Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 22:27:

[...]

Echt zo zo jammer... en nee, op deze posting zit je ook niet te wachten en hier moet je ook hard om lachen, ik weet het. De hele wereld die anders denkt dan jij is debiel en grappig. Damn, meissie, ga toch eens in de spiegel kijken!Zinloos dit,ze ziet het toch niet,met een handjevol medestanders drijft madame haar zin door....]
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:32:

[...]

Ik ben bang dat we voor jouw rol alleen nog maar Cees Geel met een pruik op hadden. Sorry!Ben gek op Cees Geel,dus mijn zegen heb je minny
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:32:

[...]

Ik vind het niet goed of slecht op zich, maar vraag me wel af waarom nu ineens wel?

Omdat het forum nu in een soort crisis dreigt te geraken, met Angels die vertrekken, forummers die zich onheus bejegend voelen, voortdurende discussies.

Ook meelezers voelen zich betrokken en willen graag dat het forum een prettige plek is voor iedereen.

Denk ik, als niet-meelezer zijnde.
Ik lees ook mee.

Ik denk, ik meld het maar even. :-)
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:33:

[...]

Zinloos dit,ze ziet het toch niet,met een handjevol medestanders drijft madame haar zin door....]Even een oprechte vraag: Waarom vind je het nodig om op deze wijze over HPL te schrijven?
quote:delphicat schreef op 10 januari 2010 @ 22:35:

[...]

Omdat het forum nu in een soort crisis dreigt te geraken, met Angels die vertrekken, forummers die zich onheus bejegend voelen, voortdurende discussies.

Ook meelezers voelen zich betrokken en willen graag dat het forum een prettige plek is voor iedereen.

Denk ik, als niet-meelezer zijnde.Och crisis, dit soort dingen zijn eerder gebeurd hoor. Komt allemaal wel weer goed.

Zoals Boro eerder al zeer terecht opmerkte, er zijn genoeg topics waar de sfeer nog prima is. Men kan gerust daarheen voor gezelligheid.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 17:44:

Als one `mede door mij` vertrekt en five `mede door mij` zo formeel doet dan mogen ze zo dapper zijn om me dat zelf te zeggen.

Be careful what you wish for..

Overigens ben ik het grotendeels eens met wat HelderMoment hier vandaag heeft geschreven.. Ik heb me al vaak zitten ergeren aan het ongelofelijke gezeik in dit topic en daar zijn diverse forummers schuld aan, niet alleen HPL.. Aangezien zij zich echter van geen kwaad bewust lijkt te zijn, wil hier tot enige realiteitszin door laten dringen..
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:36:

[...]

Even een oprechte vraag: Waarom vind je het nodig om op deze wijze over HPL te schrijven?

omdat ik het een nare vrouw vind.

*meld maar pip*

Maar minny,was het nog niet duidelijk genoeg voor je?

En wat drijft jou ineens om het zo voor haar op te nemen>
@ Minny: Omdat de boel nu dreigt tot ontploffing te komen, denk ik.

Zelf ben ik dan allang bij de discussie betrokken, maar blijkbaar zijn er mensen die eerst heel lang meelezen tot ze eindelijk hun mond open trekken. Wellicht omdat anderen het ook doen of omdat ze het zat zijn. Wie zal het zeggen?
quote:Viva Angel5 schreef op 10 januari 2010 @ 20:45:

Het maakt niet uit hoé we iets zeggen, of dat nu "straight from the heart" is, of 100x overlegd, bijgeschaafd en dus weloverwogen is: áltijd is er IETS wat door IEMAND (wie dan ook!) verkeerd opgevat wordt. Je doet het namelijk nooit naar wens van de hele forumpopulatie. En dat is niet erg, dat is part of the job (wat mij betreft).

Yep.. helemaal eens..

.. en misschien is het part of the job.. maar ik vaak het idee dat Angel zijn bestaat uit:

30% modereren

70% jezelf verantwoorden, je daden uitleggen, vragen nogmaals beantwoorden, en nogmaals beantwoorden, in herhaling vallen, etc..

En dan wordt angelen wel heeeeel erg vermoeiend..
quote:iris1969 schreef op 10 januari 2010 @ 22:41:

@ Minny: Omdat de boel nu dreigt tot ontploffing te komen, denk ik.

Zelf ben ik dan allang bij de discussie betrokken, maar blijkbaar zijn er mensen die eerst heel lang meelezen tot ze eindelijk hun mond open trekken. Wellicht omdat anderen het ook doen of omdat ze het zat zijn. Wie zal het zeggen?Heb bij de blogs al eerder aangegeven wat ikvind van HPL,en nu forum ik iets meer dan eerder dus zij valt me op (negatief) nu.
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:41:

[...]

omdat ik het een nare vrouw vind.

*meld maar pip*

Maar minny,was het nog niet duidelijk genoeg voor je?

En wat drijft jou ineens om het zo voor haar op te nemen>En waarom vind je het nodig om steeds te melden dat je dr naar vindt? Jij vindt dat zij loopt te drammen met haar mening, echter jij dramt net zo goed steeds dat je haar naar vindt. Dat is inmiddels ook meer dan duidelijk. Wederom: pot, ketel en zwart. Het nut er van ontgaat me echter compleet.

