***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Brrr, ik heb het koud!

(het is maar dat jullie dit weten!)
Lekker een dikke trui aantrekken Muis en niet teveel stilzitten :-) (alsof jij daar tijd voor hebt...)
Moet je hier komen schoonmaken. Krijg je het best warm van

Nee serieus; ik begreep dat het niet te harden zo koud was, omdat er een enorme wind staat.
Ah dan zal mijn studie tot mijn 18 jaar havo zijn geweest, maar dan in 6 jaar.

Toen ik nog alleen woonde en niet veel geld had heb ik trouwens nog een vak in rechten gedaan. Kostte me 80 euro per jaar en dan had ik gratis internet en gratis bus
Hier sneeuwt het trouwens weer. Straks komt Xander bij schoonouders. En om een uur of 15 u neem ik hem mee naar huis.
Ja, in prncipe wel Muis, alleen is het VMBO hier enorm niveau verschillend (dus niet alleen VMBO eigenlijk). En bijna altijd met de hoofdmoot in praktijkles door 3/4 dagen per week bij een bedrijf te werken en 1/2 dag per week naar school te gaan.

Jaha, wij geen nergens anders meer heen Laar. Mij krijg je met geen 1000 paarden meer terug.
VMBO is ook niet meer wat jij kent van vroeger Xaloy. Je hebt echt praktijkonderwijs, maar ook het hoogste niveau van de oude mavo.

Poe. De opmerking "strippen doet niet pijn" neem ik terug. Hopelijk werkt het.
Hehe kreeg net het nieuws dat ik in aanmerking kom om een job te gaan uitoefenen met een speciaal contract. Dit is een contract van 12 maanden, voor mensen die al meer dan 2 jaar werkloos zijn. Er zijn twee vacatures vrij, dus ik ga zeker eens bellen. Meer kans dus om aangenomen te worden. Ga der ook eens vragen of ik eerlijk kan zijn inzake mijn ziekte of niet.
Arme laar, hopelijk werkt t strippen!

Succes witch!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lara: heb je nu nog last van het strippen? Ik heb geen ervaring, dus geen idee wat je voelt dan... hoop in ieder geval dat het werkt en dat je weeen krijgt (en dan mogen ze zeker je vliezen breken!!!)

Ik klim weer op de tribune met een groet pot warme chocolademelk en speculaasjes... Stoofvlees en rode kool staan ook te pruttelen, dus jullie mogen een hapje mee eten
Zo sollicitaties zijn buiten, nu wachten op reactie. Hopelijk is loon nog redelijk, al is dat nu even niet belangrijk. Zolang ik maar meer dan 600 euro per maand krijg is het goed.
Oh lekker Drop, ben gek op rode kool!

Het heeft hier trouwens de hele dag gesneeuwd. En nog steeds. Het was natuurlijk al wit, maar nu is het weer vers en veel. Ik hoop dat Swiss iets beter weer heeft!
Succes Witchke!

Nou echt lekker voelt het niet. Eigenlijk al vanaf het moment van strippen. Maarja, dat kan dus net zo goed een reactie op het strippen zelf zijn.

Wat wel irritant is, is dat vriend een bespreking heeft en ik dus hoogstwaarschijnlijk straks zelf naar de creche kan om Puk op te halen. Bah.

Voor morgen heb ik wel een extra dag op de creche geregeld. Als ik bevallen ben is dat wel handig en als ik niet bevallen ben is het ook wel even goed om nog wat rust te pakken.

Ik voelde me eerst een beetje een watje als ik Puk een dagje naar het kdv zou laten gaan, maar ik heb besloten dat dat natuurlijk onzin is. Hij vindt het leuk daar en ik kan de rust wel even gebruiken.
Goed zo Lara, en jij bent alles behalve een watje!

Ik hoop dat het snel echt door gaat zetten.

Ik klim bij Xaloy op de tribune, lekker warm en droog. Het begint hier te sneeuwen.
Spannend Witch, succes!
Laar, wat vervelend dat het strippen zo'n pijn deed! Nou ja, hopelijk werkt het!

Natuurlijk ben je geen watje als je Puk een extra dag naar de creche brengt! Steijn en Huug gingen dan niet naar de creche, maar ze gingen wel veel bij anderen spelen toen ik behoorlijk zwanger was van Mees, zodat ik gewoon op de bank kon liggen en niets hoefde. Hij vindt het toch leuk op de creche? Joh, volgens mij doe je hem er alleen maar een plezier mee!

Witch, succes!

Ik ben net terug van het Sophia en Mees heeft zich voorbeeldig gedragen, ondanks dat hij vreselijk moe was. Hij lachte naar alles en iedereen, keek aandachtig naar de voorlichtingsfilm (niet dat hij het begreep, maar daar gaat het niet om) en werkte goed mee met alles. Mijn kleine, lieve Meesje!
Ik ben alleen maar werkeloos en breng Robbie nog weg
Laar zet m op. Ik zit ook op de tribune. Kleine meid luistert nu al goed en komt wanneer jij t gepland hebt!
Nou, er gebeurt heel weinig hoor. De hele dag al onregelmatige kramp, maar het zet niet door. De mevrouw van acupunctuur is ook nog hier geweest. Wellicht komt er toch nog wat op gang.
He laar ik moest net aan je denken, heb het idee dat het vannacht gaat gebeuren.....succes!

De eerste dag werken ging prima. Werd leuk ontvangen door de cliënten. Eentje kwam slaperig in haar pyama om mij afgestormd. Ik werd wakker van jou stem, ben blij dat je er weer bent. Zo lief!

Luna en Rosa hebben zich ook voorbeeldig gedragen bij oma. Morgen weer een dag. De eerste hele dag crèche voor Rosa; spannend!
Ik duim dat Laarmeisje vannacht is gekomen.

Fijn dat de eerste dag leuk was Chance, dat scheelt een boel voor de motivatie. Succes voor Rosa vandaag!
Fijn dat het zo goed ging Chance en ook dat jouw clienten je hebben gemist!

Hier niets gebeurd, alleen wat voorweeen. Irritant zeg.
Verdorie lara, ik had er ook op gerekend. Wanneer moet je nu terug naar de vlos?
Verdorie lara, ik had er ook op gerekend. Wanneer moet je nu terug naar de vlos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven