Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
Telt 170 posts ook? Wat maken die paar nulletjes nou uit...?
Ik doe al 4 jaar over die bijna 10,000.

Nog geen 10 berichten per dag dus.....

Nou gemiddeld genomen dan.
wat een gedoe..... (heb wel een 5 postings meer )

maakt mij niets uit.... ik hoor bij iedereen.... ik ben een meelezer in het groepje ( wie zijn dat? )
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:

[...]

Gaaf zeg!

Even vergaderen nu: wàt is onze mening als groepje en wie mogen erbij???Ik weet wel een heel erg leuk iemand voor jullie groepje
566 (43)

Iemand nog iets leuks meegemaakt de laatste tijd?

[...]

Gaaf zeg!

Even vergaderen nu: wàt is onze mening als groepje en wie mogen erbij???

Onze mening is euh, dat euh, we open staan voor andere meningen. Nee. Wacht. Dat we euh, heel standvastig zijn. Ofzo. Denk ik.

Dan mag jij bedenken wie erbij mogen!
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:31:

[...]

Dus je moet op het poppetje klikken om te zien of het een geheim lid is van het clubje....mooi, ik heb weer wat te doen.

(Wil je zo lief zijn om mij je aantekeningen door te mailen? Please please pretty please????? )
quote:BosAap schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:

17000-564=16436

45 berichten per dag en dan mag ik over exact een jaar bij het groepje

564 trouwens, nog 45 te gaan vandaag.Hou je wel rekening met inflatie? Volgend jaar ligt de grens op 20000 postings.
quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:

Nog lang niet SchmoepTelt meer dan 17.000 postings te hebben gelezen ook? Dat red ik makkelijk...
Charlotte!!! Volgens mij kunnen wij wel samen in een Het groepje, want wij zitten ook zo'n beetje op gelijk niveau!
Zelf gechecked: 8965. +deze dus. Ik ga goed.

Q.; Jezus, dat is rekenen, even denken hoor.. 17.000 gedeeld door 7 en een beetje is= 2428 keer per jaar, delen door 365= gemiddeld 6 keer per dag... ehm... we moeten nog even denk ik!

[...]

Gaaf zeg!

Even vergaderen nu: wàt is onze mening als groepje en wie mogen erbij???

Ah ik ik ik ik ik? Aaaaaaah?

Alsjebliiiiiiiieeeeft?

Aaaaah???

Toe?

Ik heb maar 3000+ posts, dat weet ik, maar ik ben echt heel hard op weg! En ik kan heel goed de amandelkwarktaart maken uit het goddelijke taartentopic van PodE.
Alleen moet ik nu weg dus ik kan nu niet verder werken aan mijn gemiddelde, sjips. Niet voorbij de 3000 gaan zonder mij hoor!

[...]

Gaaf zeg!

Even vergaderen nu: wàt is onze mening als groepje en wie mogen erbij???Dat moet dan een heel andere mening zijn dan de mijne want ik heb véél meer postings...
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:

Ik wil ook een hoger gemiddelde. De 17000 ga ik nevernooit halen maar ik wil ook helemaal niet in Het Groepje en ik hoef ook niet serieus genomen te worden. Alstublieft zeg, ik heb mn handen vol aan 1 vent en dan ook nog een heel forum over me heen, dankje de koekoek!

Shit, in welke kleine lettertjes staat dat?!

Ehhhhhh.... ennehhhhhh.... kan die teller ook terúggedraaid worden?!
quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 14:35:

[...]

Ik weet wel een heel erg leuk iemand voor jullie groepje

Wie? Wie? Jij zelf, Leaf?

Welkom hoor

Als je het tenminste eens bent met Kaatj'es mening.

Ons beleid voor toetreding van aspirantleden is dat wij per geval besluiten wie erbij mag.

Geheel op gevoel gebaseerd, niks geen regeltjes!
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:

[...]

Ah ik ik ik ik ik? Aaaaaaah?

Alsjebliiiiiiiieeeeft?

Aaaaah???

Toe?

Ik heb maar 3000+ posts, dat weet ik, maar ik ben echt heel hard op weg! En ik kan heel goed de amandelkwarktaart maken uit het goddelijke taartentopic van PodE.KOm maar terug aals je de chocolade walnoot taart kan maken, én hem in je eentje op kan eten!
Ja Leaf en Delphicat overtuig mij (ons) maar eens!
quote:Etosha schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:

Charlotte!!! Volgens mij kunnen wij wel samen in een Het groepje, want wij zitten ook zo'n beetje op gelijk niveau!

Tooooss!!

Wij zijn al een groepje maar bij Het Groepje zullen we nooit horen, vrees ik lieverd!
quote:Zwieber schreef op 06 januari 2010 @ 14:35:

[...]

Hou je wel rekening met inflatie? Volgend jaar ligt de grens op 20000 postings.

567 (42)

Verdraaid... Goed dat je het zegt.

Das 3000 extra, verdeeld over 365 dagen is 8 extra per dag, dus 53 per dag.

567 (50)

Zo.
quote:Schmoepie schreef op 06 januari 2010 @ 14:35:

[...]

Telt meer dan 17.000 postings te hebben gelezen ook? Dat red ik makkelijk...Heb je daar bewijs van dan? Kun je ze misschien even quoten?!
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:

[...]

Wie? Wie? Jij zelf, Leaf?

Welkom hoor

Als je het tenminste eens bent met Kaatj'es mening.

Ons beleid voor toetreding van aspirantleden is dat wij per geval besluiten wie erbij mag.

Geheel op gevoel gebaseerd, niks geen regeltjes!

Yeah

Toevallig denk ik er precies hetzelfde over als Kaatje
Delphi, als je belooft stevig door te posten om zo snel mogelijk op Kaatje's en mijn niveau te komen, dan ben je erbij hoor!

We worden groot!
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:37:

[...]

KOm maar terug aals je de chocolade walnoot taart kan maken, én hem in je eentje op kan eten! Hmmm, ik zit net in het nieuwe EetMeter-topic. Dat komt even slecht uit nu
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 14:19:

Hee daar Bruja, wat doe je hier met je <500 posts.

Pas wat zeggen als je meer dan 4 cijfertjes hebt, he?

Mag ik nu alsjeblieft bij het groepje?

Of moet ik nog meer weinig-posters onheus bejegenen?

Ja hooooo eens even Delphi, daarom post ik nu dus ook hier he, misschien wordt het dan ook nog eens wat met mij.

Trouwens ook best wel een prestatie vind ik, al een jaar of 10 op het forum rondhangen en zo weinig posts hebben. Zelfinzicht noem ik dat, heb bij voorbaat al iks te zeggen
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven