3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:02
Ja, dat herken ik wel justme. Ze zouden het af moeten schaffen, dat nadenken. Als ik niet zoveel nadenk en gewoon 'doe', voel ik me vaak veel prettiger. Daarom vind ik het altijd heel fijn om het druk te hebben, geen tijd om na te denken. Probleem is dat ik daar een beetje in kan doorslaan en helemaal geen tijd voor mezelf meer neem. Pfff, het blijft lastig dat soort dingen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 8 januari 2010 om 11:02
quote:stratego schreef op 08 januari 2010 @ 10:57:
[...]
Ja, lang geleden toen ik een vakantie kon veroorloven naar Cyprus, brak mijn docher, toen anderhalf jaar oud, een bord in een restaurant. Ik zei toen ook "jamash"en mijn israelische tafelgenoot zei: "mazzel tov" hihi.
Dat "" nee" "ja"betekent is ook gek.
Dochter nam stenen in haar mond en ik riep "nee"!
Ze zullen daar wel gedacht hebben.....
[...]
Ja, lang geleden toen ik een vakantie kon veroorloven naar Cyprus, brak mijn docher, toen anderhalf jaar oud, een bord in een restaurant. Ik zei toen ook "jamash"en mijn israelische tafelgenoot zei: "mazzel tov" hihi.
Dat "" nee" "ja"betekent is ook gek.
Dochter nam stenen in haar mond en ik riep "nee"!
Ze zullen daar wel gedacht hebben.....
vrijdag 8 januari 2010 om 11:04
vrijdag 8 januari 2010 om 11:05
vrijdag 8 januari 2010 om 11:09
quote:Bloempje13 schreef op 08 januari 2010 @ 11:02:
Ja, dat herken ik wel justme. Ze zouden het af moeten schaffen, dat nadenken. Als ik niet zoveel nadenk en gewoon 'doe', voel ik me vaak veel prettiger. Daarom vind ik het altijd heel fijn om het druk te hebben, geen tijd om na te denken. Probleem is dat ik daar een beetje in kan doorslaan en helemaal geen tijd voor mezelf meer neem. Pfff, het blijft lastig dat soort dingen.
Mijn gedachten rusten eigenlijk nooit.
Zelfs niet wanneer ik het druk heb.
Ik raak soms wel ergens helemaal verstrikt in. Dan ben ik erg druk met iets bezig. Dan lijken mijn gedachten minder en mijn doen op dromen.
Op het moment dat ik me dat bewust wordt schrik ik.
En worden mijn gedachten alleen maar actiever.
Mijn gedachten rusten eigenlijk nooit.
Zelfs niet wanneer ik het druk heb.
Ik raak soms wel ergens helemaal verstrikt in. Dan ben ik erg druk met iets bezig. Dan lijken mijn gedachten minder en mijn doen op dromen.
Op het moment dat ik me dat bewust wordt schrik ik.
En worden mijn gedachten alleen maar actiever.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:14
Even iets totaal anders. Ik heb gisteravond de schrik van m'n leven gehad. Ik dacht dat ik een mega kakkerlak in huis had! Ik zag telkens iets groots lopen en als ik dan ging zoeken, zag ik niets meer. Op een gegeven moment voelde ik dat iets me aan zat te staren, draai me hoofd om en naast me op de rand van de bank zag ik weer iets wegschieten. Ik gillen, ben zelfs nog op een stoel gaan staan, maar bedacht al snel dat dat niets zou oplossen. Op dat moment dacht ik nog steeds met een kakkerlak te maken te hebben, omdat ik die wel vaker heb. Maar opeens dag ik het weer lopen en het was geen kakkerlak maar een muis! En de muis rende naar mij keuken en daarna kon ik hem/haar niet meer vinden.
Ik heb dus een muis in huis en heb geen idee waar hij/zij is. En heb geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk?!?
Ik heb dus een muis in huis en heb geen idee waar hij/zij is. En heb geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk?!?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok