Mode & Beauty alle pijlers

cleanser Chanel

29-12-2009 20:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik zag dat Chanel een nieuwe cleanser heeft: mousse douceur (of zoiets). Heeft iemand hier al ervaring mee?

Ik zoek namelijk een zachte reiniging met water (liefst schuimend).

groetjes

Mimi
Hoi Mimi,

Ik heb geen ervaring met de nieuwe reiniging van Chanel,maar ik weet wel dat ik de reinigers van Chanel heel erg goed vind,alleen de nieuwe versies nog niet gebruikt dus.
Lancaster heeft dit ook.
Qua prijs zijn de reinigers van Chanel wel erg over de top omdat het prijskaartje van Chanel in het duurdere segment zit en daarom kan een reiniger die in principe weinig hoeft te kosten bij Chanel niet "goedkoop" worden verkocht.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Arrasje,

ik weet het maar voor een goede schuimende, nieuitdrogende cleanser heb ik dat graag over!

Mocht je tips hebben voor een goedkopere, dan hoor ik dat graag!
Mimi kijk eens bij Olaz die hebben goede producten voor een redelijke prijs Estee LAuder heeft een rose serie met een schuimende mousse (voor de droge huid) en die is wat goedkoper
Heeft Chanel ook gezichtverzorging voor een onzuivere huid?

Ik heb Chanel een hele tijd gebruikt, was erg tevreden, maar heb de laatste tijd een erg onzuivere huid, dus vraag me af of ze daar ook producten voor hebben? Weet iemand dit?
volgens mij heeft chanel wel voor de vette huid producten maar je kan dat terug vinden op de site van Chanel
Hoi Arrasje,

die van EL heb ik al maar die geur... die vind ik zoooo overheersend!

Lizzelot,

ze hebben een reinigende gel in pompje. Ruikt heerlijk fris en een superschoon gevoel. Ik heb normale/ droge huid en ik vond het een te trekkerig gevoel geven. Vraag een proefje zou ik zeggen.

Ze hebben geen speciale verzorging voor de vette huid zover ik weet.
EL zit voor mij te veel parfum in,ik heb Lancaster,de roze serie en die prikt helemaal niet en is heel zacht voor de huid en ook niet zo duur als EL!..
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Voordat ik aan EL begon had het in mijn ogen ook alles tegen.Elk prduct heeft veel ingredienten en de parfum etc. maar in de praktijk is het voor mij super spul
Voordat ik aan EL begon had het in mijn ogen ook alles tegen.Elk prduct heeft veel ingredienten en de parfum etc. maar in de praktijk is het voor mij super spul
Esra, het is toch een witte tube?
Ik begrijp dat je naar de ervaringen met de reiniger van Chanel vroeg, maar wat ik niet begrijp is dat je zoveel geld uit zou willen geven voor een reiniger. Er zijn zoveel hele goede reinigers die bijna niets kosten. Bovendien komen de duurdere merken vrijwel allemaal slecht uit testen bij bijv. de Duitse consumentenbond. Niet qua werking, maar qua grondstoffen. Deze stoffen zouden je huid zelfs kunnen doen verouderen op den duur en dat is geen flauwekul.

Zelf gebruik ik altijd een stukje zeep van Alverde (natuurmerk) of gewoon de honingzeep van Cien van Lidl. Maar van deze merken bestaan er ook vloeibare reinigers. Verder is Eucerin ook erg goed. Ik geef het advies om eerst eens het eea uit te proberen voordat je een duur merk aanschaft, tenzij de prijs natuurlijk geen probleem voor je is.
O ja, ik wil erg nog even bij vermelden dat ik van nature een vrij droge, gevoelige huid heb en in het verleden ook van alles heb geprobeerd, maar dat de zeep me nu het beste bevalt. Ik ben nu bijna 45 en heb een gladde huid met nauwelijks rimpels. Net als mijn moeder van 82. Die heeft ook altijd alleen maar zeep gebruikt en zelfs nooit een gezichtscreme, ook zij heeft nog steeds een gladde huid. Maar ja, is voor het grootste deel ook wel erfelijk denk ik. Maar ik ben ervan overtuigd: less is more! (om op je gezicht te smeren dan).
Hoi Fleurtje,

dank voor je suggesties! Ik ga zeker eens kijken bij Eucerin.

Wat ik altijd zo balen vind aan de goedkopere merken is dat je het niet eerst met een proefje kan uitproberen. Hoeveel euro's ik al weggegooid heb aan potjes en tubetjes waar ik allergisch of met droge huid op reageerde! En dat is absoluut een voordeel van de duurdere merken.

Ook merk ik dat ik van een facewash van EL echt superweinig nodig heb waardoor ik met een tube makkelijk 1.5 jaar doe!

Dus: wat is dan duur?

En waar kan ik Alverde in NL krijgen?

dank!
up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven