Vrouw groter dan de man?
maandag 11 januari 2010 om 17:53
Hallo forumlezers,
Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.
Ik wil jullie mening horen over het volgende:
Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.
Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.
Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.
Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.
Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?
Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.
Ik wil jullie mening horen over het volgende:
Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.
Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.
Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.
Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.
Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?
Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
maandag 11 januari 2010 om 18:22
maandag 11 januari 2010 om 18:24
Mja het is als je het zo schrijft wel erg oppervlakkig, iemand niet leuk vinden omdat hij kleiner is dan jij. En dat is het op zich ook wel. Maaaaar ik snap je wel.
Ik zou ook niet snel vallen op iemand die kleiner is dan ik. Ik vind dat namelijk gewoon niet aantrekkelijk. Heeft niet eens te maken met het lengteverschil, maar meer met de aantrekkingskracht die je in een relatie wel moet hebben.
Toch mocht ik iemand vinden die kleiner is, en die ik wel aantrekkelijk vind, dan zou het voor mij denk ik geen belemmering zijn.
Vind jij hem fysiek aantrekkelijk?
Ik zou ook niet snel vallen op iemand die kleiner is dan ik. Ik vind dat namelijk gewoon niet aantrekkelijk. Heeft niet eens te maken met het lengteverschil, maar meer met de aantrekkingskracht die je in een relatie wel moet hebben.
Toch mocht ik iemand vinden die kleiner is, en die ik wel aantrekkelijk vind, dan zou het voor mij denk ik geen belemmering zijn.
Vind jij hem fysiek aantrekkelijk?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
maandag 11 januari 2010 om 18:26
maandag 11 januari 2010 om 18:27
maandag 11 januari 2010 om 18:28
maandag 11 januari 2010 om 18:29
Je 'valt' er nu al over dat hij kleiner is.. dat zit dus nu al in de weg. Ikzelf vind het niet prettig, wanneer een man korter is dan ik (kan dan nooit hakken aan en vind een grote vent persoonlijk gewoon mooier) maar je moet gewoon je hart hierin volgen. Als jij er geen probleem mee hebt, waarom dan polsen of iemand anders dat wel heeft? Maar ik heb makkelijk lullen, mijn vriend is heerlijk lang. Heb wel relaties gehad waarbij de man dezelfde lengte had als ik, maar nooit dat ie korter was. Gewoon doen als jij je hier overheen kan zetten. Ik kan wel iets ergers bedenken.
maandag 11 januari 2010 om 18:33
Het zou voor mij denk ik helemaal liggen aan hoe ik me voel bij hem. Ik ging vroeger om met een jongeman die minimaal 10 cm kleiner was dan ik en ook nog eens heel iel en slungelig van postuur, terwijl ik zelf fors ben. Hij vond mij leuk, maar ik hem niet, en dat had toch ook met zijn lengte/postuur te maken en hoe ik me naast hem voelde (niet prettig dus).
maandag 11 januari 2010 om 18:35
quote:Xenia66 schreef op 11 januari 2010 @ 18:32:
Wat een belachelijke reactie marie-liselotte!
Waarom zou je als vrouw geen eisen mogen stellen aan het uiterlijk van een man? Denk je dat mannen dat niet doen? misschien dat je vriendinnnen daarom nog vrijgezel zijn..?Nee, eisen stellen is zielig, oppervlakkig en nog veel meer negatiefs. Wensen zijn het. En mijn vriendinnen zijn leuke, jonge, slimme, mooie- niet oppervlakkige, vrouwen. Daar kan niet elke boerenpummel mee gematched worden.
Wat een belachelijke reactie marie-liselotte!
Waarom zou je als vrouw geen eisen mogen stellen aan het uiterlijk van een man? Denk je dat mannen dat niet doen? misschien dat je vriendinnnen daarom nog vrijgezel zijn..?Nee, eisen stellen is zielig, oppervlakkig en nog veel meer negatiefs. Wensen zijn het. En mijn vriendinnen zijn leuke, jonge, slimme, mooie- niet oppervlakkige, vrouwen. Daar kan niet elke boerenpummel mee gematched worden.
maandag 11 januari 2010 om 18:37
quote:marie_liselotte1981 schreef op 11 januari 2010 @ 18:35:
[...]
Nee, eisen stellen is zielig, oppervlakkig en nog veel meer negatiefs. Wensen zijn het. En mijn vriendinnen zijn leuke, jonge, slimme, mooie- niet oppervlakkige, vrouwen. Daar kan niet elke boerenpummel mee gematched worden.
Wat een nijdige reactie joh! Dus als het een man is die zo leuk, lief en aantrekkelijk is... maar hij is, ik noem maar een zijstraat, betonvlechter, dan is het een no-go.
Ik zie het verschil niet tussen wat jij eisen noemt, en wat bovenstaande is...
[...]
Nee, eisen stellen is zielig, oppervlakkig en nog veel meer negatiefs. Wensen zijn het. En mijn vriendinnen zijn leuke, jonge, slimme, mooie- niet oppervlakkige, vrouwen. Daar kan niet elke boerenpummel mee gematched worden.
