet dat je hier ook weer een discussie over hoeft te beginnen, als ik wil dat deze verwijderd wordt, geef ik dat gewoon netjes hier aan.
quote:sunrise01 schreef op 28 december 2009 @ 12:57:

VivaAngel, ook al heb ik opnieuw gereageerd in het topic "Baby 's nachts wakker, krijsen, ik trek het niet meer", voor mij mag het wel verwijderd worden. Waarom? Omdat ik er erg verdrietig van word, omdat ik aangevallen word op bepaalde punten waarvan men blijkbaar verkeerd opvat hoe ik het bedoel en ik er geen fijn gevoel aan overhoud. Daarom. En oke, er staan goede tips en adviezen voor anderen in maar diezelfde tips komen vast ook in andere topics terug.

Het spijt me, maar een topic wordt niet verwijderd omdat de reactie niet zijn zoal de Topic Opener verwacht. Als er gescholden of geprovoceerd dan kun je die opmerkingen melden door op de rapporteerknop te drukken.

In dat geval kan ik die posts weghalen.
Angel, het gaat er niet om dat de reacties niet zijn zoals ik verwacht. Ik ging er vanuit dat een topicstarter zelf kan bepalen of een topic blijft staan of verwijderd wordt. Als ik nu zei dat ik genoeg tips had gehad, en het topic dus overbodig was voor mij, had je hem wel weggehaald. Maar goed, laat maar.
onzin, zo werkt het hier gelukkig niet. Bovendien kunnen anderen er ook wat aan hebben.
Ergens vind ik het ook vreemd dat iemand 'haar" topic niet kan laten sluiten als ze dat wil.
neele, je kan ook gewoon niet meer lezen als je er geen zin in hebt.
Klopt maar als je het idee hebt dat je echt te kakken wordt gezet kan ik me voorstellen dat je toch weer gaat reageren.

Zou ik zelf niet doen maar ik snap het wel. Helemaal als je ziet dat er steeds wordt gereageerd op jouw topic.
quote:sunrise01 schreef op 28 december 2009 @ 15:16:

Angel, het gaat er niet om dat de reacties niet zijn zoals ik verwacht. Ik ging er vanuit dat een topicstarter zelf kan bepalen of een topic blijft staan of verwijderd wordt. Als ik nu zei dat ik genoeg tips had gehad, en het topic dus overbodig was voor mij, had je hem wel weggehaald. Maar goed, laat maar.

Het spijt me, maar dat kun je niet zelf bepalen. Een topic is niet van de topicstarter. Anderen kunnen het topic lezen, hun eigen vraag er bij zetten.

Het topic kan heel nuttig zijn voor al die mensen die hier meelezen, maar misschien helemaal niet reageren. Mensen die in dezelfde situatie zitten als jij.
quote:neele schreef op 28 december 2009 @ 15:55:

Klopt maar als je het idee hebt dat je echt te kakken wordt gezet kan ik me voorstellen dat je toch weer gaat reageren.

Neele, als er iemand te kakken wordt gezet, dan kan dat bij mij worden gemeld en dan haal ik dat weg.

Ik heb het topic gelezen en waarschijnlijk ben ik niet goed thuis in de materie, maar ik zie nergens dat TO te kakken wordt gezet.

Mensen geven tips, die ze al heeft gedaan. Maar dat kunnen die tip-gevers ook niet weten.

Andere mensen hebben een andere mening dan TO. Maar goed, dat kan natuurlijk.
quote:Viva Angel4 schreef op 28 december 2009 @ 16:27:

[...]

Neele, als er iemand te kakken wordt gezet, dan kan dat bij mij worden gemeld en dan haal ik dat weg.

Ik heb het topic gelezen en waarschijnlijk ben ik niet goed thuis in de materie, maar ik zie nergens dat TO te kakken wordt gezet.

Mensen geven tips, die ze al heeft gedaan. Maar dat kunnen die tip-gevers ook niet weten.

Andere mensen hebben een andere mening dan TO. Maar goed, dat kan natuurlijk.TO is gewoon heel erg moe, en daardoor komt alles wat harder bij haar binnen.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Supersmollie1 schreef op 28 december 2009 @ 16:37:

[...]

TO is gewoon heel erg moe, en daardoor komt alles wat harder bij haar binnen.Dat is heel naar. Maar daar kan ik ook niets aan doen.
LOI, NTI, NHA of Studieplan is verplaatst naar werk en studie.
In het topic over IKEA babykamers wordt reclame gemaakt (laatste pagina). Das volgens mij niet helemaal de bedoeling
quote:Liv schreef op 29 december 2009 @ 17:45:

In het topic over IKEA babykamers wordt reclame gemaakt (laatste pagina). Das volgens mij niet helemaal de bedoeling

Bedankt!

Er is iets aan gedaan.
Hai Angel, zou je mijn topic 'help mij de kleutertijd door' willen veranderen in 'Help elkaar de kleutertijd door'?

Dan kan het misschien een kleutertopic worden met een wat algemener gezicht.

Bedankt!
Angel, het Tijdelijke Slimme Meiden topic mag dicht. Er is weer een echte.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
:rofl:@tijdelijke topic: stelletje die-hard junkies! ...Angel, deel 6 mag dus inderdaad ook dicht, dankjewel alvast!
Volgens mij heb ik alles nu hernoemd en gesloten als gevraagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven