3000+ deel 21!!

14-01-2010 12:16 2875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts vijf regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.

- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

Floor en BAM, welkom terug!

Nou wat Bianca zegt dus.

En ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om op m'n tenen te lopen hier. Ik ben daar ook niet zo goed in zeg maar....

Iedereen kan hier altijd alles kwijt, maar als er echt behoefte is om er veel dieper op in te gaan dan kun je daarvoor inderdaad beter een eigen topic openen, waar veel specifieker op jouw hulpvraag kan worden ingegaan.

Da's geen wegjagen!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 januari 2010 @ 21:33:

ik had trouwens net een hele leuke vraag; "welk boek ben jij aan het lezen?"...Om je toch een antwoord te geven, ben zelf nog aan zoeken naar leuke boeken. Welk soort?
quote:friezinnetje schreef op 14 januari 2010 @ 21:35:

Hee ze kennen me nog!

Ow heb je haar ook weer

Friez. Hoest met het ijs bij jullie?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 januari 2010 @ 21:35:

Is het wat Bianca?Ja ik vind hem heel gaaf. Het gaat over een wereldfietser die en reis door... hoe raad je het... de Andes maakt. Mijn broer is ook wereldfietser en heeft die reis ook gedeeltelijk gemaakt. Hij schrijft heel droog en grappig
Eensch met Floor!

(as usual)
ik wil ook een bad!!!

Bianc, je kunt ook sokken aan doen

en hoe komen jullie aan die libellemepperT?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoe zou het met Freak zijn?
quote:noanne schreef op 14 januari 2010 @ 21:36:

Hoest met het ijs bij jullie?Zit je met die brandende vraag nu de hele avond al op Friez te wachten terwijl je het mij ook had kunnen vragen? Tsssk.
Welk boek ik lees?

Geef me de vijf van Colette de bruijn, Autisme en asperger de stand van zaken, van Simon Baron Cohen en Dit is de titel, van Peter Vermeulen

Vakliteratuur dus

(Moet een beetje bijblijven toch?Weten waar ik het over heb, als ik met hulpverleners praat die niet weten wat Ass is)
Heb deze zomer het boekpakket van viva besteld. Maar titels weet ik zo niet meer. Aantal leuke boeken, maar ook een paar niet zo geweldig.

Laatste boek was van dat meisje dat poos vermist is geweest en later vermoord terug is gevonden,,,,,,,,,,,,,,mmmmmm Sabine Janson.

Indrukwekkend boek.
quote:floor72 schreef op 14 januari 2010 @ 21:36:

Iedereen kan hier altijd alles kwijt, maar als er echt behoefte is om er veel dieper op in te gaan dan kun je daarvoor inderdaad beter een eigen topic openen, waar veel specifieker op jouw hulpvraag kan worden ingegaan.

Da's geen wegjagen!

Ik heb ook een nieuw topic geopend toen ik merkte dat de details over mn moeder er hier bij sommigen te hard inhakten. Ik voelde me niet weggejaagd maar ik begreep achteraf eigenlijk pas dat de situatie waar ik inzat heel confronterend en moeilijk kon zijn voor mede-forumsters hier. En ik ben blij dat ik er een topic over heb geopend. Dan kan ik hier gewoon lachen en huilen, en daar echt mn verhaal kwijt.

Alhoewel ik merk dat ik het vaak nog eerder hier (kort) neergooi omdat ik het fijn vind om bij een groep 'bekenden' mn ei kwijt te raken
@roosje als plaatje plakken, dit is de link: http://forum.libelle.nl/smileys/hamer.gif
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:mamalief schreef op 14 januari 2010 @ 21:35:

Ha Appel, ik heb ooit serieus eens een topic geopend "Help mijn asbak is vol, en nu?"
quote:mamalief schreef op 14 januari 2010 @ 21:38:

[...]

Zit je met die brandende vraag nu de hele avond al op Friez te wachten terwijl je het mij ook had kunnen vragen? Tsssk. Bam hoe is het ijs bij jullie? Bij ons is de schaatsbaan open!
Eensch met Floor
Ik weet wat ASS is maar ben er niet goed in, zie mijn ava
3000 meet te vinden op libelle, grappig!

Ik gaat zoekuh!
Ik schrijf ook op een ander topic en de hyves van ons samen om over bepaalde dingen te praten.
Ik ga ff m'n zooi bij elkaar rapen en naar huis. Eindelijk!

Het is mooi geweest vanaf vanochtend 7 8 uur.

Pffff..... en ik ga vanavond vroeg naar bed!

thx No
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het grote boek met alle antwoorden

*erg handig als je het zelf even niet meer weet*
Heb ik dat?!
Floor je hebt libelle mail van mij!
*gaat nu met d'r slechte kont in bad*

Laterz!
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 21:36:

[...]

Ja ik vind hem heel gaaf. Het gaat over een wereldfietser die en reis door... hoe raad je het... de Andes maakt. Mijn broer is ook wereldfietser en heeft die reis ook gedeeltelijk gemaakt. Hij schrijft heel droog en grappig

Oh wat gaaf!! Dat boek én van je broer! Is hij nog te volgen via een blog?

Wij zijn ook fietsers, maar dan Nederlandfietsers is overigens ook errug leuk! (ben trouwens helemaal niet sportief)
En ben het dus ook eensch met Floor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven