3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
*ik heb even stiekum toch de situatie met geld etc bekeken om in mijn hoofd helder te krijgen of ik het dan allemaal wel kan betalen * gneh
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:34:

Nee financieel geen gewin want hij moet voor mij betalen... dus echtscheiding krijgt eindelijk spoed....

Maar zijn gewin is.. einde relatie.... ouders wonen geen optie... hij wil gewoon zijn huis terug!!!!!!!!En....ik denk dat hij toch ook wel het beste voor heeft met Mini?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:37:

*ik heb even stiekum toch de situatie met geld etc bekeken om in mijn hoofd helder te krijgen of ik het dan allemaal wel kan betalen * gnehAltijd goed om alles voor jezelf uit te zoeken en zeker te weten:)
Heb ik dat?!
Nee alleen voor hem is partnerallimentatie aftrekbaar.... dus ik zou zeggen...zo hoog mogelijk
Sweet dream Alll!
Heb ik dat?!
Klopt Sgaap... maar ik ben wel huiverig voor alle situaties waarin partnerallimentatie eventueel weg kan vallen ... overlijden... baan kwijt buiten zijn schuld... dan zit ik daar met toren hoge huur lees... 835 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:stratego schreef op 07 januari 2010 @ 22:37:

[...]

En....ik denk dat hij toch ook wel het beste voor heeft met Mini?Dat hij voornamelijk voor zichzelf kiest heeft ie al bewezen inmiddels...
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:39:

Sweet dream Alll!jij ook en bedankt voor nog even meedenken.. super fijn schat!!!!
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:39:

Klopt Sgaap... maar ik ben wel huiverig voor alle situaties waarin partnerallimentatie eventueel weg kan vallen ... overlijden... baan kwijt buiten zijn schuld... dan zit ik daar met toren hoge huur lees... 835 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wow... Ik zou hier heeeel goed over nadenken als ik jou was...
Ja Straatje... dat mini belangrijk voor hem is weet ik echt zeker... want ik zie nu meer papa dan toen we nog samen leefden.... en het gemis was vanavond echt voelbaar...
Freak. Als eerste ben ik het ontzettend met Sgaap en Minnie eens, ben het nooit met iemand eens, dus dat wil wat zeggen.

Als tweede, schrijf nu even de paginanummers op, zodat je morgen alles nog even kan nalezen op je gemakkie, en eventuele punten kan opschrijven.

En als derde, een dikke Knuf
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 22:40:

[...]

Wow... Ik zou hier heeeel goed over nadenken als ik jou was...Komt allemaal binnen nu he... alleen tis hier stil.. jullie zetten mij aan het denken... pffff tis niet makkelijk
Allen tis hier stil bedoel ik mee te zeggen dat ik hier alleen zit ... tv uit geen muziek... kaarsjes branden .. kopppie maalt.... etc
Hihi pagina nummers al opgeschreven lieve Lunaan...

en thanks

De huur is te hoog om het alleen op jouw naam te zetten volgens mij Freak. Het lijkt er verdacht veel op dat hij jou gewoon huppakee in dat huis wil zetten omdat hij zijn huis terug wil. Over de mogelijke gevolgen denkt hij blijkbaar zelf niet eens na.
voor iedereen die zo onwijs meedenkt met Freaky!!

Freaky, je hebt niet veel aan me, maar ik weet zeker dat jij met alle tips die hier staan, en met je eigen nuchtere, zakelijke, financieel-ervaren denkvermogen en intelligentie er voor zorgt dat jij en Mini niet in de kou komen te staan!!

Welterusten iedereen.

Extra voor Noanne en Bianca (ik begrijp je gevoel lieve Bi dat je graag wilt dat het lijden voor je moeder zo kort mogelijk hoeft te duren, dat is pure liefde voor je moeder. Een klap hóef je dan ook niet te krijgen.)

Ook voor Freakje.. veel wijsheid lieverd

Tot morgen allemaal.. ben zo moe.. zal morgen appeltaart voor jullie allemaal bakken

Trusteeeee
Aha, Lunaannnnnnn is back....

Ik heb het allemaal wel gezien op het libelletopic, Lunaan
Weltrusten Jackyr!

Ik kom morgen voor het stukje appeltaart
Bi.. echt wel... Thanks!

En Minny... je hebt gelijk voor vrije sector huur en dus een normaal huis voor mij en minni moeten er trucen uit de doos getoverd worden... maar dit gaat mij te snel.. en de gevolgen als.......... zijn echt heel groot.. dus ik moet echt even heel goed nadenken en met advocaat bellen alvorens er ook maar iets beslist of laat staan getekend gaat worden

Zo ik sta weer met beiden benen op de grond pfffffffffffff
Bammetje vroeg me of ik jullie deze wilde geven:

Let wel, dit is een doorgegeven !
Trusten Jack... en lekker appeltaart.. mag je voor me wakker maken hoor
Eh van Bam voor mij??????

Wow... en dat via Minny super zeg
Jack: truste
ok ik lees niet goed genoeg.. voor ons ALLEMAAL

ok ik deel hem met liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven