cleanser Chanel
vrijdag 1 januari 2010 om 10:35
woensdag 6 januari 2010 om 20:42
Hoi Arrasje,
die van EL heb ik al maar die geur... die vind ik zoooo overheersend!
Lizzelot,
ze hebben een reinigende gel in pompje. Ruikt heerlijk fris en een superschoon gevoel. Ik heb normale/ droge huid en ik vond het een te trekkerig gevoel geven. Vraag een proefje zou ik zeggen.
Ze hebben geen speciale verzorging voor de vette huid zover ik weet.
die van EL heb ik al maar die geur... die vind ik zoooo overheersend!
Lizzelot,
ze hebben een reinigende gel in pompje. Ruikt heerlijk fris en een superschoon gevoel. Ik heb normale/ droge huid en ik vond het een te trekkerig gevoel geven. Vraag een proefje zou ik zeggen.
Ze hebben geen speciale verzorging voor de vette huid zover ik weet.
donderdag 7 januari 2010 om 08:25
Ik begrijp dat je naar de ervaringen met de reiniger van Chanel vroeg, maar wat ik niet begrijp is dat je zoveel geld uit zou willen geven voor een reiniger. Er zijn zoveel hele goede reinigers die bijna niets kosten. Bovendien komen de duurdere merken vrijwel allemaal slecht uit testen bij bijv. de Duitse consumentenbond. Niet qua werking, maar qua grondstoffen. Deze stoffen zouden je huid zelfs kunnen doen verouderen op den duur en dat is geen flauwekul.
Zelf gebruik ik altijd een stukje zeep van Alverde (natuurmerk) of gewoon de honingzeep van Cien van Lidl. Maar van deze merken bestaan er ook vloeibare reinigers. Verder is Eucerin ook erg goed. Ik geef het advies om eerst eens het eea uit te proberen voordat je een duur merk aanschaft, tenzij de prijs natuurlijk geen probleem voor je is.
Zelf gebruik ik altijd een stukje zeep van Alverde (natuurmerk) of gewoon de honingzeep van Cien van Lidl. Maar van deze merken bestaan er ook vloeibare reinigers. Verder is Eucerin ook erg goed. Ik geef het advies om eerst eens het eea uit te proberen voordat je een duur merk aanschaft, tenzij de prijs natuurlijk geen probleem voor je is.
donderdag 7 januari 2010 om 08:28
O ja, ik wil erg nog even bij vermelden dat ik van nature een vrij droge, gevoelige huid heb en in het verleden ook van alles heb geprobeerd, maar dat de zeep me nu het beste bevalt. Ik ben nu bijna 45 en heb een gladde huid met nauwelijks rimpels. Net als mijn moeder van 82. Die heeft ook altijd alleen maar zeep gebruikt en zelfs nooit een gezichtscreme, ook zij heeft nog steeds een gladde huid. Maar ja, is voor het grootste deel ook wel erfelijk denk ik. Maar ik ben ervan overtuigd: less is more! (om op je gezicht te smeren dan).
woensdag 13 januari 2010 om 20:24
Hoi Fleurtje,
dank voor je suggesties! Ik ga zeker eens kijken bij Eucerin.
Wat ik altijd zo balen vind aan de goedkopere merken is dat je het niet eerst met een proefje kan uitproberen. Hoeveel euro's ik al weggegooid heb aan potjes en tubetjes waar ik allergisch of met droge huid op reageerde! En dat is absoluut een voordeel van de duurdere merken.
Ook merk ik dat ik van een facewash van EL echt superweinig nodig heb waardoor ik met een tube makkelijk 1.5 jaar doe!
Dus: wat is dan duur?
En waar kan ik Alverde in NL krijgen?
dank!
dank voor je suggesties! Ik ga zeker eens kijken bij Eucerin.
Wat ik altijd zo balen vind aan de goedkopere merken is dat je het niet eerst met een proefje kan uitproberen. Hoeveel euro's ik al weggegooid heb aan potjes en tubetjes waar ik allergisch of met droge huid op reageerde! En dat is absoluut een voordeel van de duurdere merken.
Ook merk ik dat ik van een facewash van EL echt superweinig nodig heb waardoor ik met een tube makkelijk 1.5 jaar doe!
Dus: wat is dan duur?
En waar kan ik Alverde in NL krijgen?
dank!