Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
HPL, jij zegt dat als angel1 om jou weg gaat dat ze dan het lef moet hebben om dat te zeggen. Oke, dan zégt ze dat het mede door jou komt en dan is het weer niet goed?

Ik snap dat het niet leuk is om te horen dat een angel mede door jou stopt. Maar de waarheid kan hard zijn.
Het is ook niet mijn intentie dat wie dan ook weggaat, maar ik krijg het wel als enige in mijn schoenen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Zwieber wrote on 10 January 2010 @ 19:58:

[...]

Nee, ik denk zeker dat haar intentie niet was om jou hier te benadelen, integendeel. Maar het is wél het resultaat doordat ze jou als enige genoemd heeft. Daarom is het juist om ofwel andere mensen ook op te noemen, ofwel haar post te verwijderen/aan te passen/het recht te zetten.Mee eens! Maar ja, of ze nou nog meer namen noemt of HPL's naam weghaalt, maakt totaal niets meer uit voor de beeldvorming. In dit geval had ik dan toch graag gehad dat die Angels gehoor hadden gegeven aan Naomi's wens om hier niet meer te posten...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 20:00:

[...]

Dat probeer ik ook te zeggen, mar dan zegt One dat ze iets rechtzet. En dat noem ik recht lullen wat krom is.Zij probeert haar intentie duidelijk te maken en probeert op dat punt wat recht te zetten. Wij willen dat ze daarnaast het effect van haar post ook recht zet door niet 1 naam te noemen. Dat is nét iets anders.
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 20:01:

HPL, jij zegt dat als angel1 om jou weg gaat dat ze dan het lef moet hebben om dat te zeggen. Oke, dan zégt ze dat het mede door jou komt en dan is het weer niet goed?

Ik snap dat het niet leuk is om te horen dat een angel mede door jou stopt. Maar de waarheid kan hard zijn.Joh, daar gaat het niet om. Graag eerlijkheid, heel graag. Maar dan open en volledig.
En ik word hier nu pissig van eigenlijk.

Zomaar uit het niets verschijnt een zwak licht met een post vol aannames met daarin de naam genoemd van een forummer waarvan je weet dat deze discussie niet uit de weg gaat en ook reacties van andere forummers oproept(negatief/positief), je gooit er nog een handje Angels bij en voila!....je weet, WEET dat er discussie gaat komen.

Het is een schijnheilig licht.

En er wordt nog ingetrapt ook.
Dan accepteer je het niet, prima!

Ik heb het je uitgelegd, nog een keer uitgelegd, en zelfs een derde keer uitgelegd. En als je het dan niet wil snappen of accepteren, dan ligt dat toch echt bij jou.

Ik blijf er bij dat ik je niet zwart heb gemaakt, dat ik jouw naam hier niet door het slijk heb gehaald.

Jij bent een van de mensen die mij energie kost ja, samen met anderen die me energie kosten. Ik neem aan dat dat je ook niet echt verrast, wel?

Dat is geen aanval naar jou, dat is in dit geval een beperking van mij waardoor ik heb besloten te stoppen.

Als je het onacceptabel vindt, ook prima, dan kun je contact opnemen met Naomi.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 20:01:

Het is ook niet mijn intentie dat wie dan ook weggaat, maar ik krijg het wel als enige in mijn schoenen.Die intentie is niet gelukt.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 20:02:

[...]

Zij probeert haar intentie duidelijk te maken en probeert op dat punt wat recht te zetten. Wij willen dat ze daarnaast het effect van haar post ook recht zet door niet 1 naam te noemen. Dat is nét iets anders.Tja, zolang ze het alleen bij mij houdt, blijf ik bij dat kromme recht lullen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 19:58:

Dushi, ik accepteer niet alles. Klaar.Prima, maar dan zul je ook moeten weten dat niet alle vragen die je hebt in je leven beantwoord zullen worden. Als je onrecht is aangedaan dan begrijp ik volkomen dat je dat recht gezet wilt hebben. Maar wat er vanavond gebeurd is -posting van one- gaat totaal niet over jouw, maar over die forummer -die zich vast een breuk lacht- die jouw nick misbruikt voor een totaal verkeerde weergave van feiten. Als je dit dan weet, dan is het One die haar eigen vievke nick zuivert en daarmee ook jouw nick zuivert. Zou even lekker zijn als een forummer ermee wegkomt door te posten: HPL is de oorzaak van alle commotie, het vertrek van een angel en dat een andere angel niet meer prive wil forummen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 20:02:

[...]

Joh, daar gaat het niet om. Graag eerlijkheid, heel graag. Maar dan open en volledig.Angel1 IS eerlijk. En dat is nou net het punt dat dat hard aankomt bij jou. Begrijpelijk, maar je hebt zelf gevraagd of angel1 eerlijk kwam zeggen als ze inderdaad door jou was gestopt. Nou heeft ze gezegd dat het MEDE door jou komt en dan is het weer niet goed.
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 20:02:

Dan accepteer je het niet, prima!

Ik heb het je uitgelegd, nog een keer uitgelegd, en zelfs een derde keer uitgelegd. En als je het dan niet wil snappen of accepteren, dan ligt dat toch echt bij jou.

Ik blijf er bij dat ik je niet zwart heb gemaakt, dat ik jouw naam hier niet door het slijk heb gehaald.

Jij bent een van de mensen die mij energie kost ja, samen met anderen die me energie kosten. Ik neem aan dat dat je ook niet echt verrast, wel?

Dat is geen aanval naar jou, dat is in dit geval een beperking van mij waardoor ik heb besloten te stoppen.

Als je het onacceptabel vindt, ook prima, dan kun je contact opnemen met Naomi.Ik heb je tig keer uitgelegd hoe of wat, jij wilt het niet snappen. Je maakt er nu zelf weer een bende van door zo lafhartig half eerlijk te zijn.
quote:Livre schreef op 10 januari 2010 @ 20:03:

[...]

Die intentie is niet gelukt.Nee en het lukt One ook niet
Toevoeging: ik heb geen mensen zwart willen maken. Daarom heb ik ook geen groep genoemd in mijn topic dat ik stop.

En daar wil ik me tot op heden ook gewoon aan houden.

Alleen toen kwam er iemand die zei dat het NIET met jou te maken zou hebben. Dat wilde ik even rechtzetten. Want het speelt wel mee.

En voor de rest wil ik er nog steeds niet dieper op ingaan. Je kunt het toch niet op 1 hoop gooien! De ene keer baal ik van A, de andere keer van B. B is misschien véél irritanter dan A, maar C kan er pas écht wat van...

Wat heeft een lijstje voor een zin?
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 20:04:

[...]

Angel1 IS eerlijk. En dat is nou net het punt dat dat hard aankomt bij jou. Begrijpelijk, maar je hebt zelf gevraagd of angel1 eerlijk kwam zeggen als ze inderdaad door jou was gestopt. Nou heeft ze gezegd dat het MEDE door jou komt en dan is het weer niet goed.Het gaat HPL er helemaal niet om dát ze genoemd is met naam en toenaam maar wel dat haar naam en toenaam als enige genoemd wordt. Dat is het probleem.
quote:Livre schreef op 10 januari 2010 @ 19:58:

[...]

Nee hoor, die proberen jou juist uit te leggen dat je het fout hebt.

Volgens mij hebben we een patstelling. Een paar mensen proberen inderdaad HPL uit te leggen dat ze het in dit geval bij het verkeerde eind heeft (naar hun mening), een paar anderen proberen de Angel uit te leggen dat ze in dit geval fout zit (naar hun mening).

Ik behoor tot die eerste groep (hoi! een groepje! al is het dan maar een gelegenheidscoalitietje), maar dat terzijde.

HPL, ik geloof dat de Angels in jouw ogen sowieso geen goed kunnen doen op dit moment. Jammer. Ik ben het in zoverre wel eens met Heldermoment dat je voor mij ook je strijd niet hoeft te voeren, of ik nou een gewone forummer ben of niet.

Zijn profiel is trouwens gewoon zichtbaar volgens mij: man, lang lid, heeft het afgelopen jaar eigenlijk alleen een paar keer gereageerd op topics die iets met verzeringen te maken hadden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 20:02:

En ik word hier nu pissig van eigenlijk.

Het is een schijnheilig licht.

En er wordt nog ingetrapt ook.Precies, deze forummer heeft moedwillig HPL en Vievke1 en 5 hun nick misbruikt om maar weer eens de fik in de tent te zetten. En.... uiteraard ingecalculeerd dat HPL daar wel intrapt. Tel daarbij op dat het topic weer in de top 10 staat en je kunt lachend achterover leunen om wat er nu weer gebeurd. Bleggg
quote:Ligeia wrote on 10 January 2010 @ 19:59:

[...]

Nogmaals, begrijpelijk (hoe gevaarlijk ook), maar geef dat ook nog even door aan jullie collega's en baas, want ook aan de andere kant van de lijn zien wij dat dingen niet kloppen en jullie - als Viva Digitaal - snappen dus als geen ander dat ook wij een en ander graag rechtgezet zien. Geven en nemen. Of wat.Oh, vergeet even dat ik dit aan jou adresseer, zie het maar als een algemene post aan Viva voor zover dat kan. Hier heb jij als Angel1 natuurlijk ook weinig mee te maken...
HPL, mij heb je weg gekregen, dat is je in elk geval gelukt.
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 20:05:

En voor de rest wil ik er nog steeds niet dieper op ingaan. Je kunt het toch niet op 1 hoop gooien! De ene keer baal ik van A, de andere keer van B. B is misschien véél irritanter dan A, maar C kan er pas écht wat van...

Wat heeft een lijstje voor een zin?Het is een opeenstapeling van factoren die ervoor zorgt dat je gaat stoppen. Niet een enkel ding, maar meerdere dingen en dan vooral een lange lange periode achter elkaar.
Dushi, wie zegt dat ik niet weet dat ik niet altijd antwoorden krijg? Ik weet wel dat ik ze vaak w'el krijg

Ik lees het anders dan jij Dushi, maar het zou kunnen.

Wie is die hele heldermoment? Ik heb die nick nog nooit voorbij zien komen, maar is al wel ruim 300 dagen hier op het forum. Dus een dubbelnick? Tijd voor een IP check angels.
quote:Livre schreef op 10 januari 2010 @ 20:06:

HPL, mij heb je weg gekregen, dat is je in elk geval gelukt.Ja dag Livre, ik heb niks tegen jou geschreven, dus hou ff op.
quote:Het gaat HPL er helemaal niet om dát ze genoemd is met naam en toenaam maar wel dat haar naam en toenaam als enige genoemd wordt. Dat is het probleemAls het daarom gaat moet ze mopperen op HelderLicht en niet op 1. HL is degene die zegt dat het om jou gaat. 1 zegt dat het NIET ALLEEN om jou gaat. Het gaat dus wel om jou maar ook om anderen. Helderlicht heeft geen andere namen genoemd. Waarom zou 1 dat dan wel doen?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 20:08:

Dushi, wie zegt dat ik niet weet dat ik niet altijd antwoorden krijg? Ik weet wel dat ik ze vaak w'el krijg

Ik lees het anders dan jij Dushi, maar het zou kunnen.

Wie is die hele heldermoment? Ik heb die nick nog nooit voorbij zien komen, maar is al wel ruim 300 dagen hier op het forum. Dus een dubbelnick? Tijd voor een IP check angels.Kan toch ook gewoon een meelezer zijn die zelden reageert?
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 20:04:

[...]

Maar wat er vanavond gebeurd is -posting van one- gaat totaal niet over jouw, maar over die forummer -die zich vast een breuk lacht- die jouw nick misbruikt voor een totaal verkeerde weergave van feiten. .

Die forummer mag anders gewoon zeggen wat hem opvalt. Dat jij het daar niet mee eens bent ibetekend nog niet dat hij ongelijk heeft. Feiten? Ik denk dat Helder Licht aardig wat feiten heeft opgenoemd. Maar dat is hoe ik het zie.

Dus ga nou niet de schuld in de schoenen schuiven van Helder Licht. Heel laf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven