Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:Dushi74 schreef op 06 januari 2010 @ 22:14:

Kabouter heeft ook kleine beentjes (aldus de reclame van de roosvicee) Dat is het enige nadeel van die roosvicee...de verschrikkelijk irritante reclame :puke:
Ga je dan toch nog bij een groepje horen Q
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 22:19:

[...]

Dat is het enige nadeel van die roosvicee...de verschrikkelijk irritante reclame :puke:Vond hem in de jaren 80 nog wel grappig, nu het vervolg erop is gekomen vind ik het afgezaagd.
Ik ken heel die reclame niet!
Hmmmhmmhm hmmhmhmhhmm hmmhmhmhhhmmm....

Shit. Daar gaat m'n mooie getal.

Kabouter, je had je weer vergist in je tekst. Die tekst die je net schreef, lag voor MIJ klaar. Voor JOU lag de volgende tekst klaar.

quote:Naast lasergamen houd ik ontzettend van gangbangen. Ik zou dat dolgraag van Q over willen nemen. Misschien, als ik HEEEEEEEL lief voor d'r ben, wil ze wel met me ruilen!
1742 berichten trouwens.. ik begin jullie al in te halen
Naast lasergamen houd ik ontzettend van gangbangen. Ik zou dat dolgraag van Q over willen nemen. Misschien, als ik HEEEEEEEL lief voor d'r ben, wil ze wel met me ruilen!

Je hoort het.. doe mij maar Bami Gangbang na het lasergamen
ik ga voor de 1000

* en dan maar hopen dat die vier cijfers al meer respect gaan afdwingen*
quote:Dushi74 schreef op 06 januari 2010 @ 22:19:

Ga je dan toch nog bij een groepje horen Q Q kennende gaat ze als een speer, als ze zich eenmaal ergens aan gecommit heeft. Die is dus in no time een level 145 draenei knurftmaster ofzo.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:21:

Ik ken heel die reclame niet!

mazzelaar!

quote:Dushi74 schreef op 06 januari 2010 @ 22:20:

[...]

Vond hem in de jaren 80 nog wel grappig, nu het vervolg erop is gekomen vind ik het afgezaagd.

Ja die weet ik ook nog heel goed (shit,wat ben ik al oud)

Toen was het nog een leuk grapje...
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 21:45:

tvpZie dit wel eens langskomen als ik via google weer 's op Fok ben beland....maar wat betekend het?
Terugvindpost vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:22:

Je hoort het.. doe mij maar Bami Gangbang na het lasergamen Ow, ik moet na het lasergamen naar huis. Ik moet namelijk de volgende dag vroeg op, want ik moet de boeken terugbrengen naar de bibliotheek.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:22:

Naast lasergamen houd ik ontzettend van gangbangen. Ik zou dat dolgraag van Q over willen nemen. Misschien, als ik HEEEEEEEL lief voor d'r ben, wil ze wel met me ruilen!

Je hoort het.. doe mij maar Bami Gangbang na het lasergamen
quote:DeKenau schreef op 06 januari 2010 @ 22:26:

Zie dit wel eens langskomen als ik via google weer 's op Fok ben beland....maar wat betekend het?

T (erug)

V (ind)

P (ost)
Jammer.. ik heb net een berg glijmiddel besteld..
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:27:

[...]

Ow, ik moet na het lasergamen naar huis. Ik moet namelijk de volgende dag vroeg op, want ik moet de boeken terugbrengen naar de bibliotheek.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:27:

[...]

Braaf ben ik he
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:28:

Jammer.. ik heb net een berg glijmiddel besteld..
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:27:

Terugvindpost vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duikendat laatste had ik al begrepen, alleen ik brak m'n hoofd steeds over die afkorting
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:26:

[...]

Q kennende gaat ze als een speer, als ze zich eenmaal ergens aan gecommit heeft. Die is dus in no time een level 145 draenei knurftmaster ofzo.

Jij kent me te goed.

Hahaha, deze eigenschappen leidden tot grote ergernis bij mijn ex. Zelfs met Starwars Triviant (ja heus, het bestáát) won ik van 'm.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:28:

Jammer.. ik heb net een berg glijmiddel besteld.. Dat was toch niet alleen voor mij bedoeld, mag ik hopen? Ik ben dan wel een KLEIN BEETJE ouder dan jullie, maar alles doet het nog gewoon hoor.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:30:

Starwars TriviantVerkopen?
Ik had starwars triviant voor mijn vriend gekocht, maar hij kan niemand vinden om het mee te spelen haha ik heb er ook geen verstand van

Ik mag trouwens geen Pim-Pam-Pet spelen, ben ik veel te fanatiek voor.. ik begin heel rustig maar als ik er eenmaal "in" zit, dan ga ik schreeuwen enzo hahahah!
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:30:

[...]

Dat was toch niet alleen voor mij bedoeld, mag ik hopen? Ik ben dan wel een KLEIN BEETJE ouder dan jullie, maar alles doet het nog gewoon hoor.Een gangbang is toch meer dan met zijn tweetjes? Anders heet het toch een eh.. normale sexbeurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven