Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ben benieuwd, nog een paar jaar, dan sta ik aan de schoolpoort
Ik ben blij dat ik nooit bij de poort heb gestaan/ga staan.

Ik vind het een mooie naam Skippy.

Verder weinig te melden, de mannen zijn nog bezig. En het wordt mooi, is wel veel werk.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Gefeliciteerd, Itskie

Ik ben te oninteressant voor het schoolplein. Best makkelijk
Mogu lieve dames en heer!

Zoefzoef ik heb het druk vandaag!
Goedemorgen!

Hier ook drukdrukdruk.

Hoop dat alles ok os met idereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh dames en heer.

Itske gefeliciteerd. Beetje laat.

Och ja die schoolpoort. Vreselijk was dat. 't Is overal hetzelfde gezeur denk ik. Ik werd met Nien altijd van top tot teen bekeken. en dan hoor je ook nog keihard zeggen: :Och daar heb je dat kindje!!". Of aan mij vragen waar Nien bij stond hoe het met haar was. Kaal en een dikke bol van de prednison. Je zag ze rood worden als ik dan zei: "Daar staat ze vraag het haar zelf".

Misschien goed bedoeld maar de mensen zijn dan zo dom.

Blugh. Och ik heb wat domme reacties meegemaakt. Het gekke is dat ik nu nog steeds precies weet wie altijd domme opmerkingen maakte.
Morning!

Itsme, gefeliciteerd!!! nu wordt het allemaal wel heel echt he? Leuk hoor.

Zoeb jij vroeg volgens mij naar mijn 'kwakkelen' Ik denk dat het gewoon een verkoudheid of griepje is dat niet door wil zetten. Maar het uit zich een beetje vreemd, heb bijvoorbeeld steeds het gevoel dat ik koorts heb maar als ik temperatuur opneem is het niet zo. Ach.. het is niet ernstig maar vooral irritant.

Ben vandaag ook de hele dag van huis, nog even een boterham eten een kop koffie drinken en dan ga ie ervan door.

Fijne dag allemaal!
BOEH !

Voorzichtig aan kom ik binnen

En haak weer in, op een veeeeeel lager forum tempo , maar toch , ik ben er weer.

Vandaag enkel de routine's boven en beneden en de was ophangen.

Dat wast.

Dus vandaag een rustig dagje.

Terror is verkouden en heeft 's nachts last van pseudo-kroep. Zo zielig voor hem :( . ( en stiekem ook voor mij want van 4 uur slaap word ik niet vrolijk. )

Nu ga ik bijlezen en reageren op jullie ( alleen dit deel hoor , het vorige deel ga ik niet aan beginnen om bij te lezen , want dan ben ik weer de hele dag zoet, en dat wil ik nou juist niet meer )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heeej Boro, wat gezellig dat je er bent!!
Oef, het schoolplein *gruwel*

Het is ws geen verrassing als ik jullie vertel dat ik duidelijk niet bij het schoolpleingemeut hoor . Ik ben eng want ik draag wel eens gothic kleding.

Dinsdag heb ik voor het eerst "ruzie" gehad met een stel ubermuttie's.

Dinsdag-ochtend is er een jongetje van de buurschool van de school van Tut verongelukt. Pal voor de school van Tut. Een afschuwelijk ongeluk, waar in totaal kinderen van 3 scholen bij betrokken waren.

Vlak voor schooltijd werd een jongen aangereden door een bus. Die bus vervoerde kinderen van een andere school die afgebrand is met oud en nieuw. Omdat het voor de school van Tut (en die andere school ) gebeurde, hebben heel veel ouders en kinderen het ongeluk gezien. ( + de kinderen die in de bus zaten van die andere school dus. )

Op school zijn alle kinderen door slachtofferhulp opgevangen enz.

Anyway, Tut loopt altijd alleen naar school, ik hoorde tussendemiddag dus pas wat er gebeurt was via een nette brief van school.

Tut wilde niet meer alleen naar school lopen, dus ik ging met haar mee terug. Staat daar zo'n belachelijke kliek vrouwen te roddelen over het ongeluk. Echt te roddelen ( vuil spreken inc. de meest smerige details ) Na 3 minuten koken van binnen ben ik op ze afgestapt en heb ik gezegd dat ik het heel erg onfatsoenlijk vond om zo te gaan roddelen en sensatie te zoeken, en of ze als ze zich dan toch zo sneu wilden gedragen dat ze het theekransje dan niet binnenshuis voort konden zetten.

werden ze boos op mij .

Tut heeft het ongeluk (gelukkig) niet zien gebeuren, en hobbelt sinds gisteren weer zelf heen en weer. Ik geloof dat ik het enger vindt dan zij.
Oh Bor wat vreselijk. Kan me voorstellen dat je nu bezorgd bent om Tut.

Ja het zijn zeikwijven. Het lijkt wel of ze alleen op dat schoolplein hun sociale contacten hebben.
Zo dat is niet niks Bor!

Groot gelijk dat je er wat van zegt.Ik draag geen gothic maar heb wel tatoo's en piercings,nou dan kom je hier van een andere planeet.

Leuk dat je er weer bij bent!Heb je gemist

Nu snel boodschappen doen!Ukkie zit op de creche
Toen A nog op dezelfde school zat was het altijd wel lachen.

A is bruin ( surinaams\hindoestaanse moeder ) en Tut blank.

In het begin stonden die moeders echt met hele grote ogen naar ons te kijken, Tut en A schelen maar 1 jaar, en je hoorde ze gewoon denken "Dat heeft ze snel voor elkaar gekregen, 2 kinderen van 2 verschillende vaders"

Na een paar weken mij aanstaren had 1 der ubermuttie's de moed bij elkaar verzameld om te gaan vragen hoe dat nou precies zat.

"Goh... dat zie je niet vaak he, een broer en zus die zoooo weinig op elkaar lijken..." Zei ze ietwat uit de hoogte.

En toen zee ik: "nee, dat zie je idd niet vaak. Bijzonder he.."

ze vroeg niet meer verder En die radartjes in haar hoofd nog veel harder werken. .

En ook een keer, die vergeet ik echt nooit meer:

Het was zomer en ik zat op de rand van de zandbak te wachten tot de kleuters naar buiten zouden komen. Blijkbaar had ik mijn onzichtbaarheidsmantel om, want 2 van die kliekmoeders kwamen naast mij zitten, en begonnen te roddelen... over MIJ .

"jaa, bij Femke in de klas zit een jongetje en die heeft zooooooooo'n raaare moeder joh, die draagt altijd van die lelijke lange zwarte rokken, en van die alternatieve kleding met spiegeltjes enzo.En dan die vader, die heeft lang haar, en vaak van die hardrock shirts aan. Ik snap echt niet dat zulke (!) mensen aan kinderen beginnen"

Die andere moeder haakte er vrolijk op in en ik hoorde dat ik waarschijnlijk satanist of iets dergelijks moest zijn. .

Ik boog een beetje voorover, keek ze aan en zei heel vriendelijk "Goeiemiddag"

Ze werden allebei heel erg rood en stammelden dat ze het natuuuuurlijk niet over mij hadden, neeeeeee mijn kleding was jusit mooi. Ze hadden het over een andere moeder.

( Ik ben nog altijd opzoek naar die andere "gothic moeder" , heb haar nooit gevonden. Denk dat zij ook een onzichtbaarheidsmantel bezit )
Jeetje zeg hoe stom kunnen ze zijn. Ik vind het wel een mop hoor Bor. Ik ben ook altijd zo recht voor je raap. Heerlijk.
( Ik heb jullie ook gemist, trouwens Maar ik moest echt mijn forumverslaving wat minder laten worden, op een gegeven moment had ik van die dagen dat ik heel de dag het forum zat te F5-en. Wel lekker, hoef je nergens anders aan te denken Maar niet echt goed natuurlijk )
quote:Zoebie schreef op 15 januari 2010 @ 09:35:

Jeetje zeg hoe stom kunnen ze zijn. Ik vind het wel een mop hoor Bor. Ik ben ook altijd zo recht voor je raap. Heerlijk.

Ik heb er ook heel hard om gelachen. Hoe stom kun je zijn idd .

Een andere moeder bij A uit de klas ( is inmiddels een vriendin geworden van mij ) heeft een dochter dat ook gepest werd. Na een maand of 3 vormden we samen 1 front.

Anyway, zij kon altijd zo lekker olie op het vuur gooien. Was ik zwanger van Terror, zei zij net iets te hard: "Joh, dat mobieltje van omgekeerde kruizen en pentagrammen wat jij hebt gemaakt voor boven de wieg van de baby past echt prima in het zwarte kamertje voor jullie nieuwe baby"

Dan bleven die kliekers er in. .
quote:borodini schreef op 15 januari 2010 @ 09:39:

[...]

Ik heb er ook heel hard om gelachen. Hoe stom kun je zijn idd .

Een andere moeder bij A uit de klas ( is inmiddels een vriendin geworden van mij ) heeft een dochter dat ook gepest werd. Na een maand of 3 vormden we samen 1 front.

Anyway, zij kon altijd zo lekker olie op het vuur gooien. Was ik zwanger van Terror, zei zij net iets te hard: "Joh, dat mobieltje van omgekeerde kruizen en pentagrammen wat jij hebt gemaakt voor boven de wieg van de baby past echt prima in het zwarte kamertje voor jullie nieuwe baby"

Dan bleven die kliekers er in. .Lekker provocerend. Kon ik ook zijn. Als je dan die smoelen zag. Heerlijk genieten is dat zeg.
Ha Boro, welkom terug!

fijn dat je er weer bent!
Bor!Middelste hier heeft nu ook lang haar met als vriend en het liefst shirts van Led Zeppelin aan.Heb trouwens bij de H&M een Stones vest gekocht voor hem,vonden zijn vriendjes ook raar.

Laamaarlullen!!

Ik ga weer snel verder(ja Bor,dat F5en is niks,nu helemaal met fototopic,kom nergens aan toe)
Moggûh meiden!

Eerst even zwaaien naar Hips!

Boro, welkom terug! Leuk om je verhalen over het schoolplein en de ubermutties te lezen!

Mijn vriendin komt zo lunchen en ze neemt de lunch mee! Zo lief!

Geniet!
Gvd, een of andere suflul heeft James zijn jas meegenomen bij de kapper.

Nou maar hopen dat dat nog goed komt, we hebben zijn adres en telefoonnummer.

Ik snap echt niet dat die vent niets gemerkt heeft, de jas van James is twee maten groter dan de zijne
Wat een slapert MissM!

Hopelijk heb je de jas snel terug
Ja zeg. krijg niets gedaan door dat fototopic.

Ik zit op een telefoontje van de Arbo-arts te wachten. Al de hele dag. Maar hij belt niet.

Met mijn rug gaat het een stuk beter en ik moet fysio voor m'n knie. He gaat de goeie kant op. Nu die vlekken nog weg.

Zwaait weer even naar Pips.
Was het dezelfde jas MissM. Snap je toch niet hé. Of denkt diegene die hem aan heeft dat ie zoveel kilo is kwijtgeraakt bij de kapper.
goedemiddag,

ik was er weer, weer een absurde ochtend achter de rug. Zou bijna denken dat ik onmisbaar ben (maar hoop dat liever niet)

Boro, welkom terug en goed dat je de dames erop hebt aangesproken. Over ons is ook heel wat geroddeld maar dat heb je met een gehandicapt zusje.

Zoebie hoe is het met jouw ondertussen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven