Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Morgen begint het gewone leven weer. Ik vind dat lekker en drie keer niks tegelijk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Eerst nog de nieuwjaarszoenen, Pips
Mogguh! Sjesis wat is het vroeg.

Mamz, ik wil niet zoenen!
Mogu!

Weer even wennen aan de wekker!

Vandaag:

luizencontrole

met moeder boodschappen doen

stukje zolder uitzoeken

wassen

gezonde maaltijd voorschotelen

zonnebank

en tussen door de kinderen naar school brengen en halen(het is hier niet te fietsen met de sneeuw)

Fijne dag allemaal xxx
Moggû,

Het is zeker vroeg!

Ik heb ook een leuke lijst voor vandaag,

- Naar de bouwmarkt.

- Boodschappen doen.

- Werken.

- Nagels.

We hebben al,

- Woonkamer leeg gemaakt.

- Keuken vol gemaakt.

- Slaap afdeling leeg gemaakt.

Ik zit nu in het kleine kamertje, met laptop op de strijkplank.

Gezellig!

Iedereen succes weer op deze maandag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het feest is compleet, ze gaan ook buiten aan de slag, eindelijk.

En ik ga ontsnappen, er wordt te hard gewerkt hier..................

Gaat nog niet, bouwmarkten gaan pas om 9 uur open...................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh

Vandaag

kinderen uit bed en naar school sleuren

afspraak met creatief therapeute

ijskast schoonmaken

wvttk

kinderen uit bso naar muziekles
Moggûh!

Gistermiddag uitgegleden. Ondanks dat Happy me heel stevig vasthield en ondersteunde toch weg gegleden met mijn voet en op de zere voet terecht gekomen. Deed even pijn, later ging het wel weer. Thuisgekomen mocht het drukverband eraf.....sjjees zeg! Wat ziet mijn voet eruit! Wond is iets gaan bloeden, voet is dik en blauw en knalroze van de jodium. Tot 3 weken naar volledige belasting......... dat duurt errug lang en is helemaal niets voor mij.

Het is niet anders en nu gaat de klaagmodus uit

Ixsje is er en Happy is ook thuis, al is die nu even boodschappen aan het doen. Woensdag komen, heel lief, de meiden van Happy helpen om voor Ixsje t zorgen!

Er staat nogal wat op het lijstje hier, maar dat blijft maar mooi een paar dagen liggen, andere prioriteiten nu.

Wat trouwens grappig is, vanavond moet ik naar school maar mag geen auto rijden. Happy brengt me en blijft met laptop en boek in de aula wachten tot de lessen klaar zijn

Geniet!
Mogguh!

Hier vandaag:

bed verschonen

plee poetsen

stofzuigen

wassen, drogen

opruimen

administratie
goedemorgen

vandaag een kort bezemlijstje:

Werken

Was wegvouwen

Opruimen woonkamer

caviakooi

naar de winkel

ziekenhuis bellen voor verzetten afspraak
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oeh, Jonna, dat is schrikken! Doe voorzichtig, en niet te stoer, hulp is fijn (en Happy is lief)!
Bed is gedaan

plee is gedaan

stof is gezogen

was draait

Als beloning mag ik nu een aflevering six feet under kijken, heb de box te leen en tussen de bedrijven door ben ik dus bezig met een Sfu marathon
Jonnax toch! Wat naar!
Jonna, fijn dat Happy er is, maar balen dat je nog zo lang rustig aan moet doen

dames hoe krijg je vaseline uit kleren?
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiedag maisjes!

Geen idee Itsje. Google al geprobeerd?

Hoe heeft kleine M de visite doorstaan MissM?

Jonna, blijf nu maar lekker binnen! Het is veel te gevaarlijk voor jou om nu buiten te lopen.

Volgens mij ben ik niet echt goed bijgelezen....

Ik ben al bij de tandarts geweest.

En heb bijna heel de benedenverdieping gestofzuigd.

Ojee, ik heb mijn tanden geleekt en nu zijn ze heel erg gevoelig voor kou en warmte. En de tandarts had geen tijd om me een fluorbehandeling te geven . Nu kan ik pas in februari terecht.

Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he?

Geen nieuws aan het familiebla-front.

Het gaat er hoe lange hoe meer op lijken dat de breuk met mijn ouders nu echt definitief wordt.
Ik was vaseline er gewoon uit op 60 graden. En anders behandelen met iets tegen vet?

M. heeft het goed gedaan, al ben ik wel streng geweest en is hij niet voor de show uit bed gehaald en heeft niet iedereen hem vast mogen houden.

En ik vind 4 uur blijven te lang voor kraamvisite, ik ben blij dat er nu een rustige week aan komt.
Ik heb even de camera gepakt om een mooie kleurenfoto te maken. Gisterenavond hebben wij het verband eraf gehaald en het is niet zeker of de voet al zo blauw was of dat het door het slippertje is gekomen. Maar dat het bloedde zal daar wel mee te maken hebben gehad.

Maar inmiddels heeft zij er al voorzichtig op gestaan en ik hoorde net dat zij al dacht morgen te gaan stofzuigen

Ik baal als een stekker. Vanmorgen weer 2½ uur bij de oogarts gezeten voor noppes. Er is niets met mijn ogen maar volgen de oogarts wel met mijn oogzenuw en nu mag ik volgende week dinsdag weer terug naar de neuroloog. Duidelijk een kastje/muur verhaal en ik wordt er inmiddels ook wel een beetje moedeloos van.

Bovendien kwam ik er vanmorgen achter dat ik niet meer aanvullend verzekerd ben wegens een betalingsachterstand vorig jaar februari. Belachelijk. Altijd netjes betaald en door manliefs ziekte vergeten of bewust uitgesteld wegens geldgebrek dat weet ik niet meer, maar dan nog. Ik wist het niet maar volgens CZ had ik dat op de polis kunnen zien. 't Is nu wel weer in orde, maar het gaat pas weer in februari in. Dus dat wordt deze maand geen fysio. Ik kan niet ook nog eens ¤ 280.- betalen. Ik moet ook al rekening houden met ¤150.- eigen risico waar ik door al die ziekenhuisbezoeken deze maand ook wel aan kom.

Wat een ellende zeg. Als jullie eens wisten wat we al voor manlief en mijzelf bij hebben moeten betalen met die ziektenkosten en dan krijg je de rit van en naar het ziekenhuis plus alle parkeerkosten ook niet betaald. En dan nu dit weer. Ik ga de fysio maar afbellen. Kan er niets aan doen.

Blijf gezond in 2010. Dat is het enige dat ik iedereen kan aanraden.
Kan toch wel door de operatie komen hoor, dat blauwe. Al zal je glijpartij er niet goed aan gedaan hebben...

Ik heb net een bezemaanval achter de rug.

Altijd fijn.

Kerst-rommel is al deels opgeruimd. Boom valt flink uit, maar die (en het stalletje) blijft staan tot de Driekoningen zijn aangekomen.

*zingt*

Koffie..... koffie......tijd.
He verdorie Zoeb:

Bezoek is naar huis, kinders zijn naar school en weer aan het werk, gelukkig, wat fijn.

Nee hoor, lekker vrij zijn is ook heel fijn.

Alles in huis is aan kant, alleen nog de administratie.

Jon, succes met je voet!

Idd GL koffietijd
Zoeb

Jonna dat ziet er naar uit.

Zoeb hoe was je meet?
Jonna erg blauw die voet. Was het al zo voor het vallen?

De tatoeage is wel mooi.

De meet was geweldig. Wat een stel mooie sterke vrouwen bij elkaar daar. We hebben vier uur alleen maar zitten tetteren. Die tijd was zelfs nog te kort. Lekker geluncht en als afsluiting hadden Robo en ik het geluk de laatste Bossche Bol die het restaurant had gegeten te hebben. De rest moest het met appeltaart doen.

Nee de meet was echt een succes. Ik zie al uit naar de volgende.
Oja, dat vergat ik te vragen:

Jonna, wat voor betekenis heeft je tatoo?

Zoeb, leuk dat de meet leuk was.

Trouwens, het is al bijna 30 januari he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven