Angel 1 stopt er mee

05-01-2010 11:41 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers!

Zoals jullie al in de titel kunnen zien zal ik per 1 februari mijn vleugels neerleggen en alleen nog als Vinyl dit forum betreden.

Deze beslissing komt voor mij niet uit de lucht vallen, ik heb er al wel vaker over nagedacht, maar steeds weer floot ik mezelf terug omdat ik het werk en het team zo leuk vond!

En.. dat vind ik nog steeds.

Alleen merk ik dat de laatste tijd dit plezier steeds meer overschaduwd wordt door negativiteit en ik merk dat ik daar minder goed tegen kan dan de andere angels.

Angel zijn blijft een vrijwillige taak, en zolang ik er energie uithaalde was het iets waar ik mee door wilde gaan.

Maar nu merk ik dat bepaalde dingen energie gaan kosten en me frustreren.

En dan is het moment gekomen om te stoppen.

Dus... voor deze maand ben ik nog graag beschikbaar voor jullie verzoekjes en mailtjes en daarna graag weer gewoon als Vinyl!

Groeten,

Angel 1
Ahhhh, wat jammer!

Je doet 't juist goed als Angel, net als 4 en 5.
Jammer.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Respect voor je beslissing.

Bedankt voor al het werk dat je voor ons forummers hebt verricht! Good job!
Angel 1, goed gemotiveerde keus. Fijn dat je nog als Vinyl op het forum blijft, ik lees jouw reacties altijd graag.
Jammer Vinyl, maar als het niet meer goed voelt, gewoon stoppen en lekker meeforummen als jezelf!
Geen bijzonderheden
Je bent een kanjer Angel1. Wel fijn dat je nog hier blijft als Vinyl (geen idee dat jij dat was).
Jeetje, wat een verrassing (voor ons dan). Hoewel ik wel al eerder vreesde dat er wat Angels zouden vertrekken door alle vervelende dingen. Vooral bij Angel 5 ben ik er wel eens bang voor dat ze ermee stopt.

Ik vind het echt heel jammer. Wel leuk dat je als Fniel nog blijft. Maar als Angel vond ik je super goed. Net als de andere overigens. Maar als je er geen energie meer uit kan halen en het een opgave gaat worden, ja dan is het slim om te stoppen.

Gelukkig hoeven we je niet te missen als forumster.

Bedankt iig voor de tijd dat je een Angel was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
jammer vinyl, maar ik snap je besluit. Gelukkig blijf je wel gewoon vinyl
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

goede beslissing denk ik.

kunnen we nu gaan speculeren over een vervanger?
Vieke,

Wat ontzettend jammer dat je gaat stoppen. Maar als het niet meer goed voelt dan houdt het op. Kan je moeilijk dwingen toch Vond je een goede viev -net als ik je collega vievkes goed vind-

Mega zonde voor ons maar ben blij dat je blijft als Fnielke! Bedankt voor alles

Sjee, Vinyl, jammer zeg!

En voor ons misschien eens tijd voor hand in eigen boezem? 't Is niet de bedoeling dat we leuke en goede angels wegjagen natuurlijk. Mensen, wat vinden we daarvan?
quote:Teddy82 schreef op 05 januari 2010 @ 11:50:

goede beslissing denk ik.

kunnen we nu gaan speculeren over een vervanger?Je kunt zelfs gaan solliciteren.
Jammer Vinyl! Ik ben blij dat je verder wel blijft, op het forum, maar we raken een goeie angel kwijt!

Fijn dat je de beslissing zo hebt kunnen maken trouwens, ik kan me voorstellen dat je er lang over gepiekerd hebt!
668, the neighbour of the Beast
Jammer maar begrijpelijk

Waar kunnen we solliciteren?
Vinyl/One, kan niet meer zeggen dat dat ik je besluit volkomen kan begrijpen. Maar ik vind het wel jammer!

Eens met Q. Tijd voor hand in eigen boezem.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jammer Vinyl, maar goed dat je de keus hebt gemaakt. Als het niet goed voelt, dan is stoppen een goede beslissing.

Wel fijn dat je gewoon als 'jezelf' blijft forummen!
Jammer dat je weggaat! Maar wel tof dat je blijft als jezelf!
Beide partijen hand in eigen boezem zou ik denken Q
HPL, je zou ook eens kunnen besluiten om zelf eerst maar eens de verstandigste te zijn. Is niet leuk, is wel volwassen enzo.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het aan jou ligt, maar ik denk dat het geen kwaad kan om gewoon eens kritisch naar jezelf te kijken zónder dat je daar meteen een voorwaarde aan hangt.
quote:qwertu schreef op 05 januari 2010 @ 11:57:

Sjee, Vinyl, jammer zeg!

En voor ons misschien eens tijd voor hand in eigen boezem? 't Is niet de bedoeling dat we leuke en goede angels wegjagen natuurlijk. Mensen, wat vinden we daarvan?Mee eens mbt hand in eigen boezem, het zat er natuurlijk een keer aan te komen dat zoiets zou gebeuren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jammer Vinyl!

Ik vind je een goede en fijne angel!
quote:qwertu schreef op 05 januari 2010 @ 11:57:

Sjee, Vinyl, jammer zeg!

En voor ons misschien eens tijd voor hand in eigen boezem? 't Is niet de bedoeling dat we leuke en goede angels wegjagen natuurlijk. Mensen, wat vinden we daarvan?Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!
Q, dat zou ik kunnen doen. Maar ik weet niet of ik daar zin heb als het eenrichtingsverkeer is.
Vinyl, hartstikke jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven