Bezemtopic deel 6
donderdag 14 januari 2010 om 13:21
Het libelleforum zien ze me niet hoor Ik vind dit al meer dna genoeg om bij te houden!
Z&Z, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Ga je bij de uitvaart nog iets doen of zeggen?
Gold, hopelijk lukt het jou ook om het goed te doen bij de uitvaart!
Rainz, ik vond het een raar verhaal van je werk!
Het is buiten - in de zon - heerlijk! Lekker hoor die stralen op je vel! Maar ik zit intussen lekker weer op mijn bankje, met dekentje en een goed boek.
De gyn was heel tevreden over Skippy. Groeit goed, beweegt goed enzo. Ik heb voor het slechte slapen medicatie gehad. Is natuurlijk niet het beste om te slikken maar wakker liggen en dan gaan tobben is ook niet oké. Ik mocht ook een borreltje nemen 's avonds Maar da's lastiger want ik drink bijna nooit dus dat laat ik maar
En ik kreeg een schattige foto mee van de echo, Zoonlief heeft die nu mee naar school, hij wilde het laten zien
Z&Z, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Ga je bij de uitvaart nog iets doen of zeggen?
Gold, hopelijk lukt het jou ook om het goed te doen bij de uitvaart!
Rainz, ik vond het een raar verhaal van je werk!
Het is buiten - in de zon - heerlijk! Lekker hoor die stralen op je vel! Maar ik zit intussen lekker weer op mijn bankje, met dekentje en een goed boek.
De gyn was heel tevreden over Skippy. Groeit goed, beweegt goed enzo. Ik heb voor het slechte slapen medicatie gehad. Is natuurlijk niet het beste om te slikken maar wakker liggen en dan gaan tobben is ook niet oké. Ik mocht ook een borreltje nemen 's avonds Maar da's lastiger want ik drink bijna nooit dus dat laat ik maar
En ik kreeg een schattige foto mee van de echo, Zoonlief heeft die nu mee naar school, hij wilde het laten zien
donderdag 14 januari 2010 om 14:01
Hallo meidels!
Hier ben ik weer.
Zeg ehh, ik heb het stukje niet voorgelezen in de kerk hoor, dat deed mijn zus.
Voor de rest was het hoe een begrafenis nu eenmaal is...
Mijn ouders heb ik vanaf een afstandje gezien, maar niet gesproken.
Ik wilde eigenlijk ook wel mijn eigen meisjesnaam houden toen ik 20 jaar geleden trouwde, maar toen mijn schoonvader dat hoorde flipte hij zowat.
Nu ben ik er aan gewend, al blijf ik mijn meisjenaam toch altijd mooier vinden.
Straks even stofzuigen en een was draaien.
Dan even op de koffie bij tante.
Jaja, koffie!
Ik voel me weer een stuk beter
Hier ben ik weer.
Zeg ehh, ik heb het stukje niet voorgelezen in de kerk hoor, dat deed mijn zus.
Voor de rest was het hoe een begrafenis nu eenmaal is...
Mijn ouders heb ik vanaf een afstandje gezien, maar niet gesproken.
Ik wilde eigenlijk ook wel mijn eigen meisjesnaam houden toen ik 20 jaar geleden trouwde, maar toen mijn schoonvader dat hoorde flipte hij zowat.
Nu ben ik er aan gewend, al blijf ik mijn meisjenaam toch altijd mooier vinden.
Straks even stofzuigen en een was draaien.
Dan even op de koffie bij tante.
Jaja, koffie!
Ik voel me weer een stuk beter
donderdag 14 januari 2010 om 14:20
donderdag 14 januari 2010 om 14:27
donderdag 14 januari 2010 om 14:47
donderdag 14 januari 2010 om 14:49
donderdag 14 januari 2010 om 15:53
donderdag 14 januari 2010 om 15:59
Dan istie in ieder geval sterk genoeg naar jouw smaak Gold
Skippy is nog geslachtsloos voor ons. Zoonlief vond het een leuke naam voor de baby, skippybal. Tuurlijk schat, dat doen wel. Oh, en aardappel vond hij een mooie tweede
Ik heb vaak dat ik een paar uur slaap en dan niet meer in slaap kom als ik wakker word. Daar heb ik nu medicatie voor, om eens te proberen. Maar misschien is het al genoeg dat het er alleen al ligt. Het zijn ook maar een paar tabletjes, en alleen voor de meest beroerde nachten.
Ja, dat heen en weer geloop, wat een gedoe zeg. En dan dat gemuts aan de poort, pffff.
Skippy is nog geslachtsloos voor ons. Zoonlief vond het een leuke naam voor de baby, skippybal. Tuurlijk schat, dat doen wel. Oh, en aardappel vond hij een mooie tweede
Ik heb vaak dat ik een paar uur slaap en dan niet meer in slaap kom als ik wakker word. Daar heb ik nu medicatie voor, om eens te proberen. Maar misschien is het al genoeg dat het er alleen al ligt. Het zijn ook maar een paar tabletjes, en alleen voor de meest beroerde nachten.
Ja, dat heen en weer geloop, wat een gedoe zeg. En dan dat gemuts aan de poort, pffff.
donderdag 14 januari 2010 om 16:08
Oja dat gemuts aan de poort.
Bleegghh..
Iedere keer diezelfde gezichten en diezelfde praatjes.
Over het weer.
Over winterschoenen/zomerschoenen
Over waar haar jij je kinderkleding? 'goh,iktegenwoordigaltijdlin datnieuwehippedurewinkeltje'.Bleegghh.
En dan die moeders met hun hippe nepcrocks, hippewindjack met capuchon en superhippe rode spoelinkje in hun lekker hippe maar-o-zo-makkelijke kortgeknipte koppie.
Natuurlijk fietsend op zo'n nog hippere trendy moeder-fiets (hoe deden wij dat vroeger?) mét hippe fietstas achter het hippe achterop-kinderzitje.
En hun eeuwige commentaar op die moeders die wél een handje toesteken bij hand en spandiensten, terwijl degenen die het hardste commentaar leveren zich nog nooit voor iets ingezet hebben .
Grrrr.
En Bleeegghh
Maar ik draaf door geloof ik.
Bleegghh..
Iedere keer diezelfde gezichten en diezelfde praatjes.
Over het weer.
Over winterschoenen/zomerschoenen
Over waar haar jij je kinderkleding? 'goh,iktegenwoordigaltijdlin datnieuwehippedurewinkeltje'.Bleegghh.
En dan die moeders met hun hippe nepcrocks, hippewindjack met capuchon en superhippe rode spoelinkje in hun lekker hippe maar-o-zo-makkelijke kortgeknipte koppie.
Natuurlijk fietsend op zo'n nog hippere trendy moeder-fiets (hoe deden wij dat vroeger?) mét hippe fietstas achter het hippe achterop-kinderzitje.
En hun eeuwige commentaar op die moeders die wél een handje toesteken bij hand en spandiensten, terwijl degenen die het hardste commentaar leveren zich nog nooit voor iets ingezet hebben .
Grrrr.
En Bleeegghh
Maar ik draaf door geloof ik.