Wat mij drijft? Ik ben het toevalligerwijs met haar eens, maar geef gewoon mijn eigen mening. Zonder andere forummers steeds te melden dat ik ze naar vind trouwens. Dat is niet bepaald relevant wat betreft mijn punt. Verder zou ik dezelfde vraag gesteld hebben als je het op die wijze over een ander had gehad, keer op keer op keer op keer....enz enz...
quote:Nijntje schreef op 10 januari 2010 @ 22:36:

Ik lees ook mee.

Ik denk, ik meld het maar even. :-)als je maar niks zegt dan nu,had je maar eerder moeten doen
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:45:

[...]

En waarom vind je het nodig om steeds te melden dat je dr naar vindt? Jij vindt dat zij loopt te drammen met haar mening, echter jij dramt net zo goed steeds dat je haar naar vindt. Dat is inmiddels ook meer dan duidelijk. Wederom: pot, ketel en zwart. Het nut er van ontgaat me echter compleet.

Wat mij drijft? Ik ben het toevalligerwijs met haar eens, maar geef gewoon mijn eigen mening. Zonder andere forummers steeds te melden dat ik ze naar vind trouwens. Dat is niet bepaald relevant wat betreft mijn punt. Verder zou ik dezelfde vraag gesteld hebben als je het op die wijze over een ander had gehad, keer op keer op keer op keer....enz enz...

Waar bemoei jij je mee,ik geef mijn mening net,daar vroeg jij toch om?

Mijn mening:soit!!

en heel fijn dat je het eens bent met dr,ik, niet iig
God,ik maak ruzie op het vivaforum,best sneu idd
quote:iris1969 schreef op 10 januari 2010 @ 22:41:

@ Minny: Omdat de boel nu dreigt tot ontploffing te komen, denk ik.Nou...dat vind ik wel erg heftig gesteld. Hoezo ontploffing? Er zijn verschillende meningen en die worden, ook door verbaal zeer sterke forummers, uitgewisseld. Is dat zo erg dan?
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:46:

[...]

als je maar niks zegt dan nu,had je maar eerder moeten doen Ja, shit.
@ Mormeltje: dit was over Heldermoment en de meelezers van gisteren die zich opeens kwamen melden, want ik zie jou al niet eens meer als meelezer .

@ Boogje: daar heb je helemaal gelijk in. Angel zijn is een ondankbare hondenbaan. Je zal toch je reactie eerst in een Word-document moeten bijschaven vóór je het kan posten en dan nog breekt de pleuris uit. Ik snap echt niet hoe ze het volhouden en ik snap Angel 1 nu helemaal dat ze stopt.

Alles wel met de kanttekening dat ook zij grote fouten hebben gemaakt, waardoor veel van het gezeik hier is begonnen...
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:48:

[...]

Nou...dat vind ik wel erg heftig gesteld. Hoezo ontploffing? Er zijn verschillende meningen en die worden, ook door verbaal zeer sterke forummers, uitgewisseld. Is dat zo erg dan?Definieer verbaal sterk.

[...]

Nou...dat vind ik wel erg heftig gesteld. Hoezo ontploffing? Er zijn verschillende meningen en die worden, ook door verbaal zeer sterke forummers, uitgewisseld. Is dat zo erg dan?Nou nou,erg,maar eigenlijk onnodig,geef HPL een ban en het gezeik is over

[...]

Er zijn verschillende meningen en die worden, ook door verbaal zeer sterke forummers, uitgewisseld.Luidruchtig is niet hetzelfde als verbaal sterk.
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:50:

[...]

Nou nou,erg,maar eigenlijk onnodig,geef HPL een ban en het gezeik is over
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:delphicat schreef op 10 januari 2010 @ 22:50:

[...]

Luidruchtig is niet hetzelfde als verbaal sterk.Ik praat heel zachtjes hoor
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:48:

God,ik maak ruzie op het vivaforum,best sneu idd Beetje wel, zeker aangezien je steeds maar weer die ene forummer eruit moet pikken. Dat is iets heel anders als een discussie voeren over een bepaalde regel en/of beleid, waarbij je argumenten aanvoert. Als je nou objectief aan de discussie meedeed en argumenten over het onderwerp, beleid, zou aanvoeren, dan was het anders. Echter, je bent voornamelijk bezig met persoonlijke aanvallen. Daar kan ik minder begrip voor opbrengen dan voor iemand die meent onheus behandeld te zijn door een Angel en dat aan de kaak stelt.

En waar ik me mee bemoei? Nou, met iemand die meldt dat de ene forummer dramt en een nare vrouw is, maar zelf nog veel provocerender bezig is zonder enig duidelijk doel.
@ Minny: over de andere kwesties die nu spelen ben ik het wel met je eens.

Maar op 1 punt ga je de mist in vind ik. Eerst vraag je Mormeltje:

quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:36:

Even een oprechte vraag: Waarom vind je het nodig om op deze wijze over HPL te schrijven?en als Mormeltje antwoord geeft op jouw vraag krijgt ze het verwijt dat ze niet zo met haar mening over HPL te koop moet lopen? Ze loopt er niet mee te koop, ze geeft 'm op verzoek aan je. Had ze geweigerd je vraag te beantwoorden dan was het ook niet goed geweest denk ik zo...
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven