Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook met een chauffeur naar het werk morgen want het is 1 grote ijsbaan hier in het dorp. Heb net al even lekker gedrift door een aantal bochten

Waarom neem je dan geen interieurverzorgster/poets/opruimmiep Amalia?
Enka, Juud, wow, naar schoolgaande mannen. En Cd ook. Wat gaat het veel te hard zeg!

Amalia, he niet leuk je zo voelen. .

Ik heb echt helemaal de balen. Schoonouders zouden komen op zaterdag en dan maandag weer weg gaan. Ik moet werken vrijdag, jongste is nu ziek (bronchitis en 38.6), man maakt lange dagen en heeft vrijdag vakantie, maar voor die tijd is hij weg. Krijg ik net een mail dat ze een dagje vroeger komen! Vrijdag al. Ik vind dit echt niet leuk gewoon. Heel erg leuk dat ze komen, maar niemand denkt aan mij. Ik zou vrijdagavond alles in orde maken en erwtensoep voor ze maken. Zondag is die high tea en ik zou zaterdagochtend boodschappen doen. Het moet altijd zo als zij het willen. Niemand denkt aan mij. Gatver. Stress.
Vervelend zeg!

wat dacht je van terug mailen, dat dat gewoon weg niet kan, omdat je andere afspraken hebt?

Overleggen is ook zo moeilijk....sommige mensen....
Nee hoor, het koste me minder energie om me gewoon maar te voegen dan de afschuwelijke correspondentie daarna....

Krijg net een sms, man gaat waarschijnlijk stranden en weet nog niet wanneer hij thuis komt (hopelijk morgen). Hij is fijn .
Kan je ze niet gewoon melden dat het niet uitkomt ivm werk enzo? Moet toch best een keertje kunnen. Je/jullie pikken altijd alles van ze.
Gaat echt niet lukken Star. Ik laat het maar, ik word er zo moe van. Ik had ze uitgenodigd om te komen (van zaterdag tot maandag). Echt erop gehamerd dat vrijdag slecht uitkwam. Krijg ik net die mail, we hebben geboekt, we komen vrijdag al.... Pfffffff.
Jin, ik wil heel 'simpel' zeggen: het kan niet, niet met een ziek kind en zonder man die gestrand is zeker niet.

Dat is makkelijk gezegd, want zij hebben alweer besloten om eerder te komen. En daar dus ook een vliegticket voor die ze niet kunnen omzetten (komen ze met het vliegtuig?)

Irritante mensen

Beterschap trouwens, is hij er erg naar van?
Ik snap dat je er moe van word meis.
Stom Jin! Die mensen LUISTEREN (lees lezen) dus gewoon niet. Erg onaardig en onnadenkend.

Kan je het jezelf enigzins makkelijk maken door voor halffabricaten te gaan in de supermarkt? Dus hartige taart die je alleen nog maar af hoeft te bakken, sandwiches met zalm waarbij de zalm al vierkant is (ja ja dames, sandwich zalm, te koop bij AH). Roomkaas kopen met de bieslook er al in ipv dat je zelf nog moet knippen. Kan je de lat wat minder hoog leggen voor jezelf?

Oh, hartige taart is een goeie!!!!

Ik heb gewoon zin om die high tea leuk voor te bereiden, niet om schoonouders extra lang te vermaken....

Nederlandse vriendin heeft van die kant en klare kleine saucijzenbroodjes en worstenbroodjes meegenomen. Die gooi ik ook maar in de strijd.
Oudste had het vandaag over het grote aquarium. Hij vond de waterpony´s het leukst.....

Hij bedoelde zeepaardjes .
Whahahahahahaha die is geweldig die opmerking

Moet je ze ook echt vermaken? Kan je niet op hulp vragen?
Ik heb bedacht dat man zaterdagochtend met schoonpa en oudste maar weer die zeepony´s gaat bekijken. Zij onder de pannen, jongste met oma spelen en ik kokkerellen.
Da's wel een oplossing, heb je iig niet iedereen in huis.
Morgen klein feestje met kinderen van vriendin. Haar oudste is ook zaterdag jarig. Vandaag Jip en Janneke ballonnen gekocht bij de Hema, Lianne vindt ze helemaal geweldig.

Ik had vrijdag een dekbed voor Lianne gekocht, ze had het te koud in bed met haar synthetische dekbed. Dekbed was nu in de aanbieding, scheelde 15 euro!

Ik heb het dekbed in de doos gedaan, terug gegaan naar de winkel. Bij de klantenservice zei ik dat ik de verkeerde had gekocht. Zegt ze: maar u mag het ruilen. Dus ik heel onschuldig:"Kan dit dan blijven staan, dan ga ik voor een andere kijken"> precies dezelfde gepakt en die ballonnen en mascara.

Ze keek niet naar het dekbed en ik kreeg mijn geld terug
Oho, stoute Kokos!!!!!

Ik voorspel een jip en Janneketaart en versiering voor L. als ze jarig is!
Ik zeg, echt Hema .

Oh en heel erg bedankt voor je lieve kaartje. Zat vanmiddag bij de post!
Oooooh veel te laat! En ik had nog ingevuld bij Greetz: 4 januari bezorgen. Hmmmm...... nou ja, het is in ieder geval bezorgd.

Ik kijk een aflevering van Popstars (lang leve de hdd), wat een slijmwijf die Patricia Paay :puke:

Lianne wil muffins met roze prinsessenglazuur. U roept, wij bakken
Lieve Jin, ik ga. Beterschap voor jongste. Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben
Hai!

Hier is vanmorgen niet gehuild! U snapt: ik is trots!

Ook overblijven en stukje BSO zonder problemen, wat een kanjer!

Jin: hè gets... Nou dan zeg ik alleen nog maar sterkte ermee. maak plannen waarbij je er "makkelijk" vanaf komt, zonder jezelf tekort te doen. Sterkte met jongste!

Bam: bedankt voor puzzel, hij zat vandaag bij de post. hij is moeilijk joh! Wel erg leuk!

Nog bedankt voor de leuke verjaardagspost gisteren voor Ties!

Amalia: niet leuk zeg... Hopelijk voelt vent zich snel iets beter en leert hij snel met een hand e.e.a. te doen!

Enka: leuke foto's en geweldige taart!

Naatie: ga je nu dus op kdv werken? leuk hoor!

Zo, ben weer weg...
quote:Jinny schreef op 05 januari 2010 @ 20:19:

Gaat echt niet lukken Star. Ik laat het maar, ik word er zo moe van. Ik had ze uitgenodigd om te komen (van zaterdag tot maandag). Echt erop gehamerd dat vrijdag slecht uitkwam. Krijg ik net die mail, we hebben geboekt, we komen vrijdag al.... Pfffffff.Ongelofelijk oeps schreef iets heel lelijks
quote:bridges6 schreef op 05 januari 2010 @ 21:45:

Hai!

Hier is vanmorgen niet gehuild! U snapt: ik is trots!

Ook overblijven en stukje BSO zonder problemen, wat een kanjer!

Jin: hè gets... Nou dan zeg ik alleen nog maar sterkte ermee. maak plannen waarbij je er "makkelijk" vanaf komt, zonder jezelf tekort te doen. Sterkte met jongste!

Bam: bedankt voor puzzel, hij zat vandaag bij de post. hij is moeilijk joh! Wel erg leuk!

Nog bedankt voor de leuke verjaardagspost gisteren voor Ties!

Amalia: niet leuk zeg... Hopelijk voelt vent zich snel iets beter en leert hij snel met een hand e.e.a. te doen!

Enka: leuke foto's en geweldige taart!

Naatie: ga je nu dus op kdv werken? leuk hoor!

Zo, ben weer weg...Beetje laat alleen
Bridges, wat knap, zonder huilen!!!!!! Ik ben zeer trots op jullie!!!!

Bambino, ik schreef nog iets veel lelijkers .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven