Bezemtopic deel 6
donderdag 14 januari 2010 om 09:13
Goedemorgen!
Ik trap af,
- Woonkamer leeg maken, het plafond wordt afgemaakt.
- Hardlopen.
- Boodschappen.
- Schoonmaken.
- De was.
- Woonkamer weer vullen én schoonmaken.
- Naar Wie is de Mol kijken.
Ik ga opschieten, er moet veel gebeuren en de mannen staan over een half uurtje voor de deur!
Ik trap af,
- Woonkamer leeg maken, het plafond wordt afgemaakt.
- Hardlopen.
- Boodschappen.
- Schoonmaken.
- De was.
- Woonkamer weer vullen én schoonmaken.
- Naar Wie is de Mol kijken.
Ik ga opschieten, er moet veel gebeuren en de mannen staan over een half uurtje voor de deur!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 14 januari 2010 om 09:19
Derde!
Leuk Its, in ondertrouw. Het is alleen maar papierwerk, maar toch
Nik, goed bezig!
Dikke voor ieder ander.
Hier weer een bar slechte nacht achter de rug. Wel dubbel zien van vermoeidheid maar niet kunnen slapen
Straks naar de gynaecoloog, toch mara eens vragen of er iets aan te doen is.
Vandaag vrij, dus vanmiddag een uurtje slapen hoop ik.
Leuk Its, in ondertrouw. Het is alleen maar papierwerk, maar toch
Nik, goed bezig!
Dikke voor ieder ander.
Hier weer een bar slechte nacht achter de rug. Wel dubbel zien van vermoeidheid maar niet kunnen slapen
Straks naar de gynaecoloog, toch mara eens vragen of er iets aan te doen is.
Vandaag vrij, dus vanmiddag een uurtje slapen hoop ik.
donderdag 14 januari 2010 om 09:58
Leuk It's, nu wordt het wel heel echt
wanneer is de bruiloft?
Goldie weer helemaal beter?
Fuss, veel plezier bij de gynaecoloog, krijg je ook een echo? Hopelijk is er iets aan de vermoeidheid/slecht slapen te doen.
Ik lig in bed met een winterdekbed, een sprei en sokken aan en ik heb het koud!
dadelijk maar even douchen, hopelijk helpt dat.
En ik moet plassen, maar ik wil niet uit bed want daarbuiten is het nog kouder...
wanneer is de bruiloft?
Goldie weer helemaal beter?
Fuss, veel plezier bij de gynaecoloog, krijg je ook een echo? Hopelijk is er iets aan de vermoeidheid/slecht slapen te doen.
Ik lig in bed met een winterdekbed, een sprei en sokken aan en ik heb het koud!
dadelijk maar even douchen, hopelijk helpt dat.
En ik moet plassen, maar ik wil niet uit bed want daarbuiten is het nog kouder...
donderdag 14 januari 2010 om 10:48
Mogu lieve dames,
Pips!
I'ts leuk in ondertrouw!Ga je daarna nog iets leuks doen of gewoon een normale dag vandaag?
MissM,hopelijk is kleineM snel van zijn verkoudheid af!
Gold,sterkte vandaag!
Ik werd dus vannacht om half 4 gebeld door een bezorger die ziek was,dat hoef ik helemaal niet te regelen maar was wel mooi wakker.Daarna kon ik niet meer in slaap komen.
Vanochtend weer een flinke glijer gemaakt met mijn hoofd tegen de auto,de sneeuw mag nu wel weg!Ben bont en blauw
Zometeen even langs de ha want heb nog steeds last van mijn snotoog.
Vanmiddag even werken en vanavond lekker voor mezelf!
Fijne dag
Pips!
I'ts leuk in ondertrouw!Ga je daarna nog iets leuks doen of gewoon een normale dag vandaag?
MissM,hopelijk is kleineM snel van zijn verkoudheid af!
Gold,sterkte vandaag!
Ik werd dus vannacht om half 4 gebeld door een bezorger die ziek was,dat hoef ik helemaal niet te regelen maar was wel mooi wakker.Daarna kon ik niet meer in slaap komen.
Vanochtend weer een flinke glijer gemaakt met mijn hoofd tegen de auto,de sneeuw mag nu wel weg!Ben bont en blauw
Zometeen even langs de ha want heb nog steeds last van mijn snotoog.
Vanmiddag even werken en vanavond lekker voor mezelf!
Fijne dag
donderdag 14 januari 2010 om 11:21
we gaan lekker eten vanavond en voor de rest is het een dag als alle dagen. Morgen ook weer gewoon werken (dus echt romantisch is het niet)
Ben je voorzichtig coe, ik ging gisteren ook bijna languit op de parkeerplek voor de supermarkt. Want daar lag alleen maar ijs. Kon nog net mijn evenwicht bewaren (hoera voor de degelijke schoenen)
Ben je voorzichtig coe, ik ging gisteren ook bijna languit op de parkeerplek voor de supermarkt. Want daar lag alleen maar ijs. Kon nog net mijn evenwicht bewaren (hoera voor de degelijke schoenen)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 14 januari 2010 om 11:33
Lekker eten is altijd leuk I'ts!Veel plezier alvast!
Ja ik wil wel uitkijken maar mijn straat is echt een ijsbaan,gister waren ze hier aan het schaatsen.Als ze dat vandaag weer doen zal ik eens een foto plaatsen.
En ik had nog wel mijn snowboots aan
Heb druppels voor in mijn oog,misschien zie ik het nu beter
Ja ik wil wel uitkijken maar mijn straat is echt een ijsbaan,gister waren ze hier aan het schaatsen.Als ze dat vandaag weer doen zal ik eens een foto plaatsen.
En ik had nog wel mijn snowboots aan
Heb druppels voor in mijn oog,misschien zie ik het nu beter
donderdag 14 januari 2010 om 12:06
Oh Its, wat ik leuk vond aan het in ondertrouw gaan was het kiezen van mijn naam! Ik kon geloof ik uit 5 verschillende mogelijkheden kiezen hoe ik wenste aangesproken te worden na ons huwelijk!
Mijn eigen naam maar gehouden, Happy zijn achternaam is niet helemaal joepie
Gefeliciteerd!
Gisteren was de jongste dochter van Happy met Ixsje even boodschappen doen en ze kwamen allebei helemaal verkleumd terug, het was dus koud!
Het gekke is dat ik wel zie dat het buiten koud is, maar dat ik er geen idee van heb hóe koud het is of hoe glad. We wonen boven, ik kijk op ons dakterras met heel veel sneeuw. Er ligt sneeuw op de daken van de overburen, maar ik kan niet zien hoe het op de weg is. Raar hoor!
Mijn eigen naam maar gehouden, Happy zijn achternaam is niet helemaal joepie
Gefeliciteerd!
Gisteren was de jongste dochter van Happy met Ixsje even boodschappen doen en ze kwamen allebei helemaal verkleumd terug, het was dus koud!
Het gekke is dat ik wel zie dat het buiten koud is, maar dat ik er geen idee van heb hóe koud het is of hoe glad. We wonen boven, ik kijk op ons dakterras met heel veel sneeuw. Er ligt sneeuw op de daken van de overburen, maar ik kan niet zien hoe het op de weg is. Raar hoor!