Wat een nijdige reactie joh! Dus als het een man is die zo leuk, lief en aantrekkelijk is... maar hij is, ik noem maar een zijstraat, betonvlechter, dan is het een no-go.
Ik zie het verschil niet tussen wat jij eisen noemt, en wat bovenstaande is...
maandag 11 januari 2010 om 18:40
ML ik denk niet dat WM eisen stelt, ze heeft een voorkeur, dat kan toch?
WM, als je er nu al mee zit dat hij 10 cm kleiner is dan blijf je daar over vallen denk ik.
Gaat het zoals bij HPL dan is het geen probleem en wordt het ook geen probleem.
Denk dat daar het verschil inzit.
Ik val ook niet op kleine mannen, net zoals ik ook niet op Aziaten of gezette mannen val
Maar word ik echt op slag verliefd op een kleine mollige Aziaat dan zal het me een biet zijn.
Maar jij zit ermee, dus ik denk dat je dat gevoel ook niet meer kwijtraakt...
WM, als je er nu al mee zit dat hij 10 cm kleiner is dan blijf je daar over vallen denk ik.
Gaat het zoals bij HPL dan is het geen probleem en wordt het ook geen probleem.
Denk dat daar het verschil inzit.
Ik val ook niet op kleine mannen, net zoals ik ook niet op Aziaten of gezette mannen val
Maar word ik echt op slag verliefd op een kleine mollige Aziaat dan zal het me een biet zijn.
Maar jij zit ermee, dus ik denk dat je dat gevoel ook niet meer kwijtraakt...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 11 januari 2010 om 18:40
Natuurlijk mag je eisen stellen aan uiterlijk. Ik zou liever ook daten met een man die langer is, breed en gespierd. Maar het zal me een worst wezen of hij blauwe of bruine ogen heeft. Dat laatste vind ik eisen die 'te ver' gaan. Marieliselotte, ik ben het dus niet met je eens!
En zij stellen dus ook eisen: geen boerenpummels!
En zij stellen dus ook eisen: geen boerenpummels!
maandag 11 januari 2010 om 18:44
Gelukkig vinden jullie het allemaal heel erg sneu voor TO. Ik vind dat ze loopt te zeuren. Zij vindt hem leuk en interessant of niet. Gezien het 'probleem' van de lengte is hij niet leuk en interessant genoeg voor haar. Dus ik zeg: uitmaken! Er zijn genoeg leuke vrouwen die hem vast wel zien zitten. Vind ik niets belachelijks aan..of nijdig..
Bovendien: als hij had geschreven; help mijn nieuwe vlam heeft hangtieten en een dikke kont maar verder is ze wel lief, zou het forum te klein zijn.
Bovendien: als hij had geschreven; help mijn nieuwe vlam heeft hangtieten en een dikke kont maar verder is ze wel lief, zou het forum te klein zijn.
maandag 11 januari 2010 om 18:48
ML...ik ben totaal NIET oppervlakkig. Maar ik heb zoals bovengenoemd wel een voorkeur.
Ik word niet op slag verliefd. Ik heb warme gevoelens voor deze meneer. Dat misschien kan uitlopen op meer. Ik ben alleen zelf verbaasd dat deze gevoelens zich ontwikkelen aangezien ik dacht dit niet te kunnen bij een kleiner iemand als ik.
Voor iemand die dit eerder vroeg, Ik ben 1.85
Ik word niet op slag verliefd. Ik heb warme gevoelens voor deze meneer. Dat misschien kan uitlopen op meer. Ik ben alleen zelf verbaasd dat deze gevoelens zich ontwikkelen aangezien ik dacht dit niet te kunnen bij een kleiner iemand als ik.
Voor iemand die dit eerder vroeg, Ik ben 1.85
maandag 11 januari 2010 om 18:56
quote:winkelmandje schreef op 11 januari 2010 @ 18:49:
En ML, ik heb nog geen relatie met deze meneer. Daar is wel iets meer voor nodig dan 2/3 dates!
2/3 dates, verkering, wat maakt het uit? Jij bent ook zonnetje?
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar je kan wel ongenuanceerde berichten krijgen. Dat het wellicht wat minder voorstelt dan het mij op het eerste gezicht leek, neemt voor mij niet weg dat ik het nog steeds oppervlakkig vind. Zou je het niet ook gewoon helemaal zeker willen weten? Dat je denkt: Jaaaaaaa, super meneer!!
En ML, ik heb nog geen relatie met deze meneer. Daar is wel iets meer voor nodig dan 2/3 dates!
2/3 dates, verkering, wat maakt het uit? Jij bent ook zonnetje?
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar je kan wel ongenuanceerde berichten krijgen. Dat het wellicht wat minder voorstelt dan het mij op het eerste gezicht leek, neemt voor mij niet weg dat ik het nog steeds oppervlakkig vind. Zou je het niet ook gewoon helemaal zeker willen weten? Dat je denkt: Jaaaaaaa, super meneer!!
maandag 11 januari 2010 om 18:58