minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
zaterdag 9 januari 2010 om 11:49
quote:Lookolook schreef op 09 januari 2010 @ 11:44:
[...]
wanneer komt dat omslagpunt dan? Hoe oud moet je daar zelf voor zijn?Bij mij kwam het omslagpunt naar beneden toen ik rond de veertig was.Maarja, toen is mijn seksleven sowieso erg veranderd. Ik voel me ook wel zeer vereerd door aandacht van begin dertigers. Geen idee of ik nog meer omslagpunten ga krijgen.
[...]
wanneer komt dat omslagpunt dan? Hoe oud moet je daar zelf voor zijn?Bij mij kwam het omslagpunt naar beneden toen ik rond de veertig was.Maarja, toen is mijn seksleven sowieso erg veranderd. Ik voel me ook wel zeer vereerd door aandacht van begin dertigers. Geen idee of ik nog meer omslagpunten ga krijgen.
zaterdag 9 januari 2010 om 11:50
Ik ga ook voor de jongere sv (-6 en -5) maar dat is denk ik toeval. Ik vind ze beiden gewoon heel erg leuk (en ook om te zien).
Brrrr gruwel stew, 80! Dat is zeker een grapje?
Heb een heerlijke week achter de rug en ga sv dit weekend ook zien. Gewoon lekker als vriendjes en dat vind ik prima.
Geen sneeuwbuien hier maar voor mij is dat geen storende factor op sv-gebied (mocht er wel sneeuw zijn, ze wonen heerlijk in de buurt).
MdR, hoe is het in datingland? Al iets op het oog of doe je het lekker rustig aan?
Brrrr gruwel stew, 80! Dat is zeker een grapje?
Heb een heerlijke week achter de rug en ga sv dit weekend ook zien. Gewoon lekker als vriendjes en dat vind ik prima.
Geen sneeuwbuien hier maar voor mij is dat geen storende factor op sv-gebied (mocht er wel sneeuw zijn, ze wonen heerlijk in de buurt).
MdR, hoe is het in datingland? Al iets op het oog of doe je het lekker rustig aan?
zaterdag 9 januari 2010 om 11:52
I know MdR... was niet serieus bedoeld. In elke leeftijdscategorie zijn er eikels te vinden helaas.. (ook bij vrouwen hoor). Dit was gewoon heftig verhaal, vooral nu ik er als oudere crea op terugkijk.. ik was gdvrd 20! en niet zo wijs achteraf
Ik lees steeds dat het sexleven na je 30e nog beter wordt.. klinkt goed!!
Ik lees steeds dat het sexleven na je 30e nog beter wordt.. klinkt goed!!

zaterdag 9 januari 2010 om 11:54
Ik val ook wel op mannen die qua inhoud ook wel wat te vertellen hebben. Ouder = meer levenservaring, dus interessanter (over het algemeen).Hoop dat ik dan op een gegeven moment ook een omslagpunt krijg. Zo'n dementerende 80-er (brrr, ik moet er echt niet aan denken) heeft dan niet veel meer te vertellen
zaterdag 9 januari 2010 om 11:56

zaterdag 9 januari 2010 om 11:56

zaterdag 9 januari 2010 om 11:59
@stew, ieh.... ik ga zo even op zoek naar oude topics, leuk vermaak zo vanuit bed...
vind zwanger zijn en sv hebben trouwens nog iets om over na te denken.. niet nu, maar stel nou ooit.. wat doe je dan.
En ik denken dat kinderen 100 % libidokiller zouden worden op mn 30e.. maar het wordt dus alleen maar beter
@MdR, wat denk je mij te kunnen leren dan?
vind zwanger zijn en sv hebben trouwens nog iets om over na te denken.. niet nu, maar stel nou ooit.. wat doe je dan.
En ik denken dat kinderen 100 % libidokiller zouden worden op mn 30e.. maar het wordt dus alleen maar beter

@MdR, wat denk je mij te kunnen leren dan?
zaterdag 9 januari 2010 om 12:00
quote:Lookolook schreef op 09 januari 2010 @ 11:59:
@ninah: dat doe je toch handiger dan ik. Ik vind alleen maar interessante psv's aan de andere kant van het land. Volgens mij woon ik gewoon in het verkeerde deel v/h land.. Ik zou het niet maar zo met iemand kunnen. Geen zoektochten dus voor mij. Het is met (echt waar!) gewoon "overkomen" en ik ben er blij mee (meestal).
@ninah: dat doe je toch handiger dan ik. Ik vind alleen maar interessante psv's aan de andere kant van het land. Volgens mij woon ik gewoon in het verkeerde deel v/h land.. Ik zou het niet maar zo met iemand kunnen. Geen zoektochten dus voor mij. Het is met (echt waar!) gewoon "overkomen" en ik ben er blij mee (meestal).

zaterdag 9 januari 2010 om 12:04