Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeraaaaa voor de jongste telg van Jinny!!! Ook al weer 2 jaar, jee gaat allemaal zo rap!

Proficiat grote vent!
Jee, ik ben Jongste helemaal vergeten

Gefeliciteerd Jin en gezin!
voor Jongste!!

En voor jullie allemaal de beste wensen!

Voor de jongste!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ben ook gek op spencers maar de mannen hebben ze momenteel niet. MOet maar weer eens op zoek.

L heeft wel allemaal leuke overhempjes maar wil die dus absoluut niet meer aan. Kleed zichzelf altijd aan: wit t shirt lange mouw en een polo of t-shirt. Wel leuk hoor, maar ik vind de overhemden ook zo leuk.

Zo, net 130 euro verdiend: computer en boormachine via MP verkocht. Beter. Compu stond dankzij 2 laptops nutteloos op zolder en de boormachine deed het niet meer dus een nwe gekocht. Mss volgende keer eerst even kijken of de batterij niet gewoon leeg was

Echt een handigerd, die man van mij ha ha.

oei net zo geschrokken; zus was hier en vroeg of L mee wilde om te spelen. Alle kinderen in de bakfiets, oudste achterop. Ik sta B boven een schone luier te geven en zwaai nog even. Begint zus aan oudste te trekken en te doen. Ik sta raar te kijken, doe het raam open hoor nichtje gillen en zus help roepen. Ik ren naar beneden. Zit de voet van nichtje tussen het wiel maar er was geen beweging in te krijgen. Ze had snowboots aan dus ik heb uiteindelijk haar voet uit de laars getrokken. Bleek dankzij de dikke laars enorm mee te vallen. Maar het zag er eng uit; voet zat in een rare draai. Ik denk dat het wat blauw wordt, maar verder op een schaafje na zal het niet te erg zijn.

Wel schrikken hoor.

Hoop dat B even gaat slapen (mamaaaaa uit uit!) want ik wil even in m;n boek verder lezen . Zit opeens sinds 2 dagen helemaal in Het Verloren Symbool. Was vorige maand al begonnen, maar ineens werd het spannend. Een echte Dan Brown dus!
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 04-01-2010 14:32
Reden: verdiend toch met een d geloof ik ;-)
% gewijzigd
Nou, wij moesten vandaag de wandelwagen voor Jonathan gaan uitzoeken en we zijn erg blij met wat ze hadden uitgezocht voor ons.

Ik zei van te voren al tegen Malman dat het zo fijn zou zijn als we iets hadden wat tussen een buggy en wandelwagen in zit. Dus het comfort voor Jonathan, maar wat wel makkelijk mee kan in de auto etc. Nou, alsof ze dat wisten, precies zo 1 stond er klaar. Hij liep echt lekker en Jonathan had er heel veel steun in, en ook nog 3 standen voor de rug. Ze hadden ook de standaard Maclaren aangepaste buggy, maar daar zat Jonathan zo lelijk in met zijn rugje.

Deze is het

Link klik

en dan hebben we de oranje zwarte, die staat op de site niet zo mooi maar in het echt is het knaloranje, zag er wel vrolijk en hip uit. En het ziet er ook niet zo 'aangepast' uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Er zat ook een mevr bij van de gemeente en die zei ook al meteen dat hij beter zat in de Pliko (die duurder is) maar dat ze wel zag dat het noodzaak was, fijn dat deze gemeente een laagdrempelig beleid heeft hoor (ik hoor wel eens anders van andere ouders). Nu moet er een rapport komen, dat moet geoedgekeurd worden door de gemeente en als dat door is duurt het 2-3 weken. Best snel dus!
Hier zie je kleur beter van de oranje:

Wij zijn er erg blij mee. Hij was ook heel handig op te klappen naar een handzaam formaat en weegt niks.
Bah Amalia! Gelukkig is het goed afgelopen! Neefje heeft zoiets ook een keer gehad, maar dan in de zomer. Die brak z'n been.

Ziet er goed uit Mal! Fijn dat het ook zo snel geregeld kan worden!
Mal dat ziet er erg goed uit! Fijn zeg.
Jinny gefeliciteerd!! Gezellige dag gewenst als je het vandaag viert.

Echo goed! Er werd gekozen voor de inwendige variant en het was mooi te zien.

Nu de wijde wereld ingooien a.s woe.!
voor babycompu! Leuk hoor, mag CG het vertellen woensdag of doen jullie dat zelf? Weet niemand het nog?
Compu wat gaaf zeg dat het allemaal goed eruit zag! Hoever ben je nu, 8 weken dan ofzo dat het inwendig moest? Nooit een pretje vind ik maar voor een goed doel
Compu, fijn hoor! Gefeliciteerd!

Ik gok bij jullie zomaar op een jongetje, dus in het blauw! Konden ze de uitgerekende datum nu goed aangeven?

Gefeliciteerd Jinny met de kleine man.

Hebben jullie een leuke dag?
Compu: Goed nieuws, leuk gefeliciteerd!
Bambino gokt op een tweeling?
haha nee hoor, ik gok op een jongen of een meisje

vond gewoon lief plaatje
Dank voor alle felicitaties!

Wat lees ik allemaal: niet uitgenodigd voor buurtfeestjes, cd een akelige tanden, brrr, die leuke jurkjes sla ik even over , lekker op de slee gezeten en leuke oudjaarsavonden, met of zonder leuke buren...

Vakantie was echt helemaal geweldig. Wat leuk om de vrienden weer te zien en de kindjes waren zo leuk samen, het was echt een enorm succes.

Vandaag is jongste jarig, twee jaar alweer. We hebben het heel rustig gehouden. Naar het grote aquarium geweest hier in de stad en dat vonden ze erg leuk. Oudste thuis gehouden van het schooltje en veel cadeaus uitgepakt. De hindernisbaan was echt een succes.
Compu, wat fijn dat de echo goed was!
Wat gaaf een groot aquarium! Kunnen die kinderen uuuuren naar kijken hè? Ik ook trouwens

Heb je hier niet in de buurt, helaas. Scheveningen geloof ik maar dat is weer zo'n eind weg.

Wat heeft jongste gekregen?
Jongste heeft een grote kiepauto gekregen waar hij zelf ook in kan zitten, een hindernisbaan van mijn ouders, een keyboardje, een laptop, een shirt, een dvd van Nijntje (van mijn vriendin uit Nederland) en geld en daar wil ik een zand-watertafel voor kopen voor hem. Het Aquarium was echt leuk. Ik ben er niet zo dol op, maar een enorm succes!
Heej Jin, hieperdepiephoeraa voor Jongste! Ook alweer twee! Waar blijft de tijd....

Dat was ik vanochtend om tien uur bezig te posten toen de batterij van de laptop leeg was.
Gefeliciteerd met goede nieuws Compu! Opgelucht?

Mal, mooie buggy, je ziet er idd weinig aan.
Ik vertelde gelijk dat het afwachten was of er wat te zien was, i.v.m. een zeker vetlaagje (haha) en een achterover gekantelde baarmoeder. Toen zei ze dat er ze ook een vaginale echo kon doen, wist niet dat het daar kon. Dus toen mocht ik gelijk mijn blaas legen goddank!

Ben nu 9 wk en 3 dagen, datum 6-8-10 (mooi he)?

Dacht ook gelijk een jongen, Mal, same thoughts. Maar bij CG zat ik er ook naast dus..:-)

Ouders, zussen en een paar vrienden zijn op de hoogte. Denk dat CV het vertelt na het kaarsje uitblazen ofzo..

CG weet nog van niks, Mamax. Denk dat ik vertel net als Amalia deed, als je het gaat zien dus.

Zal de echo plaatsen op Hyves als het lukt.

Lekker verwend dus, Jin. Goed idee van het aquarium!

Was je hoge T geslaagd eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven