3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 21:36
Nou wat Bianca zegt dus.
En ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om op m'n tenen te lopen hier. Ik ben daar ook niet zo goed in zeg maar....
Iedereen kan hier altijd alles kwijt, maar als er echt behoefte is om er veel dieper op in te gaan dan kun je daarvoor inderdaad beter een eigen topic openen, waar veel specifieker op jouw hulpvraag kan worden ingegaan.
Da's geen wegjagen!
En ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om op m'n tenen te lopen hier. Ik ben daar ook niet zo goed in zeg maar....
Iedereen kan hier altijd alles kwijt, maar als er echt behoefte is om er veel dieper op in te gaan dan kun je daarvoor inderdaad beter een eigen topic openen, waar veel specifieker op jouw hulpvraag kan worden ingegaan.
Da's geen wegjagen!
donderdag 14 januari 2010 om 21:36
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 januari 2010 @ 21:35:
Is het wat Bianca?Ja ik vind hem heel gaaf. Het gaat over een wereldfietser die en reis door... hoe raad je het... de Andes maakt. Mijn broer is ook wereldfietser en heeft die reis ook gedeeltelijk gemaakt. Hij schrijft heel droog en grappig
Is het wat Bianca?Ja ik vind hem heel gaaf. Het gaat over een wereldfietser die en reis door... hoe raad je het... de Andes maakt. Mijn broer is ook wereldfietser en heeft die reis ook gedeeltelijk gemaakt. Hij schrijft heel droog en grappig
donderdag 14 januari 2010 om 21:38
donderdag 14 januari 2010 om 21:39
quote:floor72 schreef op 14 januari 2010 @ 21:36:
Da's geen wegjagen!
Ik heb ook een nieuw topic geopend toen ik merkte dat de details over mn moeder er hier bij sommigen te hard inhakten. Ik voelde me niet weggejaagd maar ik begreep achteraf eigenlijk pas dat de situatie waar ik inzat heel confronterend en moeilijk kon zijn voor mede-forumsters hier. En ik ben blij dat ik er een topic over heb geopend. Dan kan ik hier gewoon lachen en huilen, en daar echt mn verhaal kwijt.
Alhoewel ik merk dat ik het vaak nog eerder hier (kort) neergooi omdat ik het fijn vind om bij een groep 'bekenden' mn ei kwijt te raken
Da's geen wegjagen!
Ik heb ook een nieuw topic geopend toen ik merkte dat de details over mn moeder er hier bij sommigen te hard inhakten. Ik voelde me niet weggejaagd maar ik begreep achteraf eigenlijk pas dat de situatie waar ik inzat heel confronterend en moeilijk kon zijn voor mede-forumsters hier. En ik ben blij dat ik er een topic over heb geopend. Dan kan ik hier gewoon lachen en huilen, en daar echt mn verhaal kwijt.
Alhoewel ik merk dat ik het vaak nog eerder hier (kort) neergooi omdat ik het fijn vind om bij een groep 'bekenden' mn ei kwijt te raken
@roosje als plaatje plakken, dit is de link: http://forum.libelle.nl/smileys/hamer.gif
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 21:40
donderdag 14 januari 2010 om 21:42
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 21:36:
[...]
Ja ik vind hem heel gaaf. Het gaat over een wereldfietser die en reis door... hoe raad je het... de Andes maakt. Mijn broer is ook wereldfietser en heeft die reis ook gedeeltelijk gemaakt. Hij schrijft heel droog en grappig
Oh wat gaaf!! Dat boek én van je broer! Is hij nog te volgen via een blog?
Wij zijn ook fietsers, maar dan Nederlandfietsers is overigens ook errug leuk! (ben trouwens helemaal niet sportief)
[...]
Ja ik vind hem heel gaaf. Het gaat over een wereldfietser die en reis door... hoe raad je het... de Andes maakt. Mijn broer is ook wereldfietser en heeft die reis ook gedeeltelijk gemaakt. Hij schrijft heel droog en grappig
Oh wat gaaf!! Dat boek én van je broer! Is hij nog te volgen via een blog?
Wij zijn ook fietsers, maar dan Nederlandfietsers is overigens ook errug leuk! (ben trouwens helemaal niet sportief)