3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 10:49
Appel, weet een beetje hoe je je voelt. Als er bij mij werkmannen in huis zijn, zorg ik dat ik zelf heel druk ben met van alles en nogwat. Schoonmaken, koken, internetten, iets voor m'n werk doen, film kijken. In ieder geval zo weinig mogelijk contact met ze maken. Ik vind het namelijk doodeng, die vreemde kerels in huis. Vooral omdat de cultuur hier eigenlijk is dat het heel ongepast is om als vrouw alleen mannen in je huis te ontvangen. Ik ben dan erg bang dat ik een verkeerde boodschap uitzend ofzo. Ik trek ook altijd m'n wijde kleren aan met lange mouwen, om er maar zo onaantrekkelijk mogelijk en zedig uit te zien.
Hopelijk zijn ze snel weer weg!!!
Hopelijk zijn ze snel weer weg!!!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 8 januari 2010 om 10:54
En Justme, Ik wilde nog even zeggen ik dat angstige gevoel ook wel herken. Ik kan echt een beetje paranoide zijn. Vooral op de momenten dat ik zelf niet lekker in m'n vel zit.
Het je dit al lang/vaker? Het zal dan wel moeilijk zijn voor je om in het donker de kranten te bezorgen iedere dag.
Het je dit al lang/vaker? Het zal dan wel moeilijk zijn voor je om in het donker de kranten te bezorgen iedere dag.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 8 januari 2010 om 10:54
vrijdag 8 januari 2010 om 10:55
quote:rosanna08 schreef op 08 januari 2010 @ 10:51:
Straatje, ik wil je brief wel lezen als je dat helpt? Ben geen deskundige, maar kan wel zien of je je belachelijk zou maken
Ik hou 'm kort en zakelijk, dan loop ik denk ik minder kans op imago-schade
Straatje, ik wil je brief wel lezen als je dat helpt? Ben geen deskundige, maar kan wel zien of je je belachelijk zou maken
Ik hou 'm kort en zakelijk, dan loop ik denk ik minder kans op imago-schade
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 10:55
quote:piba schreef op 08 januari 2010 @ 10:32:
Appel, waar ben je?
Ik ben met hem mee naar boven gelopen. Doodeng,maar moest wel.
wat had ik anders moeten zeggen?
Zoiets als: Ik ben vroeger 2 keer verkracht en ben nu doodsbang voor mannen, en helemaal als ze in mijn huis zijn en er is niemand bij me, en er dus van alles kan gebeuren. In gedachten zitten al hele doemscenarios over wat jullie met me kunnen doen zonder dat iemand iets doorheeft.
Nee, dat kon ik dus niet zeggen.
Ze zijn weg nu.
Ik ga even appelhond ophalen en beetje tot rust proberen te komen.
Tot zo.
Appel, waar ben je?
Ik ben met hem mee naar boven gelopen. Doodeng,maar moest wel.
wat had ik anders moeten zeggen?
Zoiets als: Ik ben vroeger 2 keer verkracht en ben nu doodsbang voor mannen, en helemaal als ze in mijn huis zijn en er is niemand bij me, en er dus van alles kan gebeuren. In gedachten zitten al hele doemscenarios over wat jullie met me kunnen doen zonder dat iemand iets doorheeft.
Nee, dat kon ik dus niet zeggen.
Ze zijn weg nu.
Ik ga even appelhond ophalen en beetje tot rust proberen te komen.
Tot zo.
vrijdag 8 januari 2010 om 10:57
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 10:54:
Yamas is proost, als je bord kapot gooit, dan zeg je Hoppa, maar je kan ook yamas zeggen, erg verwarrend het grieks!!.
Ja, lang geleden toen ik een vakantie kon veroorloven naar Cyprus, brak mijn docher, toen anderhalf jaar oud, een bord in een restaurant. Ik zei toen ook "jamash"en mijn israelische tafelgenoot zei: "mazzel tov" hihi.
Dat "" nee" "ja"betekent is ook gek.
Dochter nam stenen in haar mond en ik riep "nee"!
Ze zullen daar wel gedacht hebben.....
Yamas is proost, als je bord kapot gooit, dan zeg je Hoppa, maar je kan ook yamas zeggen, erg verwarrend het grieks!!.
Ja, lang geleden toen ik een vakantie kon veroorloven naar Cyprus, brak mijn docher, toen anderhalf jaar oud, een bord in een restaurant. Ik zei toen ook "jamash"en mijn israelische tafelgenoot zei: "mazzel tov" hihi.
Dat "" nee" "ja"betekent is ook gek.
Dochter nam stenen in haar mond en ik riep "nee"!
Ze zullen daar wel gedacht hebben.....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 10:57
quote:Bloempje13 schreef op 08 januari 2010 @ 10:54:
En Justme, Ik wilde nog even zeggen ik dat angstige gevoel ook wel herken. Ik kan echt een beetje paranoide zijn. Vooral op de momenten dat ik zelf niet lekker in m'n vel zit.
Ik ben altijd wel heel erg angstig geweest.
De ene keer heb ik er veel last van, de andere keer weer minder.
Ik denk dat het nu de laatste tijd erger wordt, omdat ik te veel tijd heb om te kunnen nadenken.
Ik ben altijd wel heel erg angstig geweest.
De ene keer heb ik er veel last van, de andere keer weer minder.
Ik denk dat het nu de laatste tijd erger wordt, omdat ik te veel tijd heb om te kunnen nadenken.