Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Het libelleforum zien ze me niet hoor Ik vind dit al meer dna genoeg om bij te houden!

Z&Z, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Ga je bij de uitvaart nog iets doen of zeggen?

Gold, hopelijk lukt het jou ook om het goed te doen bij de uitvaart!

Rainz, ik vond het een raar verhaal van je werk!

Het is buiten - in de zon - heerlijk! Lekker hoor die stralen op je vel! Maar ik zit intussen lekker weer op mijn bankje, met dekentje en een goed boek.

De gyn was heel tevreden over Skippy. Groeit goed, beweegt goed enzo. Ik heb voor het slechte slapen medicatie gehad. Is natuurlijk niet het beste om te slikken maar wakker liggen en dan gaan tobben is ook niet oké. Ik mocht ook een borreltje nemen 's avonds Maar da's lastiger want ik drink bijna nooit dus dat laat ik maar

En ik kreeg een schattige foto mee van de echo, Zoonlief heeft die nu mee naar school, hij wilde het laten zien
Aaah, de bibbers, wat schattig Its!
Bij libelle jonna?

Haha, It's, je bedenkt je toch niet hè
Nee, niet bij Libelle, hier op de laptop. Ik heb een nieuwe camera en ik probeer de software op de laptop te krijgen, maar ik zie door de bomen het bos niet. Het zal hééél simpel zijn, maar ik zie het niet!!

Kan ik zo boos om worden!
Ow Fus! Weet je al wat Skippy is?

Its, het stelt niet veel voor, maar ik weet ook nog hoe bibberig ik was toen. Hoe ga je heten na je huwelijk?
Hallo meidels!

Hier ben ik weer.

Zeg ehh, ik heb het stukje niet voorgelezen in de kerk hoor, dat deed mijn zus.

Voor de rest was het hoe een begrafenis nu eenmaal is...

Mijn ouders heb ik vanaf een afstandje gezien, maar niet gesproken.

Ik wilde eigenlijk ook wel mijn eigen meisjesnaam houden toen ik 20 jaar geleden trouwde, maar toen mijn schoonvader dat hoorde flipte hij zowat.

Nu ben ik er aan gewend, al blijf ik mijn meisjenaam toch altijd mooier vinden.

Straks even stofzuigen en een was draaien.

Dan even op de koffie bij tante.

Jaja, koffie!

Ik voel me weer een stuk beter
Oh en wat is dat met dat Libelle?

Waar zitten jullie precies?
Jonna als de software niet automatisch opstart, doe dan eens via start/uitvoeren

D:\install.exe en klik dan OK.

De D is dan je cd romdrive. Kan dus ook een andere letter zijn, maar is meestal D.

Installeren is niet zo moeilijk.
Er gaat me opeens een lampje branden!

Even in de startblokken om te gaan hinkelen, iets pakken en uitproberen!
Heb je geen mac dan, Jonna?
Hips heeft een eigen topic op Libelle, kan niet missen Goldie
Nope, niet gelukt. Ik wacht wel tot Happy thuis is. Dank je wel Zoeb! Maar was geloof ik niet de oplossing. Geef me een camera en ik doe ermee wat ik ermee moet doen, maar zoiets?

Gold, wist je dat je ook nu nog gewoon heel eenvoudig je achternaam kunt 'veranderen' in je meisjesnaam?
Ik heb jullie al gevonden hoor

Ach Jonna, na 20 jaar ben ik er ondertussen wel aan gewend geraakt hoor, ik ben de naam zelfs een beetje gaan waarderen. En het is ook wel een fijn idee dat we nu allemaal hetzelfde heten, dus ik hou het maar zo

Ben nu wel benieuwd naar Happy's achternaam...
Als ik ooit zou gaan trouwen, dan neem ik zeker weten niet Sportman zijn achtenaam.

Die is zo lelijk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zal vragen of hij zich wil voorstellen de 30ste

Ik kan het me indenken hoor Gold! Mijn dochter gaat trouwen en wil dolgraag de naam van haar vriend aannemen. Want haar stiefzoon zegt: YES, dan heten we allemaal hetzelfde als jij met papa gaat trouwen!
Ja dan is het wel leuk. Maar dan moet die naam wel een beetje te pruimen zijn.

Ik zou helemaal een kreng zijn, ik zou een kind ook mijn naam geven.

Goh, opeens valt het kwartje, daarom zijn wij niet getrouwd en hebben we geen kinderen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Grrr, fijn zo'n vrije dag en dat je dan hoofdpijn hebt van het slaapgebrek. Nu eerst Zoonlief maar weer eens halen uit school. Het stelt ook niets voor he die dagen. Het is meer op en neerhollen voor moeders
daar was ik weer

vanaf mijn trouwen ga ik de achternaam van itsman dragen (en daarachter mijn eigen naam), want de achternaam van itsman is een hele mooie, die bij mijn naam past
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hmm..tante is ziek, dus ik heb maar koffie voor mezelf gezet.

Ga je nu toch wat medicatie gebruiken om wat beter te slapen Fuss?

En hoe zit dat nou met Skippy? Weten jullie al of het en hij of een zij is?

En ik ben zooooow blij dat ik van dat heen-en-weren van en naar school af ben.....
Dan istie in ieder geval sterk genoeg naar jouw smaak Gold

Skippy is nog geslachtsloos voor ons. Zoonlief vond het een leuke naam voor de baby, skippybal. Tuurlijk schat, dat doen wel. Oh, en aardappel vond hij een mooie tweede

Ik heb vaak dat ik een paar uur slaap en dan niet meer in slaap kom als ik wakker word. Daar heb ik nu medicatie voor, om eens te proberen. Maar misschien is het al genoeg dat het er alleen al ligt. Het zijn ook maar een paar tabletjes, en alleen voor de meest beroerde nachten.

Ja, dat heen en weer geloop, wat een gedoe zeg. En dan dat gemuts aan de poort, pffff.
En dan nu echt PROFICIAT Its met jullie ondertrouw!
dank dank

fuss, hoop dat de tabletjes een beetje helpen. Is het inslaper of een rustgever?

Ik krijg dat gemuts nog voor mijn kiezen, geloof alleen niet dat ik er een goede voor ben.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oja dat gemuts aan de poort.

Bleegghh..

Iedere keer diezelfde gezichten en diezelfde praatjes.

Over het weer.

Over winterschoenen/zomerschoenen

Over waar haar jij je kinderkleding? 'goh,iktegenwoordigaltijdlin datnieuwehippedurewinkeltje'.Bleegghh.

En dan die moeders met hun hippe nepcrocks, hippewindjack met capuchon en superhippe rode spoelinkje in hun lekker hippe maar-o-zo-makkelijke kortgeknipte koppie.

Natuurlijk fietsend op zo'n nog hippere trendy moeder-fiets (hoe deden wij dat vroeger?) mét hippe fietstas achter het hippe achterop-kinderzitje.

En hun eeuwige commentaar op die moeders die wél een handje toesteken bij hand en spandiensten, terwijl degenen die het hardste commentaar leveren zich nog nooit voor iets ingezet hebben .

Grrrr.

En Bleeegghh

Maar ik draaf door geloof ik.
Itsje, geflissiteerd!

Wanneer is de grote dag?

En fijn da tje aanstaande een mooie naam heeft
Ik sluit me wat schoolpoort betreft bij Gold aan!

Krantjes zijn geteld,bezorger weer te laat dus ik wacht nog maar even af...Grrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven