3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:42
Om zelfstandiger te worden heb ik een tijdje terug voor gekozen om ver van mijn ouders vandaan te gaan wonen.
Ik zit in NH, mijn ouders in Zuid-Limburg.
Ik heb nu mijn eigen (veel te dure) huurappartement.
Ik ben nu dus automatisch verplicht meer dingen zelf te gaan doen.
Wel moeilijk soms.
Ik bel mijn moeder eigenlijk nog steeds heel vaak, met vragen over de simpelste dingen eigenlijk.
Ik ben bijvoorbeeld ook laatst voor het eerst helemaal alleen naar de dokter geweest.
Ik zit in NH, mijn ouders in Zuid-Limburg.
Ik heb nu mijn eigen (veel te dure) huurappartement.
Ik ben nu dus automatisch verplicht meer dingen zelf te gaan doen.
Wel moeilijk soms.
Ik bel mijn moeder eigenlijk nog steeds heel vaak, met vragen over de simpelste dingen eigenlijk.
Ik ben bijvoorbeeld ook laatst voor het eerst helemaal alleen naar de dokter geweest.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:46
Vragen om hulp is juist heel goed, iedereen heeft af en toe hulp nodig.
Zelfstandiger worden gaat soms met kleine stapjes tegelijk, maar je gaat wel degelijk vooruit toch!
En iedere keer als je weer iets helemaal alleen hebt gedaan moet je daar gewoon supertrots op zijn.
Zelfstandiger worden gaat soms met kleine stapjes tegelijk, maar je gaat wel degelijk vooruit toch!
En iedere keer als je weer iets helemaal alleen hebt gedaan moet je daar gewoon supertrots op zijn.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 8 januari 2010 om 11:47
Goed zo, Just me
door vaker dat soort dingen alleen te gaan doen, zul je merken dat je nog steeds kunt door ademen en dat alles er nog zo is als het was
voel je je nu ook wat zekerder nu je alleen naar de dokter bent geweest? In de zin dat je over een barriere bent gestapt die voor een volgende keer minder hoog zal zijn?
door vaker dat soort dingen alleen te gaan doen, zul je merken dat je nog steeds kunt door ademen en dat alles er nog zo is als het was
voel je je nu ook wat zekerder nu je alleen naar de dokter bent geweest? In de zin dat je over een barriere bent gestapt die voor een volgende keer minder hoog zal zijn?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:49
vrijdag 8 januari 2010 om 11:52
quote:stratego schreef op 08 januari 2010 @ 11:47:
Goed zo, Just me
Redelijk.
Ik raakte er erg verward van.
Ik vergeet dan ook vaak wat de dokter gezegd heeft. Of ik begrijp de dingen verkeerd.
Maar het wordt inderdaad wel steeds makkelijker.
Maar ik ben wel vaak bang om in paniek te raken (dan kan bij mij door iets onbenulligs kleins gebeuren).
Goed zo, Just me
Redelijk.
Ik raakte er erg verward van.
Ik vergeet dan ook vaak wat de dokter gezegd heeft. Of ik begrijp de dingen verkeerd.
Maar het wordt inderdaad wel steeds makkelijker.
Maar ik ben wel vaak bang om in paniek te raken (dan kan bij mij door iets onbenulligs kleins gebeuren).
vrijdag 8 januari 2010 om 11:53
vrijdag 8 januari 2010 om 11:57
vrijdag 8 januari 2010 om 12:08
quote:Bloempje13 schreef op 08 januari 2010 @ 11:57:
ok handig!
Vind je het trouwens makkelijker om zo via het forum met mensen te communiceren? Ik kan me voorstellen van wel, omdat mensen hun uitspraken dan met emoticons en dergelijke ondersteunen.
Ja, is wel makkelijker inderdaad.
Via telefoon kan ik het bijvoorbeeld eigenlijk helemaal niet, tenzij in een erg goede bui.
Ik ben ook vaak heel erg wantrouwend. Dit omdat ervaring mij heeft geleerd dat ik dat moet zijn.
ok handig!
Vind je het trouwens makkelijker om zo via het forum met mensen te communiceren? Ik kan me voorstellen van wel, omdat mensen hun uitspraken dan met emoticons en dergelijke ondersteunen.
Ja, is wel makkelijker inderdaad.
Via telefoon kan ik het bijvoorbeeld eigenlijk helemaal niet, tenzij in een erg goede bui.
Ik ben ook vaak heel erg wantrouwend. Dit omdat ervaring mij heeft geleerd dat ik dat moet zijn.
vrijdag 8 januari 2010 om 12:32
He leuk nieuwe mensen. Welkom hier!
Zoals inmiddels duidelijk is kletsen we eigenlijk over alles wat ter sprake kan komen. Sommige schrijven hier veel en vaak en anderen komen zo af en toe even kletsen. Is allemaal goed.
Mag ik vragen van welk topic op psyche jullie over ons lazen? Goede dag, slechte dag of misschien lang geleden deel (weet even niet hoeveel delen er daar inmiddels zijn)
Mieke,
Is dit ook jouw IRL naam? Zo ja leuke naam he?
Zoals inmiddels duidelijk is kletsen we eigenlijk over alles wat ter sprake kan komen. Sommige schrijven hier veel en vaak en anderen komen zo af en toe even kletsen. Is allemaal goed.
Mag ik vragen van welk topic op psyche jullie over ons lazen? Goede dag, slechte dag of misschien lang geleden deel (weet even niet hoeveel delen er daar inmiddels zijn)
Mieke,
Is dit ook jouw IRL naam? Zo ja leuke naam he?
vrijdag 8 januari 2010 om 12:34
Ik gooi ff een lijstje neer:
Ikea bellen
Wooning bellen
Makelaar bellen
Elektricien bellen
Opruimen
Stofzuigen
Dweilen
Was opvouwen (1)
Was drogen
Was opvouwen (2)